Hašek27
Vakiokokoonpanossa
Ilves tai ei kumpikaan (eli Ilves)Kuulee, ensimmäinen väite on totta ja toiseen esitän eriävän mielipiteen.
Perkele menee tiukaksi, Ipa sen kun suorittaa.
Ilves tai ei kumpikaan (eli Ilves)Kuulee, ensimmäinen väite on totta ja toiseen esitän eriävän mielipiteen.
Perkele menee tiukaksi, Ipa sen kun suorittaa.
Aika varmalta kuulostat että ootte itse siellä. Teillä vuotaa puolustus ja maalivahtipeli sakkaa laitakaa noi asiat kuntoon niin ootte vahvoilla jos enää ehditte...Olenko ymmärtänyt oikein? Mitä luultavimmin tamperelaisjengit voivat kohdata vastakkain poffeissa aikaisintaan finaaleissa. Että hoitakaapa itsenne sinne. Tämä maa ansaitsisi sen.
Lajikin saattaisi nitkahtaa pykälän eteenpäin.
Eiköhän nuo CHL pudotuspelit ollut näyte siitä kuinka nuo mainitsemasi asiat vuotaa kun tosipelit alkaa ja aloitetaan pelaamaan pokaaleista. Liigassa ei 60 ottelun runkosarjassa tarvitse olla jokaisessa pelissä ihan täysillä mukana... Mutta kohta kauden vika paikallinen, niin siinä varmaan nähdään jo pleijari kiekkoa ja missä mennään puolin ja toisin kun tosipelit alkaa olemaan käsillä.Aika varmalta kuulostat että ootte itse siellä. Teillä vuotaa puolustus ja maalivahtipeli sakkaa laitakaa noi asiat kuntoon niin ootte vahvoilla jos enää ehditte...
Ehkä vähän aikaista ruveta leveileen. Toivottavasti käy näpeille.
Aika varmalta kuulostat että ootte itse siellä. Teillä vuotaa puolustus ja maalivahtipeli sakkaa laitakaa noi asiat kuntoon niin ootte vahvoilla jos enää ehditte...
Jaahas, tänään varmistui että jos ja kun Tappara ja Ilves kohtaa playofeissa niin se on finaalissa. Siinä ois sit pikkunen tunne ja lataus.
Ei ainakaan Tuisku kiusaa liikaaJaahas, tänään varmistui että jos ja kun Tappara ja Ilves kohtaa playofeissa niin se on finaalissa. Siinä ois sit pikkunen tunne ja lataus.
Itse kyllä uskon että tommoinen koko Tampereen seura voisi olla todella hyvä juttu, mutta se voi ainoastaan olla IlvesEn nyt keksi parempaa ketjua tälle mutta lueskelin vanhoja uutisia ajoista jolloin Ilves pelasi Liigakarsintoja ja järkytyin jo unohtamastani asiasta. Eli tuohon aikaan ilmeisesti aivan tosissaan oltiin väläytelty seurapomoja myöten Tapparan ja Ilveksen yhdistämistä yhdeksi seuraksi käytännön seikkojen ja kilpailukyvyn takaamisen vuoksi. Hyi helvetti mikä ajatus. Onneksi nuo ajat ovat kaukana takanapäin...eteenpäin ollaan tultu ja paljon.
Itse kyllä uskon että tommoinen koko Tampereen seura voisi olla todella hyvä juttu, mutta se voi ainoastaan olla Ilves
Nyt ei ollut ketun tai Lukon häntää kainalossa. Vilpittömästi kirjoitin. Pakko omiin luottaa. Vuoti sitten alapää tai yläpää.Aika varmalta kuulostat että ootte itse siellä. Teillä vuotaa puolustus ja maalivahtipeli sakkaa laitakaa noi asiat kuntoon niin ootte vahvoilla jos enää ehditte...
Minulla kun ei ole täällä historiaa, niin en tiedä, onko kommentoijan avautuminen urpå, tyhmä, harkitsematon, vaiko peräti rintaruokinnan varassa kirjailtu kyhäelmä.Itse kyllä uskon että tommoinen koko Tampereen seura voisi olla todella hyvä juttu, mutta se voi ainoastaan olla Ilves
Minulla kun ei ole täällä historiaa, niin en tiedä, onko kommentoijan avautuminen urpå, tyhmä, harkitsematon, vaiko peräti rintaruokinnan varassa kirjailtu kyhäelmä.
Olisi melkoisen näivettävää, jos jääkiekkokartalta tippuisi toinen tamperelaisista joukkueista pois.
Haloo pahvi. Lue läksysi ja muista pestä hampaat.
Eikö toi ollu kuitti siihen ku ipan someosasto ei osannu tulkita sarjataulukkoa ja piti lukkoa kärjessä? Asia viety kontekstista ulos.Tähän on pakko laittaa Ipan joku pikku kuitti
Eikös se julkaisuhetkellä ollut kärkikamppailu?Eikö toi ollu kuitti siihen ku ipan someosasto ei osannu tulkita sarjataulukkoa ja piti lukkoa kärjessä? Asia viety kontekstista ulos.
Oli. En ymmärrä tätä porua naapurin leirissä tästä asiasta.Eikös se julkaisuhetkellä ollut kärkikamppailu?