WillieGunn
Luottopelaaja
- Viestejä
- 5 413
Kylä tuolta tulee sellasta kannanottoa ja vaikuttamista että voi tulla aika rajut pleijarit.
Olis varmaan syytä Ilveksessä valmistautua jotenki.
Ton roolin ukko 3 kuukaudeks veroedulla ei ole kallis. Joku kokenu raakki, koodinimi "Gratton". Ei lähtis perus liigaukot koittaan.