Toppapöksy
Luottopelaaja
- Viestejä
- 9 206
Mää ymmärtäisin jos yksittäinen pelaaja ottaa asiakseen kostamisen, mutta että päävalmentajasta lähtien aletaan huutelemaan pitkin viikkoa, että keskiviikkona muuten kostetaan saatana niin menee kyllä jo nolouden puolelle. 