Tampereen Tappara

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 283
Ensin naureskellaan sille, että Tapparalla vähenee yhteistyökumppanit ja sitten sille, kun sellainen löytyy. Ei nuo vaateet välttämättä juuri oma juttunikaan ole, mutta tässä taloustilanteessa en ainakaan itse lähtisi valikoimaan kumppaneita. Kyllä BilleBeinolta saa kaiketi ihan samaa rahaa mitä konkurssiin menneeltä Visuralta joskus sai. Saattaa olla ihan merkittäväkin diili.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 807
Ensin naureskellaan sille, että Tapparalla vähenee yhteistyökumppanit ja sitten sille, kun sellainen löytyy. Ei nuo vaateet välttämättä juuri oma juttunikaan ole, mutta tässä taloustilanteessa en ainakaan itse lähtisi valikoimaan kumppaneita. Kyllä BilleBeinolta saa kaiketi ihan samaa rahaa mitä konkurssiin menneeltä Visuralta joskus sai.
Jos sieltä saa edes rahaa. Voihan se olla vaan oravannahka-kauppaa
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 283
Tai vaikka dollareita, ruplia, frangeja ja ilveksennahkoja samassa suhteessa, mistä siitä Leinosta koskaan tietää. Tai Leinosisista.

No sama juttu viime vuonna oli, valitettiin siitä, ettei omat junnut saa peliaikaa kun on kaikki pelaajat ostettu jostain muualta. Tänä vuonna valitetaan siitä, että rosterissa on niitä junnuja eikä joka paikalle ole heti ostettu änärimiehiä. Vaikea valita kummalla tavalla pitäisi väärin tehdä. :)
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 792
Ensin naureskellaan sille, että Tapparalla vähenee yhteistyökumppanit ja sitten sille, kun sellainen löytyy. Ei nuo vaateet välttämättä juuri oma juttunikaan ole, mutta tässä taloustilanteessa en ainakaan itse lähtisi valikoimaan kumppaneita. Kyllä BilleBeinolta saa kaiketi ihan samaa rahaa mitä konkurssiin menneeltä Visuralta joskus sai. Saattaa olla ihan merkittäväkin diili.

Eiköhän kyse ole ennemmin yhteistyöstä. Toisin sanoen BilleBeino luo malliston, mitä sitten joko Tappara myy itse tai BilleBeino maksaa Tapparalle rojaltit. Tappara tuskin saa mitään suoraan mitään, vaan kaikki perustuu näiden vaatteiden myyntiin.
 
Viimeksi muokattu:

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 821
Kauden 04-05 Ville Leino surffaili Ilveksessä väsyneesti ja ylimielisesti kentällä mailaa naputelleen ja samalla myrkytti kopin ilmapiiriä enkä tuon jälkeen ole toivonut tuon primadonnan uralle kuin pelkkää paskaa. Siinä mielessä olen todellakin iloinen että se on nimenomaan naapuriseura joka tuon vaatemalliston kanssa sopimuksen teki. Onpahan ainakin vakka kantensa valinnut.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 052
Eiköhän kyse ole ennemin yhteistyöstä. Toisin sanoen BilleBeino luo malliston, mitä sitten joko Tappara myy itse tai BilleBeino maksaa Tapparalle rojaltit. Tappara tuskin saa mitään suoraan mitään, vaan kaikki perustuu näiden vaatteiden myyntiin.

"Älä nyt vaan väitä että sä oot antanut ilmaseks laittaa tän logon tähän paitaan?" - E, kyllä mä siitä maksoin.

Tuskin tuossa tosiaan mitenkään merkittäviä summia liikuu suuntaan tahi toiseen.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 584
Ville Hans Viking Leinon vaatteet ovat kuitenkin jonkin sortin laatua verrattuna näihin perinteisiin "Cliqueihin". Eihän tuossa yhteistyössä ole mitään hävittävää ja voi saada hyviä ideoita seuravaatemalliston kehittämiseen.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 792
Kaupallista yhteistyötä on monenlaista. Mutta eikös tuo BilleBeino käsittääkseni toimi pääasiassa oman kauppansa kautta ja makselee sitten rojaltit myytyjen tuotteiden mukaan? Tapparan omaan kauppaan saatetaan toimittaa myös osa valikoimaa myyntiin.

Voi hyvin olla myös näin, mutta itse Leinona & Putkosena en kumminkaan haluaisi profiloitua liiaksi Tapparan suuntaan tai minkään muunkaan seuran alle Suomessa.

