Melkein uskallan väittää että tässä ei ole pelkästään verta, vaan myös huuli on fyysisesti halki.katso liitettä 2107
Kaveri kärsinyt pienen ikänsä huulihalkiosta..?
No en nyt ihan näin sanoisi, jos muutama nimimerkki on tilannetta vähätellyt. Ässien Nick Moutrey sai aijemmin tällä kaudella samankaltaisesta tilanteesta yhden ottelun pelikiellon, joten varmaankin joku 1-3 peliä tulee.Siellä tilannetta vähätellään ihan huolella
katso liitettä 2107
Kaveri kärsinyt pienen ikänsä huulihalkiosta..?
Ei taida olla kovin vakavasti otettava, kun katsoi seuraavan, liputetun, viestin...
Kyseisen herran seuraava väite . Onko tuo nimimerkki todellakin arvostettu käyttäjä heidän foorumilla?
Tuohon lienee jokin sovellus tms miten tuon kuvan saa, suorista lähetyksistä en ite C moren kautta saanut kuvakaappausta otettua, laittoi vain ruudun mustaksi.Ei taida olla kovin vakavasti otettava, kun katsoi seuraavan, liputetun, viestin...
Näköjään mun "grafiikka" päätyi tuonnekin jo! kopiraitsit toki siimoorelle!
Itse ainakin käytin äsken Cmoren tallennetta ja Windowsin kuvankaappaustyökalua.Tuohon lienee jokin sovellus tms miten tuon kuvan saa, suorista lähetyksistä en ite C moren kautta saanut kuvakaappausta otettua, laittoi vain ruudun mustaksi.
No onhan siellä useampi nimimerkki vähättelemässä ja jo eilen itse Tapola vähätteli.No en nyt ihan näin sanoisi, jos muutama nimimerkki on tilannetta vähätellyt. Ässien Nick Moutrey sai aijemmin tällä kaudella samankaltaisesta tilanteesta yhden ottelun pelikiellon, joten varmaankin joku 1-3 peliä tulee.
Tämä, yksittäisille viesteille on toki puolin ja toisin hauskaa naureskella, mutta niistä yleistysten tekeminen on "vähän" ongelmallista. Tykkäysten määrä on hyvä indikaattori, mitä mieltä porukka oikeasti on jostain mieltä.No en nyt ihan näin sanoisi, jos muutama nimimerkki on tilannetta vähätellyt.
Useampi nimimerkki useasta sadasta (tai mitä siellä nyt käykään väkeä) ei ole mitään vielä. Vähättelyä on tapahtunut joo, mutta kunnolla?No onhan siellä useampi nimimerkki vähättelemässä ja jo eilen itse Tapola vähätteli.
Tapola vähätteli, pelissä kamala itku tuomareille, ja hirveä huitominen kuutiolle. Toki tää nyt oli sitä "perus Tapolaa" tais sillä omalla teatterilla saada sen aikaan että Jasek sai myös 2min.No onhan siellä useampi nimimerkki vähättelemässä ja jo eilen itse Tapola vähätteli.
Ai useampi sata käynyt tuota tapausta kommentoimassa? No ei ole. Selasin muutaman tunnin taaksepäin ja suurinosa vähättelee tai selittää että "nönnönnnönnöö Jasek ite aloitti nii".Useampi nimimerkki useasta sadasta (tai mitä siellä nyt käykään väkeä) ei ole mitään vielä. Vähättelyä on tapahtunut joo, mutta kunnolla?
Rönn vs. Rönni, tarkkuutta nyt...Onko muuten Topi Rönn Jyrin poika, tai muuten sukua?
Tapparan palstalle kirjoittelee siis ainakin joukkueen entinen pelaaja ja Haapalan isä, aikamoista.Eikös tuo em. kaveri ole naapurin entinen pelaaja?
Tietäsittepä ketä tänne kirjottelee. Ite olin kans aikoinaan kovakinTapparan palstalle kirjoittelee siis ainakin joukkueen entinen pelaaja ja Haapalan isä, aikamoista.
Hieno taulu. Ihan kun valokuva.Tietäsittepä ketä tänne kirjottelee. Ite olin kans aikoinaan kovakin
Kyseisen herran seuraava väite . Onko tuo nimimerkki todellakin arvostettu käyttäjä heidän foorumilla?