IhanJuniori
Junioripelaaja
No tähän vastaus on sitten 25.05 Valtteri Kemiläinen.Pakkia tarkoitti nähtävästi mutta ei tuo kyllä nyt mitenkään erityisen ihmeellinen pelaajakortiltaan ole
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tähän vastaus on sitten 25.05 Valtteri Kemiläinen.Pakkia tarkoitti nähtävästi mutta ei tuo kyllä nyt mitenkään erityisen ihmeellinen pelaajakortiltaan ole
Ei lähelläkään eikä ole edes Czuczmanin tasoinenkaan ennakkoonTurhaa hypetystä tästä jätkästä. Eiköhän tää Liigaan kelpaa mutta ei mikään Otto Leskisen tasonen huippuvahvistus ole. Kunhan Tikan-heittoa alkais harrastaan nii olis hyvä
En osaa sanoa kun en Czuczmania katsonut. Itselleni kysymysmerkkejä molemmat. Ainakin helpompi nimi lausua ja kirjoittaa ku teidän CzuzcczcczmanillaEi lähelläkään eikä ole edes Czuczmanin tasoinenkaan ennakkoon
Eikös se vähän niinkuin tähän rooliin haettu? Näin olen itse siis ymmärtänyt, että ei sinne enempää kiekko taitureita pakistoon vaan vähän "kokoa ja näköä"Kunhan Tikan-heittoa alkais harrastaan nii olis hyvä
Oletan että on. miten se realisoituu on eri asia. Ei se ny Austinia voita mutta ehkä jos sais 50% Austinista olisi hyväEikös se vähän niinkuin tähän rooliin haettu? Näin olen itse siis ymmärtänyt, että ei sinne enempää kiekko taitureita pakistoon vaan vähän "kokoa ja näköä"
Ei lähelläkään eikä ole edes Czuczmanin tasoinenkaan ennakkoon
Kumpikaan ei ole mikään pisteiden tekijä profiililtaan, että sinänsä on vaikea vertailla näkemättä. Molempien AHL piste keskiarvo 0,30.En minä noiden välille mitään eroa saa ja jos joku tulkitsee pelaajatilastoa Czuczmanin eduksi niin kyllä lasit silloin jo hieman vihertää.
No tää on se miten Tappara toimii. Ei siellä ole koskaan epäröity heittää ketään liuskaan paremman tieltä. Ja noita ”perus ahl jyrä” kommentteja on aina hauska lukea kaverista joka ei käytännössä mitenkään eroa meidän Czucmanista jota moni kuolasi kieli pitkällä.Ne piirtää kellä on liitua. Halvalle ja nimettömälle surkimukselle potkut ja "korvaajaksi" 10 kertaa enemmän maksava rutinoitunut ammattimies.
Ja parasta tässä on, kuten Tappara foorumilla jo sanottiinkin, että ei hankittu 1, 2, 3, eikä 4 ratsua.Turhaa hypetystä tästä jätkästä. Eiköhän tää Liigaan kelpaa mutta ei mikään Otto Leskisen tasonen huippuvahvistus ole. Kunhan Tikan-heittoa alkais harrastaan nii olis hyvä
No tää on se miten Tappara toimii. Ei siellä ole koskaan epäröity heittää ketään liuskaan paremman tieltä. Ja noita ”perus ahl jyrä” kommentteja on aina hauska lukea kaverista joka ei käytännössä mitenkään eroa meidän Czucmanista jota moni kuolasi kieli pitkällä.
Turhaa hypetystä tästä jätkästä. Eiköhän tää Liigaan kelpaa mutta ei mikään Otto Leskisen tasonen huippuvahvistus ole. Kunhan Tikan-heittoa alkais harrastaan nii olis hyvä
Noo siitä en tiiä. Onneks ei kauaa tartte oottaa millasta kuria pitää maalilla. Ja eiköhän sieltä Seppälä tai joku löydy ipoja kurittamaanNo ei tästä kaverista kyllä Tikan heittäjää saa tekemälläkään. Jos veikata pitäis nii meiltä aikas moni kaveri piirtelee Ben(sselillä) pitkin ratamettän laitoja ja jäätä
Siis ei oikeastaan mikään. Lähinnä vaan just toi, että Czuczmanista moni kehui ääneen, kun saatiin kova ukko ja ihan täysin saman tasoisen oloinen Thomas ei ole yhtään mitään. Mutta, toi on tosi yleistä foorumeilla.No mikä tuossa kaverissa sitten on ihmeellistä?
En Czuzcmanilta ainakaan itse odota mitään ihmeellistä. Varmaan aika perus kolmosparin puolustaja Ilvekseen...
Luulisi ainakin että Jokipakka, Parikka, Masin ja Lancaster keräävät kovemmat minuutit.