Seisomisurheilu
Luottopelaaja
Mielenkiintoista.
Ilveksellä siis ilmeisesti ei ole tälläistä kieltoa?
Surullista että pitää hillitä vastustaja joukkueen menoa
Mielenkiintoista.
Ilveksellä siis ilmeisesti ei ole tälläistä kieltoa?
Ikävä kyllä pelin viihdearvo ei paljoo enempää ansaitsekaan.Surullinen määrä on naapurin pelissä väkeä. Suurin piirtein vain pelaajien sukulaiset katsomassa.
Meillä oli viime kaudella 3292 Jyppiä vastaan. Hakametsässä. Aikana ennen rokotteita. Lohkoissa 4500 maksimikapasiteetilla.3258
Illan yleisömäärä.
Kyllähän tuommoiseen pyttyyn kehtais paskat vääntää, ei kai siinä.On siinäkin vessa
Henrin ”miesvessa” jakaa mielipiteet – vaimo esti suuremman hullutuksen
Tamperelaisessa vuokra-asunnossa on vessa, joka sykähdyttää kiekkofaneja tavalla tai toisella.www.iltalehti.fi
Ei paljon väliä vaikka vähän roiskuisi.Kyllähän tuommoiseen pyttyyn kehtais paskat vääntää, ei kai siinä.
Tähän tuo olisi kyllä nimenomaan oivallinen tekele.Kyllähän tuommoiseen pyttyyn kehtais paskat vääntää, ei kai siinä.
3258
Illan yleisömäärä.
Katselin Tappara-KooKoo -peliä sivusilmällä, joten meni tämä tilanne osittain ohi, mutta sattuiko joku katsomaan tarkemmin, mitä Tapparan maskotti touhusi kolmannen erän loppupuolella, kun Tapparan maali hylättiin videotarkistuksen jälkeen? Kuvakulma oli katsomon yläosasta jäälle päin ja maskotti heilui jossain korokkeella tai kaiteella ja olin näkevinäni, että kaatoi sipsiä (tai jotain vastaavaa) pussista päällensä.
Aivan fantastinen keksintö! Toivottavasti WC-pöntön sisäpinnalta löytyy myös kirveslogo.On siinäkin vessa
Henrin ”miesvessa” jakaa mielipiteet – vaimo esti suuremman hullutuksen
Tamperelaisessa vuokra-asunnossa on vessa, joka sykähdyttää kiekkofaneja tavalla tai toisella.www.iltalehti.fi
Se maskotti heilu siinä, ilmeisesti viihdyttämässä kansaa. Kaatoi tosiaan popcorni-pussista suuaukostansa alas niitä popcorneja. Tämän jälkeen vaihtoi paikkaa muutaman metrin ja sitten osoitteli videotaululle ja katseli kameraa ja ihmetteli. Kai tuo sitten on Amerikan meininkiä ja viihdettä? Aiemmin ottelussa myös käytti joidenkin mieshenkilöiden päälakia levysoittimina kun joku ralli soi. Nyt ymmärrän vielä paremmin miksei tuolla enää kansa käy.Katselin Tappara-KooKoo -peliä sivusilmällä, joten meni tämä tilanne osittain ohi, mutta sattuiko joku katsomaan tarkemmin, mitä Tapparan maskotti touhusi kolmannen erän loppupuolella, kun Tapparan maali hylättiin videotarkistuksen jälkeen? Kuvakulma oli katsomon yläosasta jäälle päin ja maskotti heilui jossain korokkeella tai kaiteella ja olin näkevinäni, että kaatoi sipsiä (tai jotain vastaavaa) pussista päällensä.
Jos jollakulla jäi muistikuva tai jaksaa tsekata tilanteen uudestaan, niin olisi mielenkiintoista tietää, mitä siinä oikeasti tapahtui? Toivon nähneeni väärin, sillä vaikkei tuo nyt mikään rikos olisi, niin typerää roskaamista joka tapauksessa.
Itse en pääse tilannetta tarkistamaan, koska minulla on vain Elisan kaapelikortti ja näin ollen Elisa Viihde -sovelluksen kautta näkyy vain kanavat livenä. Tallennusta ja jälkilähetyksiä varten pitäisi tilata varsinainen Elisa Viihde, mutten taatusti tuosta lafkasta tilaa mitään ylimääräistä.
Se on maskotti. Mitä oikein odotit?Se maskotti heilu siinä, ilmeisesti viihdyttämässä kansaa. Kaatoi tosiaan popcorni-pussista suuaukostansa alas niitä popcorneja. Tämän jälkeen vaihtoi paikkaa muutaman metrin ja sitten osoitteli videotaululle ja katseli kameraa ja ihmetteli. Kai tuo sitten on Amerikan meininkiä ja viihdettä? Aiemmin ottelussa myös käytti joidenkin mieshenkilöiden päälakia levysoittimina kun joku ralli soi. Nyt ymmärrän vielä paremmin miksei tuolla enää kansa käy.
No joo, tottahan tuo on. Maskotit tekee juuri tuollaista, ja taitaa jenkeissä olla vielä vähän rouheampi meininki tuon suhteen. Itse en niin välitä mutta eipä sitä minulle tehdä.Se on maskotti. Mitä oikein odotit?