Tampereen Tappara

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
2 079
Nyt kyllä kaipaisi perustelua.
Miten niin muoviseura?
- Pitkät perinteet ja Liigan menestynein oeganisaatio
- Viime kaudella suomalaisen palloiluhistorian isoin katsojamäärä, kaikki kotiottelut laskien

Miten niin HMV? Ennemminkin kokoajan sattuu ja tapahtuu.
- Pitkä menestysjakso tehnyt joukkueesta erittäin "inhotun" ympäriinsä
- UTJ otti sakot kun harjoitutti korona-altistuneita selkeistä kielloista huolimatta - kauheeta paheksuntaa
- ykkösmaalivahti petti tyttöystäväänsä alaikäisen kanssa -> kauheeta paheksuntaa
- pidetään kahvakiekon lähettiläänä, vaikkei se ole enää aikoihin sellainen ollutkaan.
Noh muoviseura määritelmä voi tarkoittaa hyvin erillaisia asioita riippuen keneltä kysytään. Yleisempiä muovisuuden määritelmiä ovat olleet liiallinen kaupallisuus tai heikko seurakulttuuri.
Moni esimerkiksi pitää Paris Saint-Germainia muovisena seuran öljyraha riippuvuuden takia toiset sitten vaikka Lahden Pelicansia sen lyhyen historian ja nimivaihdosten takia.
Sinänsä T#pparalla alkaa olla melko pitkä historia seurana ja se ei ole riippuvainen mistään sheikeistä, mutta voiko esim toimintatavat olla muovisia? Ilvekseen verrattuna T#ppara käyttää paljon enemmän "sirkustemppuja" yleisön houkuttamiseen. Tubaajien tai vaikka Käärijän kutsuminen antaa ainakin itselleni melko muovisen kuvan ottelutapahtumasta. Läpsyttimetkin poistui T#pparan arsenaalista vasta areenaan tultua ja oli ainakin meidän seurayhteisössä aika yleisesti tuomittu muoviseksi sirkustempuksi.

HMV määritelmäksi ainakin itse sanoisin sen että yleisömäärät ovat olleet huonompia, kuin Ilveksellä, vaikka menestys ollut ihan eri tasoa.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 708
Kemiläinen yrittää tällä viikolla paluuta. Ei ole päässy luistelemaan niin ei ole paluu kehiin täysin varmaa jos jäille palatessa kivut tulee.Luumustelma oli minkä sai.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 702
Olen kuullut, että Kemiläisellä on luumustelma!
Jätä niiden ärrinmurrin-keksien syönti vähemmälle vai mistä tämä muille käyttäjille vittuilu ja naljailu oikein johtuu? Sitähän tuo sinun kimpoilusi enimmäkseen tällä palstalla on.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 570
Luumustelma oli minkä sai.
Nuo ovat vähän arpapeliä parantumisajan suhteen. Voe olla kentällä tai voep olla olematta. Toinen kiekollinen pakki olisi kyllä tarpeen saada ylivoimalle mahdollisimman pian, Leskinen ei yksin riitä siellä.

