Tampereen Tappara

Saattahan äitteekin lähtee Edmonttoniin ohjeistaan että Roby pääsee ykköskenttään…
Emilia pistää Knoblauhcille kova kovaa vastaan, että joko annat pelipaikan Drain ja Jeesuksen viereltä, tai siirretään Roby naapurijoukkueeseen, eikä Emil ja Max:kaan kusekaan Oilersin suuntaan! :D

Käys vähän vilkaiseen mihin paikalle Henkkaa täällä sijoiteltiin kun heräsi toiveet Ilvekseen tulosta.

Oli laajasti ehdoton Ilveksen ykköskentän vasen laituri korvaamaan the korvaamatonta.

Mutta vielä ei ole kirkonkellot kajahtaneet.
Saa sit fantasioida, mutta onhan se totuus että Haapala on lasinen mies, on me se itse nähty. Lisäksi myös terveenä ollessa oli haahuilija ja parhaillaan taas loistava. Eli arpa hän on, vaikka tulisi ilvekseen, ei se totuutta poista.

Saa sit fantasioida, mutta onhan se totuus että Haapala on lasinen mies, on me se itse nähty. Lisäksi myös terveenä ollessa oli haahuilija ja parhaillaan taas loistava. Eli arpa hän on, vaikka tulisi ilvekseen, ei se totuutta poista.
Henrik Haapala on todella montaa asiaa. Siis todella todella montaa eri asiaa.

Arpa ei ole yksi niistä asioista.

No Haapala on kyllä arpa. Lasinen mies. Parhaillaan hyvä, mutta heikoimmillaan näkymätön ja pahimmillaan saikulla. Ei mitään mottipäistä tarjousta kannata tehdä, eikä miksikään ykköstykiksi haaveilla, minkään joukkueen.

No niinkin meidänkin kärkiketjuihin soviteltu svej, saa nähdä montako peliä pelaa…

No katsotaan ensi keväänä, jos olin väärässä lapanen pystyyn ja jos en niin sit muut lapa pystyyn.

Siis häh? Eli se, että kuka on oikeassa, ratkaistaan sen mukaan, että sattuuko Haapala nyt pysyyn ehjänä vai ei? Mitäs järkeä siinä on, kun kukaan ei sitä etukäteen tiedä ja kaikki kuitenkin tietävät riskit. Siitä oon toki sun kaa samaa mieltä, että kyllä Haapalaa voi arvaksi sanoa juuri "lasisuuden" takia.

Ja huhuttu kolmen vuoden sopimus olisi kyllä aika kovakin arpa. Jos Ilvekseen olisi sellaisella tullut, niin olisi vähän sulattelemista, kun taas vuoden sopimus olisi maistunut erittäin hyvin.

No niinkin meidänkin kärkiketjuihin soviteltu svej, saa nähdä montako peliä pelaa…
Vieläkö tämä palstatotuus jonkun päässä elää? :D Sinä en varmaan sairastele koskaan tai oot ”lasinen”..:D

Viimeksi muokattu:
Siis häh? Eli se, että kuka on oikeassa, ratkaistaan sen mukaan, että sattuuko Haapala nyt pysyyn ehjänä vai ei? Mitäs järkeä siinä on, kun kukaan ei sitä etukäteen tiedä ja kaikki kuitenkin tietävät riskit. Siitä oon toki sun kaa samaa mieltä, että kyllä Haapalaa voi arvaksi sanoa juuri "lasisuuden" takia.

Ja huhuttu kolmen vuoden sopimus olisi kyllä aika kovakin arpa. Jos Ilvekseen olisi sellaisella tullut, niin olisi vähän sulattelemista, kun taas vuoden sopimus olisi maistunut erittäin hyvin.
Nämä lasi jutut nyt on turhaa paskaa. Henkka olisi liigan parhaimpia pelaajia. Ne loukit tulee jos on tullakseen se taitaa kuulua lajiin. Tuskin tuolla Hesassakaan meinattiin et Jasu olis lasia ja silti kävi miten kävi..

Nämä lasi jutut nyt on turhaa paskaa. Henkka olisi liigan parhaimpia pelaajia. Ne loukit tulee jos on tullakseen se taitaa kuulua lajiin. Tuskin tuolla Hesassakaan meinattiin et Jasu olis lasia ja silti kävi miten kävi..
No se nyt on vaan fakta että Haapalalla on paljon loukkaantumisia ollut ja mies aika "lasinen" on sen perusteella. Toisille niitä tulee enemmän kuin toisille ja joku syy siihen on. Se mikä se syy on niin siinä onkin miettimistä. Pelityyli, harjoittelu jne.

Saisi olla Ilvekselläkin samanlainen. U20 sekoiluja on nähty jo tarpeeksi lähivuosina.

Ilveksellähän oli KooVeen kanssa ja siitähän porukka valitti, että miksi nämä Ilveksen junnut pelaavat KooVeessa Mestistä eikä U20-sarjassa.

Äkkiseltään näyttää vähän oudolta tuo, että Tappara suunnittelee, että A-junnuikäiset pelaavat edelleen Tapparan A:ssa ja sitten Pyryssä peluutetaan vain sellaisia nuoria pelaajia jotka eivät mahdu liigakokoonpanoon, mutta ovat yli-ikäisiä A-junioreihin. Siis, onko tällaisia muka paljonkin?

Ilveksellähän oli KooVeen kanssa ja siitähän porukka valitti, että miksi nämä Ilveksen junnut pelaavat KooVeessa Mestistä eikä U20-sarjassa.

Äkkiseltään näyttää vähän oudolta tuo, että Tappara suunnittelee, että A-junnuikäiset pelaavat edelleen Tapparan A:ssa ja sitten Pyryssä peluutetaan vain sellaisia nuoria pelaajia jotka eivät mahdu liigakokoonpanoon, mutta ovat yli-ikäisiä A-junioreihin. Siis, onko tällaisia muka paljonkin?
Minun mielestäni on ehdottomasti hyvä asia, että nuoria pelaajia pelaisi myös Mestiksessä. Toki samalla pitäisi olla myös U20 joukkue kunnossa, joten näiden yli-ikäisten kaverien sekä ”liigavalmiiden” (Soini yms.) peluuttaminen Mestiksessä olisi mielestäni melko järkevää, samalla kuitenkin pitäen U20 joukkue väkevänä. Kyllä meillä tähän pitäisi resurssit riittää.

Takaisin