Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valitettavasti tuo itkeminen/mouhotus toimii, seuraavassa pelissä Wright merkattu mies ja jäähytasapaino kääntyy Tapparalle.
Joo yhtä paskasti ne viheltää torstainaki. Kumman mielestä, nii jää nähtäväksi. Aika paljon kierroksia mannerki otti ekassa pelissäTai sitten se todennäköisin, ettei räyhääminen itsessään vaikuta yhtään mitenkään siihen, miten vihelletään
Näyttää menevän liigan tuomaritoiminta ja vastustajat tunteisiin.Näyttää menevän Tappara tunteisiin. Hienoa
Tämä on pientä siihen verrattuna, miten teidän palstalla on mennyt eilinen tappio tunteisiin.Näyttää menevän Tappara tunteisiin. Hienoa
Osittain kyllä. Ja vielä enemmän jos Kerho olisi meitä vastassa, en ole ikinä pitänyt, en siis ikinä.En tiedä samaistuuko täälä kukaan vrt KalPa
Samaistuu. KalPa on minun mielestäni ihan yhtä epäseksikäs vastustaja. Tällä hetkellä toki on kalavelkoja maksettavana parista edellisvuodesta, mutta silti. En ole eläissäni Kuopiossa käynyt, joten hallista en sano mitään. Yleisö ja seura kuitenkin herättävät myötähäpeätä läpsyjen, Kuopio-kylttiensä ja niiden Tai chi - tanssijoiden kanssa.En tiedä samaistuuko täälä kukaan vrt KalPa
Omistatko sattumoisin tarran autossasi: Tappara menee tunteisiin?Näyttää menevän Tappara tunteisiin. Hienoa
KalPalla sentään on jonkinnäköinen identiteetti ja brändi mikä siis on se häpeilemätön... Sanonko mikä. He sentään saavat edes meteliä aikaan siellä joskus.Samaistuu. KalPa on minun mielestäni ihan yhtä epäseksikäs vastustaja. Tällä hetkellä toki on kalavelkoja maksettavana parista edellisvuodesta, mutta silti. En ole eläissäni Kuopiossa käynyt, joten hallista en sano mitään. Yleisö ja seura kuitenkin herättävät myötähäpeätä läpsyjen, Kuopio-kylttiensä ja niiden Tai chi - tanssijoiden kanssa.
Näyttää menevän Tappara tunteisiin. Hienoa
Kerholla on joitain ihan päteviä pelaajia. Esim. Wright, Päivärinta, Kiiskinen, Nikkilä ja Jokirinne ja tietty niiden veskari.Saanen purkaa turhautumistani sarjasta ylipäätään?
Puran silti.
Mua vitutti jo ens alkuun HPK vastustajana, koska se ei kiinnostanut sitten pätkääkään. Kattotaa tuota rosteria. Käykää Rinkelinmäellä, katsokaa viisikkopeliä. HPK on ollut mulle aina. Siis ihan aina (pl Sport) se kaikista epäseksikkäin vastustaja. Mutta etenkin tällä kaudella. Ei siellä pelaa ketään mielenkiintoista pelaajaa, paitsi Wright ja pelityyliltään semmosta antijääkiekkoa, että Lauri Marjamäki sotkee housunsa edestä ja takaa. Erona toki Kärppien ja HPKn välillä se, että HPKlla on sydäntä. Mutta silti, aivan saatanan kuiva rosteri ja sitäkin masentavampi peli.
Eikä helpota, että vieraspeleihin ku menee ni into lopahtaa jo valmiiksi kun toi halli on niin saatanallinen labyrintti, että ei tiedä pitääkö seistä kolmella vai neljällä jalalla että löytää kaljaa jostain. Lisäksi on semmonen antilutuurilato muutenkin kun kuuluttaja pyytää huutamaan niiku oltas Niiralan Montussa ja niillä ei taida edes Ultraporukkaa olla.
En siis syty HPKsta yhtään. Ja siksipä minua ärsytti tämä sarja, kun helvetti vie pelataan puolivälieriä, ja mua ei kiinnostaisi edes katsoa, mutta tottakai katson rakastamani seuran pelejä, toivoen että nämä pelataan äkkiä alta pois, että päästään välieriin...
Mutta katos perkele, ihan ku joukkueella olis sama fiilis. Etenkin Rautaisella. "Tehää ny äkkiä nää maalit ni voitetaan ja päästään eteenpäin" mentaliteetilla hakataan päätä seinään kun HPK ei alistukaan avausminuuteilla, ja sen jälkeen yritetään pakottaa peliä verisuonet otsassa ja kas kun ei tule sitenkään maalia. Röönbori on monesti tappiopelien jälkeen painottanut, että pitää olla tarpeeksi "desperate" takaa-ajo tilanteissa, ja jotenkin juuri näitä Kerhoja vastaan se on niin merkillisen vaikeeta.
