Sid#87
Vakiokokoonpanossa
Tänä päivänä ei mitään eroo onko 4.kentän laidassa Bertrand vai esim Joona Ikonen.Missä jengissä on Joona Luoto ja Charles Bertrand neloskentässä. Huh huh mikä lista nimellisesti tuo Tappara.
Tänä päivänä ei mitään eroo onko 4.kentän laidassa Bertrand vai esim Joona Ikonen.Missä jengissä on Joona Luoto ja Charles Bertrand neloskentässä. Huh huh mikä lista nimellisesti tuo Tappara.
Paitsi jos roolitusta miettii niin Joona monta kertaa parempi! Lähinnä näin ”nimellisesti” tuon heitin.Tänä päivänä ei mitään eroo onko 4.kentän laidassa Bertrand vai esim Joona Ikonen.
Tänä päivänä ei mitään eroo onko 4.kentän laidassa Bertrand vai esim Joona Ikonen.
Paitsi jos roolitusta miettii niin Joona monta kertaa parempi! Lähinnä näin ”nimellisesti” tuon heitin.
Juu siis meinasinkin, ettei Ikonen kalpene ollenkaan tällä hetkellä. Päinvastoin!No on Iksa nyt aika paljon parempi.
Saattaisi tulla aika kovat tappiot kaudesta kun T#ppara on historiallisesti budjetoinnut pleijaritVarmasti Kissanmaalla mukavaa, kun 6000 katsojaa on suunnilleen raja jolloin pääsee omilleen... Mutta he tekevät sen itse.
Lisää alelippuja kansalle! Kyllä nyt porkkanamaalla kelpaa elelläSaivat tänään yhden kotipelin lisää.
Luulen että Ilveksen pelitapa sopisi Bertrandille paremmin kuin hyvin, nyt jos pienemmällä palkalla sais, niin kannattaisBertrand on ollut siis aivan varjo entisestä, että hänen pelaaminen nelosketjussa ei sinänsä ihmetytä ollenkaan. Tai itseasiassa ihmetyttää sen verran mitä hän ylipäätään tekee kokoonpanossa, kun sinne olis kyllä tyrkyllä pelaajia jotka ovat auttaneet tällä kaudella Tapparaa paljon enemmän.
Ja kyllä Tapparalla on järisyttävä rosteri taas kerran.
EDIT: Huomasin vasta nyt tuon "nimellisesti"
Ennemmin nekin rahat Haapalaan jos haluaa jäädä.Luulen että Ilveksen pelitapa sopisi Bertrandille paremmin kuin hyvin, nyt jos pienemmällä palkalla sais, niin kannattais
Luulen että Ilveksen pelitapa sopisi Bertrandille paremmin kuin hyvin, nyt jos pienemmällä palkalla sais, niin kannattais
Bertrandin pelitapa ei sovi Ilvekselle. Muutenkin alkaa olla Liigan herrasmiessääntö mouhijärveläiskiintiöstä täynnä.
Ei ole välierissä mahdollista kohdata, eli siinä joutuu ainakin Bro-Matt pettymään. Finaaleissa ehkä, mikäli Tappara sinne asti selviääTapparan kultasormella toive Ilveksen kohtalosta
Kokenut hyökkääjä kertoi, miksi Tappara lähetti Lukon kesälomalle.www.iltalehti.fi
Ei ole välierissä mahdollista kohdata, eli siinä joutuu ainakin Bro-Matt pettymään.
Olen aina pitänyt tätä Claywomania hieman simppelinä kaverina. Luettuani tuon jutun, ajatus vain vahvistui.Tapparan kultasormella toive Ilveksen kohtalosta
Kokenut hyökkääjä kertoi, miksi Tappara lähetti Lukon kesälomalle.www.iltalehti.fi