Jalkapallo
Vakiokokoonpanossa
En tiedä ranteesta, kun ollut käsi kantositeessä. Mutta käden alueella kummiskin jotakin.Jep. Itse olen siinä käsityksessä, että olisi ranteessa jotain kolhua.
En tiedä ranteesta, kun ollut käsi kantositeessä. Mutta käden alueella kummiskin jotakin.Jep. Itse olen siinä käsityksessä, että olisi ranteessa jotain kolhua.
En tiedä ranteesta, kun ollut käsi kantositeessä. Mutta käden alueella kummiskin jotakin.
Sai Hifk pelissä käsilleen ja siksi sivussa.Kristian Kuuselan pitkä otteluputki katkeaa keskiviikkona – ”Emme halunneet ottaa mitään riskiä”
Sori, muistin väärin että olisi kuumeessa, olikin "tapparan mukaan pikkuisen kipeänä"
Villi huhu kertoo tappara piireistä että Tallinnan reissu vammaa....yks plus yks eiks jukka kritisoinut Tallinnan reissua....Sai Hifk pelissä käsilleen ja siksi sivussa.
No en usko hetkeäkään että olisi sellaisesta kyse kun Kuuselasta puhutaan.Villi huhu kertoo tappara piireistä että Tallinnan reissu vammaa....yks plus yks eiks jukka kritisoinut Tallinnan reissua....
Ehkä vaan huhu mut sanoivat rappusissa kaatuneen.... kuka näistä tietää....No en usko hetkeäkään että olisi sellaisesta kyse kun Kuuselasta puhutaan.
Just tuossa kehui Maikkarin haastattelussa, että kuinka hienoa kun tampereella on kaksi menestyvää joukkuetta. Säälittävää kun ei seistä sanojensa takana!Tapparan konkarilta viileä ilmoitus päävastustajalle: ”Voin luvata, ettei Ilves vie meiltä valtikkaa niin kauan kuin minä pelaan”
Tuukka Mäntylä on varma, että marssijärjestys Tampereella säilyy ennallaan.www.iltalehti.fi
Lopettaako Tuukka Mäntylä nyt kesken kauden? Tapparamainen keuliminen kostautu nyt pahemman kerran!
Joku oikea toimittaja saattaisi ottaa tämän jutun mukaan pyytäessään Tuukan kahville ennen päivän kotipeliä ja kysyä siinä normaalim haastattelun aluksi, että: muistakkos tälläsiä lupauksia....?Tapparan konkarilta viileä ilmoitus päävastustajalle: ”Voin luvata, ettei Ilves vie meiltä valtikkaa niin kauan kuin minä pelaan”
Tuukka Mäntylä on varma, että marssijärjestys Tampereella säilyy ennallaan.www.iltalehti.fi
Lopettaako Tuukka Mäntylä nyt kesken kauden? Tapparamainen keuliminen kostautu nyt pahemman kerran!
M | S | P | JM | +/- | AIKA |
2 | 1 | 3 | 4 | 3 | 22:09 |
0 | 0 | 0 | 4 | -2 | 24:59 |
Mikäköhän tuossa Suomi-Polasek -tilanteessa nyt niin kovasti kiimaa nostatti? Suomi ajoi maalille , jonka seurauksena ajautui kontaktiin maalivahdin kanssa ja Polasek tuli paikalle suojelemaan omaa maalia ja maalivahtia. Aika perusmallin toimintaa jääkiekko-ottelussa. Olivathan toki Polasekin otteet poikkeuksellisen ronskeja, mutta eipä tuo hirvittävästi näyttänyt Suomen pelaamiseen vaikuttavan.
Ottelussa tapahtui myös paljon muuta. Tästä esimerkkinä on alla parin sattumanvaraisesti valitun pelaajan tilastot kyseisestä ottelusta. Toinen pelaajista edustaa Ilvestä, toinen Tapparaa.
Jos menneitä miettii, niin tuossahan voisi olla vertailussa Kristian Kuusela ja Matt Generous, mutta osaatteko millään arvata, keistä tässä on kyse?
M S P JM +/- AIKA 2 1 3 4 3 22:09 0 0 0 4 -2 24:59
Jäähytuomiot, jotka tilanteessa jaettiin.
Lopettaako Tuukka Mäntylä nyt kesken kauden?