En silti usko, että Tappara häviää, mutta ärsyttää miten tiukka tästä tulee. Etenkin kun media varmasti pumppaa Kerhon renkaita, syytäkin toki on, mutta kyrsii silti.
Enkä nyt siis vihaa Kerhoa, kaikki kunnioitus tuolle tarinalle, että pudotti Lukon jne. On vain niin helvetin väritön että en vain syty heistä.
En tiedä samaistuuko täälä kukaan vrt KalPa
No jos paperilla katsoo niin joo samaa mieltä. Mutta kyllä mä silti Pelicansista sytyn enemmän kun kerhosta.Kerholla on joitain ihan päteviä pelaajia. Esim. Wright, Päivärinta, Kiiskinen, Nikkilä ja Jokirinne ja tietty niiden veskari.
Pelicansin rosteria kun katsoo, niin niillä on kyllä sysipaska rosteri. Siellä ei oo niinku yhtään ketään Bartosakin lisäksi. Mun mielestä Liigan huonoin rosteri paperilla ennenkö Sport ja Jukurit tyhjensi rosterinsa.
Mun silmään Kerho on laaturyhmä jos Pelsuihin vertaa ja sata kertaa kiinnostavampi kuin tämän kauden Pelsut.
No jos paperilla katsoo niin joo samaa mieltä. Mutta kyllä mä silti Pelicansista sytyn enemmän kun kerhosta.
Ihan mielipidekysymys, mutta pelkässä Bartosakissa on enemmän persoonaa ku koko HPK:n organisaatiossa ja Pelicans pelaa pirteempää kiekkoa ja heitä vastaan on noin muutenkin ollut aina kiva pelata tälläkin kaudella. HPK tuntuu vaan kaikista eniten pakkopullalta itselle. Aina tuntunut ja niin se on edelleen.
Mutta joo eipä tuo Pelicans nyt pöytäkirjaa katsomalla kiimaa tarjoa, mutta kaikki muu ympärillä ja lähihistoriassa tekee siitä itselle paljon mieleisemmän seuran kun HPK. Herättää edes jotain tunnetta.
Mutta kuten sanoin niin mielipideasia
Voi siis ihan rehellisesti olla, että kyseessä on vuosien aikana muodostunut mielikuva, mutta itse viihdyn enemmän katsomassa Pelicans kuin HPK peliä.Boldatusta pääsi kunnon röhähdys.
Joukkue, jolla ei jo runkosarjassa ollut hyökkäyspeliä käytännössä ollenkaan ja kaikki perustui puolustamiseen ja maalivahtiin ja pleijareissa sitten lyöty viimeinenkin luukku kiinni. Pelicans loi runkosarjassa maaliodottamaa kolmanneksi vähiten, vain tyhjennysmyyneet valahtivat taakse, ja vastaanotti kolmanneksi vähiten. Maaleja Pelicans teki kolmanneksi vähiten, vain tyhjennysmyyneet jäivät taakse. HPK loi maaliodottamaa lähes 30 maalia enemmän kuin Pelicans.
Pelicans ja pirteämpi kiekko on sellainen sanayhdistelmä, että hyvää yötä vainKoko liigan tylsin nyhjäysjoukkue, eikä Kerhosta voi puhua edes samassa lauseessa.
Ja Bartosakilla persoonaa joo. Voi sitten olla kahta mieltä, että onko se toivottavaa persoonaa. Jos puhutaan ns. kiekkopersoonasta, niin kai sitä on sitten Wrightillakin samoissa määrin. Mutta tämä toki menee enemmän mielipidepuolelle kuin tuo alkuperäinen asia.
Kunhan jaksaa tämän sarjan, sit saa virta loppuaSiinä se ydin lähinnä olikin. Jaksaako ja pystyykö Kerho vetämään tuolla tasolla ja intensiteetillä oman pään pelaamisen läpi koko sarjan.
Epäilen ettei pysty, vaan noita virheitä alkaa sarjan edetessä tulla enemmän, mutta toivon sydämestäni olevani väärässä.
Kummatkin joutaisi B-liigaan. Minusta te keskustelette nyt siitä, että "kuka on paras luokalle jääneistä"Voi siis ihan rehellisesti olla, että kyseessä on vuosien aikana muodostunut mielikuva, mutta itse viihdyn enemmän katsomassa Pelicans kuin HPK peliä.