Kaikki mahdollisuudet siihen, että yleisö tekisi tapahtuman ja sitten tehdään näinHifk fanit ensimmäistä kertaa Arenalla ja Tapparan ottelutapahtuma kerää kehuja
"Itselle ainakin jäi erittäin vahvat junttivibat itse ottelutapahtumasta kaikkineen "NYT SAA NOUSTA YLÖS JA TAPUTTAA" ohjeineen. "
Mitä näitä cmoresta olen katsellut Tapparan kotipelejä, niin aika vahvat keväiset MM-kisa fiilikset noista aina jää mitä lähetykseen kuulee. Noh, hyvä että treenataan kevään tapahtumiin.Kaikki mahdollisuudet siihen, että yleisö tekisi tapahtuman ja sitten tehdään näin
Noh, näitä lisää ensi perjantaina niin hauskuus alkaa heti ensimmäisestä käskytyksestä.
No reippaasti otettiin tällä saralla siipeen. Mut ei onneks kentällä.Haapala, Savinainen ja Leskinen naapuriin.
Melko kova kolmikko..
Ei ole.
Kyllä se on ihan CHLn ylläpitämä "virallinen" fanipeli tjsp. Tänään oli viimenen päivä jollon voi lisätä CHL-rosteriin pelaajia joten siksi nuo on vuotanut sinne.Se on aivan hupi homma.Sama ku minä lisäisin Ilveksen rosteriin ketä huvittaa.
Kyllä ne äkkiä puretaan kun kassasta vaan lähtee rahaa.Koittakaa ymmärtää ettei niit sopimuksia nii vaa pureta. Siellä voi tulla ja tulee vielä monta yllätystä matkalle.
Noh, ainakin esimerkkiä ympärillä piisaa mahdollisista kehityssuunnista että josko se siitä sitten? `Kyllä minä ainakin toivon että meno olisi joka paikassa Liigaa kova yleisön puolelta. Olen oikeasti yllättänyt että eivät vielä ole läpsyttimiä hankkineet areenalle, oliko tästä koskaan mitään virallisempaa päätöstä vai oliko vain hiljaisesti päätetty mennä niistä eteenpäin?Toivottavasti sinioranssit järjestäisi jonkun fanimatkan tuonne Rögle peliin.
Voisi olla "pieni" kulttuurishokki kun näkisivät miten siellä kannustetaan omia!
Ilves näytti perjantaina ja IFK lauantaina.
Ilmeisesti siellä on jo puheita ollut siitä että nämä käsiproteesit tekisivät paluun. Onhan tuo noloa että ihan Onsseissakin on toivottu että läpsyttimet takaisin tulisi.Noh, ainakin esimerkkiä ympärillä piisaa mahdollisista kehityssuunnista että josko se siitä sitten? `Kyllä minä ainakin toivon että meno olisi joka paikassa Liigaa kova yleisön puolelta. Olen oikeasti yllättänyt että eivät vielä ole läpsyttimiä hankkineet areenalle, oliko tästä koskaan mitään virallisempaa päätöstä vai oliko vain hiljaisesti päätetty mennä niistä eteenpäin?
Haapalan sopimusta ei oo purettu. Kärpät myös Savinaisen perässä.Otto Leskinen ainakin. Savinainen ? Haapala? Vissiin myös.
Leskinen ja Savinainen.Otto Leskinen ainakin. Savinainen ? Haapala? Vissiin myös.