Tampereen Tappara

Mää ymmärtäisin jos yksittäinen pelaaja ottaa asiakseen kostamisen, mutta että päävalmentajasta lähtien aletaan huutelemaan pitkin viikkoa, että keskiviikkona muuten kostetaan saatana niin menee kyllä jo nolouden puolelle. :D
 
No juu, mutta Liikonenhan on kova luu näköjään. Katsoin, että mitä se viiksivallu mussuttaa Pavelille ja vähän päästä veteli jo niin perkuleen painavia pommeja. Pavel meni aivan hoippuen ja pää alhaalla koppiin.
Katoin ja niin muuten näkyy olevanki. Aikamoista moukaria sai Pavel. Tuskin seuraavalla kertaa haastaa samaa.

Pienen synninpäästön annan Latvalan nololle esitykselle. Noin muuten Latvalan kannattaa jättää hanskaushommat muille. Tässä vanha näyte kuinka tiputaan.

 
Katoin ja niin muuten näkyy olevanki. Aikamoista moukaria sai Pavel. Tuskin seuraavalla kertaa haastaa samaa.

Pienen synninpäästön annan Latvalan nololle esitykselle. Noin muuten Latvalan kannattaa jättää hanskaushommat muille. Tässä vanha näyte kuinka tiputaan.


Ode "nyrkkeilysäkki" Latvala.

Kyllä imuroi huolella tuon heijarin.

Älä laita tällaista.
 
Ode "nyrkkeilysäkki" Latvala.

Kyllä imuroi huolella tuon heijarin.

Älä laita tällaista.
Juu en enää, jon niitä onkaan. Ihan senki takia ton laitoin, että pitäs ymmärtää miksei kaikkien noihin hommiin kannata lähtee.
 
Surullista sirkusta on Liigasta rakennettu. Tässä on nykyisten tekijöiden taidonnäyte, joko vaihdetaan tekijöitä?

Jos tuota eilistä joku ihannoi, niin siinä on minulle luultavasti täysi vastakohta ihmisenä.
 
Surullista sirkusta on Liigasta rakennettu. Tässä on nykyisten tekijöiden taidonnäyte, joko vaihdetaan tekijöitä?

Jos tuota eilistä joku ihannoi, niin siinä on minulle luultavasti täysi vastakohta ihmisenä.
Kuka näitä haluaa tai jos Liigassa sallitaan ja varsinkaan näytösotteluita. Mutta jos näin on niin kyllä siihen sitte pitää olla Ilveksenki valmiina.
 
Kuka näitä haluaa tai jos Liigassa sallitaan ja varsinkaan näytösotteluita. Mutta jos näin on niin kyllä siihen sitte pitää olla Ilveksenki valmiina.
Jos näin, niin onko se pakko tehdä kaukalossa?

Eikö voida esimerkiksi koppikäytävällä ratkoa näitä ja varmaan löytyisi ihmisiä halvemmallakin kuin pelaajien palkoilla.. vai järjestetäänkö ihan katutappelutapahtuma suoraan?
 
Jos näin, niin onko se pakko tehdä kaukalossa?

Eikö voida esimerkiksi koppikäytävällä ratkoa näitä ja varmaan löytyisi ihmisiä halvemmallakin kuin pelaajien palkoilla.. vai järjestetäänkö ihan katutappelutapahtuma suoraan?
Tuskin, mutta mitä Jyp olis eilen voinu asialle tehdä ?
Ei mua tippaaka innosta mitkää huvittelu tai järjestetyt matsit. Ymmärrän kuitenkin sen, että jos näitä ei isolla kädellä siivota pois, tai ne saa jonku hiljaisen hyväksynnän, ni sitte niihin täytyy valmistautua.
 
Tuskin, mutta mitä Jyp olis eilen voinu asialle tehdä ?
Ei mua tippaaka innosta mitkää huvittelu tai järjestetyt matsit. Ymmärrän kuitenkin sen, että jos näitä ei isolla kädellä siivota pois, tai ne saa jonku hiljaisen hyväksynnän, ni sitte niihin täytyy valmistautua.
Tuskin Jypillä oli mitään tehtävissä kun koko liiga tuntui tietävän asian jo etukäteen ja oma terveytensä tulee pyrkiä turvaamaan sitä uhattaessa. Sehän tässä se surullisin asia oli.

Mutta kyllähän tosta hyvin vähä-älyinen kuva syntyy valmentajasta, joka on osoittanut historiassakin nollakykyä reagoida muutostarpeeseen.
 