Kauankohan Tanus mahtaa olla poissa? Tappara kun ei näistä loukkaantumisista pahemmin tiedottele, niin täytyy luottaa vain kuulopuheisiin. Rönni tuntuu olevan vähän nyt hankalassa paikassa, ei näytä kärkiseurojen sentteriksi ainakaan vielä paukut riittää, jopa nuorempi Oiva Keskinen on tullut sentterihierarkiassa ohi. Ei tosin sen puolesta haittaa, Oiva on yksi lupaavimmista junnuista tällä hetkellä. Pärjää miesten peleissä jo ihan kohtuullisen hyvin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 063
Mutta ei pidä unohtaa että joissain piireissä jaetaan suurella innolla näitä kuuluisia syksyn mestaruuksiakin, nopeimmat ovat paikalla jo ennen kauden aloittamista. Itse olen tottunut odottamaan aina sinne kevääseen saakka.
Ei kyllä nyt liity tähän keskusteluun mitenkään. Mutta odotellaan kevääseen juu. Ihan varmasti Camper silloin kolme ja puoli kautta, kolmessa eri maassa Euroopassa laiturina pelanneena hyppää ykkössentteriksi.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 105
Bäckmanin säännölliset poissaolot viittaavat siihen, että Tappara menee sentterikauppojen lisäksi myös pakkikaupoille.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 570
Ei kyllä nyt liity tähän keskusteluun mitenkään. Mutta odotellaan kevääseen juu. Ihan varmasti Camper silloin kolme ja puoli kautta, kolmessa eri maassa Euroopassa laiturina pelanneena hyppää ykkössentteriksi.
Minulle on yksi lysti missä Camper pelaa, olkoon vaikka ylimääräinen pakki, jos jatkaa samalla tavalla mihin Ruotsissa jäi. Joillekin nyt tämä pelipaikka-asia on jäänyt pahasti päähän jumittamaan kun asiaa täällä viikosta toiseen toistellaan, mutta jokainen saa toki pitää hauskaa tyylillään.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 570
Bäckmanin säännölliset poissaolot viittaavat siihen, että Tappara menee sentterikauppojen lisäksi myös pakkikaupoille.
Viimeksi ainakin oli poissa ollessaan sairaana, onko tietoa mikä tällä kertaa on syynä? Backman on pelannut viimeisimmät pelit todella hyvin ja saa jatkaa todennäköisesti sopimustaan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 662
Viimeksi ainakin oli poissa ollessaan sairaana, onko tietoa mikä tällä kertaa on syynä? Backman on pelannut viimeisimmät pelit todella hyvin ja saa jatkaa todennäköisesti sopimustaan.

Niin, viimeksi ilmoitettiin että oli sairaana. Voi toki pitää paikkansakin, mutta ei välttämättä.

Jos joku muistaa semmoisen kuin Jani Nikon niin kaveri oli vähän väliä pois ja Ilves ilmoitteli hänen olevan sairaana, mutta myöhemmin on selvinnyt, että aivotärähdysoireistahan mies silloin kärsi ja lopulta ura loppui kesken kauden syksyllä 2001. Oli erinomainen puolustaja.


Ja tosiaan, näköjään taas Camperia kokeillaan laidassa.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 063
Minulle on yksi lysti missä Camper pelaa, olkoon vaikka ylimääräinen pakki, jos jatkaa samalla tavalla mihin Ruotsissa jäi. Joillekin nyt tämä pelipaikka-asia on jäänyt pahasti päähän jumittamaan kun asiaa täällä viikosta toiseen toistellaan, mutta jokainen saa toki pitää hauskaa tyylillään.
Eiköhän se ole jäänyt enemmän yleiseksi vitsiksi sen vuoksi kuinka kovasti Tappara-fanit nousivat Jatkoajassa barrikadeille kun Camperia ei tuolla arvioitu Liigan parhaisiin senttereihin. Ja koska moni (muistaakseni myös sinä itse, korjaa toki jos olen väärässä) riensi nopeasti laitaan siirron jälkeen kertomaan kuinka harjoituspeleissä vaan kokeillaan monenlaista. Varmastihan Camper on yksi Liigan parhaita laitureita ja sinällään on ihan sama missä pelaa, mutta onhan teidän sentterivaje aika kova. Tämän päivän kokoonpanossa on senttereinä alaketjujen sentteri Somppi, laituri Liedes ja kaksi junnua.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 105
Minulle on yksi lysti missä Camper pelaa, olkoon vaikka ylimääräinen pakki, jos jatkaa samalla tavalla mihin Ruotsissa jäi. Joillekin nyt tämä pelipaikka-asia on jäänyt pahasti päähän jumittamaan kun asiaa täällä viikosta toiseen toistellaan, mutta jokainen saa toki pitää hauskaa tyylillään.

Tuo on ehkä ihan oikeutettua kuittailua Tapparan leirin suuntaan. Kun jokunen Ilves-fani Jatkoajan puolella kehtasi epäillä Camperin kykyä ottaa sentterin paikka monen laiturivuoden jälkeen, osa Tappara-faneista reagoi hyvin lapsellisella tavalla.

Camperista saadaan paras hyöty irti laidassa ja Tappara löytänee vielä rinnalle kelvollisen ykkössentterin. Camper on oma veikkaukseni pistepörssin kärkinimeksi Lehterän ja Laschin lisäksi.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 590
Jaahas mites nyt suut pannaan niillä jotka epäilivät Tapparaa? Kannattiko jinxata.... toki eka peli. Mut mestarisuosikki Pelsuja viedään kuin pässiä narussa...
Onnittelut hienosta kotivoitosta
 
Ylös