Ymmärtääkseni merkki on käytössä lähinnä tuossa urheilu ja etenkin lätkän piirissä, niin vain yhden seuran kylkeen profiloituiminen ei ole välttämättä hyväksi. Etenkin kun merkki taitaa olla jo muutenkin hieman ongelmissa suosionsa kanssa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Ville Hans Viking Leinon vaatteet ovat kuitenkin jonkin sortin laatua verrattuna näihin perinteisiin "Cliqueihin". Eihän tuossa yhteistyössä ole mitään hävittävää ja voi saada hyviä ideoita seuravaatemalliston kehittämiseen.
Nykyään Bille Beino on mennyt huomattavasti huonommaksi. Vaatteet nukkaantuu ja printit lähtee kävelemään ekan pesun jälkeen. Tosin tärkeällä idealla kun on kierrätettyjä vaatteita. Taitaa tuossakin olla suurin syy miksi nuo ei enää liiku.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
Voi hyvin olla myös näin, mutta itse Leinona & Putkosena en kumminkaan haluaisi profiloitua liiaksi Tapparan suuntaan tai minkään muunkaan seuran alle Suomessa.

Ymmärtääkseni merkki on käytössä lähinnä tuossa urheilu ja etenkin lätkän piirissä, niin vain yhden seuran kylkeen profiloituiminen ei ole välttämättä hyväksi. Etenkin kun merkki taitaa olla jo muutenkin hieman ongelmissa suosionsa kanssa.

Samaa mietin.

Jatkossa minä en ainakaan tule pistämään roposiani BilleBeinon vaatteisiin, johtuen tästä yhteistyöstä Tapparan kanssa. Aiemmin olen niitä ostanut. Uskon, että moni Tampereelta ja muualta Suomesta ajattelee samalla tavalla.

Eli syökö lopulta tämä yhteistyö enemmän kuin tarjoaa?
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 283
Jatkossa minä en ainakaan tule pistämään roposiani BilleBeinon vaatteisiin, johtuen tästä yhteistyöstä Tapparan kanssa. Aiemmin olen niitä ostanut. Uskon, että moni Tampereelta ja muualta Suomesta ajattelee samalla tavalla.
Suurimmalle osalle suomalaisia ei vaateyrityksen tai vastaavan yhteistyökumppaneilla taida olla merkitystä negatiivisessa mielessä. Siinä missä moni saattaa boikotoida jotain brändiä Venäjän kytkösten takia, kilpaileva urheiluseura ei taida olla monellekaan ihan niin merkittävä asia hardcore-fanien ulkopuolisessa maailmassa.

Kyllä esimerkiksi Pepsiäkin näkee ihmisten ostoskärryssä edelleen siinä missä kilpailijaakin, vaikka sen väitetään nyt kovasti olevan boikottien alla.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 902
Ensin naureskellaan sille, että Tapparalla vähenee yhteistyökumppanit ja sitten sille, kun sellainen löytyy. Ei nuo vaateet välttämättä juuri oma juttunikaan ole, mutta tässä taloustilanteessa en ainakaan itse lähtisi valikoimaan kumppaneita. Kyllä BilleBeinolta saa kaiketi ihan samaa rahaa mitä konkurssiin menneeltä Visuralta joskus sai. Saattaa olla ihan merkittäväkin diili.
Itse en ainakaan ole bäätäni aukonut tällä asialla. Kunhan toivoin, että Bappara menee all-in tämän yhteistyön kanssa.

Se on Belibäivä tänään!
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 283
Juu, ja alennuskin suorilta kun tiedetään ettei kukaan noita halua. Ei vaan vitsit sikseen.
Eihän tästä oikeasti tiedä mitä tästä tulee, varsinkin nyt kun ihmisten ostovoima ja kulutus pienenee. Merkkivaatteet taitaa olla yksi säästökohde kotitalouksilla. Katsellaan kaikessa rauhassa, varsinkin kun yksityiskohdat on vielä hämärän peitossa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Eihän tästä oikeasti tiedä mitä tästä tulee, varsinkin nyt kun ihmisten ostovoima ja kulutus pienenee. Merkkivaatteet taitaa olla yksi säästökohde kotitalouksilla. Katsellaan kaikessa rauhassa, varsinkin kun yksityiskohdat on vielä hämärän peitossa.
Joo, turha tässä on vielä huudella mitään koska ei ole juuri mitään muuta tietoa kun yhteistyö.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 937
Kauden 04-05 Ville Leino surffaili Ilveksessä väsyneesti ja ylimielisesti kentällä mailaa naputelleen ja samalla myrkytti kopin ilmapiiriä enkä tuon jälkeen ole toivonut tuon primadonnan uralle kuin pelkkää paskaa. Siinä mielessä olen todellakin iloinen että se on nimenomaan naapuriseura joka tuon vaatemalliston kanssa sopimuksen teki. Onpahan ainakin vakka kantensa valinnut.

Muistan liiankin hyvin. Jopa ilman Bappara-yhteistyötä ei tulisi mieleenikään ostaa kyseisen hepun luomuksia.
 
Ylös