Tuskin Jypillä oli mitään tehtävissä kun koko liiga tuntui tietävän asian jo etukäteen ja oma terveytensä tulee pyrkiä turvaamaan sitä uhattaessa. Sehän tässä se surullisin asia oli.

Mutta kyllähän tosta hyvin vähä-älyinen kuva syntyy valmentajasta, joka on osoittanut historiassakin nollakykyä reagoida muutostarpeeseen.
Mm, se oli JYpin onni se, että heillä nyt oli riveissä Tryväistä,liikosta jne... Ihan siis siksi että jos ei olisi ollu, niin lihapäiden kohteet olis voinu olla Lassila,huovila,Vatanen tjsp...
Taitaa tänä keväänä mennä pelit poikkeuksellisen likaseksi, jossa naapurilla ainaki uhrattavia nelosketjun pelaajia piisaa. Kyllä täs muutama viimenen paikallinen on jo kertonu mitä tuleman pitää. Aika surutta taidettiin Jasekkiakin selkään ajella jne...

Oli Joulupukki vähä-älynen tai ei, niin kesken kauden ei ole lähdössä mihinkään. Tapparan pelaajahankinnat ja se uhoominen ennen kautta kerto paljo. Ei pitäs yllättää ketään. Pelikieltoja noi voi saada nyt ja jatkossa, mutta se tuskin isommassa kuvassa mitään muuttaa. Lihapäätä näyttää piisaavan.
 
Mutta kyllähän tosta hyvin vähä-älyinen kuva syntyy valmentajasta, joka on osoittanut historiassakin nollakykyä reagoida muutostarpeeseen.
Ehkä huvittavin episodi on tuon pelin jälkeinen pressi. Heiskanen mouhoaa ensin pari minuuttia erittäin huonolla ulosannillaan "vittu saatanaa". Tappara on marssittanut jonkun muumion paikalle, joka näyttää nukkuvan seisaallaan. Sitten kun on sedän vuoro puhua, niin vyöryttää homman erotuomareiden piikkiin. Niin niiden vikahan se on, että pistätte ekaan vaihtoon Sylvegårdin joka on jo etukäteen huudellut kostoretkestään. Hienosti pakenee valmennus vastuutaan.

"Mr referee it wasn't my fault, it was the other guy." Ihan Kummelista revityn näköinen tuo koutsi onkin. Eipä siinä.
 
Mene nyt nukkumaan. Siinä käskyttämisiä tarvita kun joukkue alkaa reagoimaan. Kuka tämä "Vittu taka-askeleita ei oteta" -tyyppi tuolla pressissä on? Joku Theodore "ei satu kunhan vaan potkin potkunyrkkeillen" -sukulainen. "Ei oteta täällä, ei Jyväskylässä'".

Kuinka lutuista.
Tutkia kuitenkin pitäisi, jos on viikon huudellut kostoa. On eri asia, jos se syntyisi spontaanisti.

Ja siis sama tutkinta myös Jypin puolelle. Eiköhän sieltäkin jotain olla suunniteltu, kun tiedossa ollut.
 
Aika pölhöä on lähteä syyttelemään Grönborgia käskyttämisestä. Eiköhän Sylvegård ole ottanut Tyrväisen numeron oma-alotteisesti ja tällä on ollut valmennuksen hiljainen siunaus. Nuo kaksi viimeistä tappelua oli turhaa ylikiehumista, koska tuomareilla ei ollut ottelu ollenkaan hallussa.
 
Aika pölhöä on lähteä syyttelemään Grönborgia käskyttämisestä. Eiköhän Sylvegård ole ottanut Tyrväisen numeron oma-alotteisesti ja tällä on ollut valmennuksen hiljainen siunaus. Nuo kaksi viimeistä tappelua oli turhaa ylikiehumista, koska tuomareilla ei ollut ottelu ollenkaan hallussa.
Mikä se semmonen hiljanen siunaus on jos nähdään kuka on toisella joukkueella kentällä, niin viimesen vaihto-oikeuden omaava laittaa nelosketjun lihapäänsä alotusviisikkoon ?

Joulupukki alotti uhoomisen jo ennen kautta ku näitä Sylvejä ja Paveleita joukkueeseen tuli, että enään ei Tapparan pelaajia telota, kuten viime kaudella hänen väittämänsä mukaan oli tapahtunut.
Kyllä tän tulevan noutamisen tiesi kaikki, eikä toi somessakaan kovin piilossa ollu.
 
Takaisin
Ylös