Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Itse hyppään omaan autoon koska en ole köyhä persaukinen joka kulkee ratikalla pummilla kuten 90% mouhareista.
Köyhästä voi tulla varakas.Itse hyppään omaan autoon koska en ole köyhä persaukinen joka kulkee ratikalla pummilla kuten 90% mouhareista.
Näköjään tuo seuranvalitsemis-slogan roikkuu edelleen mukana. Olisivat nyt laittaneet Rönnin hikoilemaan tuohon alempaan kuvaan.katso liitettä 6470
Tappara on kyllä kunnostautunut kovasti kuittailemaan viime aikoina somen puolella. Nyt, kun kerran voittivat, niin pientä piikkiä lähtee kokoajan. Ilves on kyllä kuittaillut jättänyt ihan minimiin tänä vuonna (lukuunottamatta Pelicansin videoon heitettyä asiallista kommenttia). Tämäkin taisi olla ihan tietoinen valinta, kun muistaakseni Tuomisto on tälläistä sanonut jossain haastattelussa.
Jarno on mun suosikki PutintrolliJarnolla on asiaa tämän suhteen!
katso liitettä 6473
Mun mielestä ihan hauska meemi, painan vastausvaihtoehtoa 2. eli myöhästyn mielelläni luennoilta. Toki nyt niitä ei ole, joten eipä tarvitse miettiä myöhästymistä mistään.
Mun mielestä ihan hauska meemi, painan vastausvaihtoehtoa 2. eli myöhästyn mielelläni luennoilta. Toki nyt niitä ei ole, joten eipä tarvitse miettiä myöhästymistä mistään.
tappara-ratikka on reaktioiden perusteella jo nyt onnistunut markkinointitempaus kääntäen joukkueiden kannattajien stereotypiat toisinpäin, sillä ilvesläisiä putkahtelee tasaisesti ilmoittamaan olevansa auton varassa eläviä juntteja.
Ja kaikkea ei tarvi ottaa tosissaan.Köyhästä voi tulla varakas.
Tyhmästä ei voi tulla fiksua.
Ja osa ilvesläisistä ottaa kaiken lukemansa tosissaan ja ilmoittaa olevansa tosikko juntteja.tappara-ratikka on reaktioiden perusteella jo nyt onnistunut markkinointitempaus kääntäen joukkueiden kannattajien stereotypiat toisinpäin, sillä ilvesläisiä putkahtelee tasaisesti ilmoittamaan olevansa auton varassa eläviä juntteja.
Itsehän olen juuri tämä.köyhä persaukinen joka kulkee ratikalla pummilla
No sehän nyt on kaikkien tiedossa.Itsehän olen juuri tämä.
Ja osa ilvesläisistä ottaa kaiken lukemansa tosissaan ja ilmoittaa olevansa tosikko juntteja.
Kyllä. Tai vaihtoehtoisesti ilman sarkasmitutkaa varustettuja tosikkoja.
Miten kertoa että olet vielä juntimpi kuin alunperin vaikka toinen jo kertoi että kyse oli huumorista/sarkasmista.Hyvä sarkasmiin muuten kuuluu heti itkeä tosikoista ja sarkasmitutkista kun vähän annetaan takaisin.
Sama, Tapani Maunula heti kakkosena. Tietävät paljon ”jääkiekonsoitosta”.Jarno on mun suosikki Putintrolli
Miten kertoa että olet vielä juntimpi kuin alunperin vaikka toinen jo kertoi että kyse oli huumorista/sarkasmista.
Löysää spandexeja.
Sinähän se tässä tulit juntiksi ensin haukkumaan mutta jatka vain selittelyjä.Hyvää sarkasmia on ehdottomasti myös korvata nokkeluus nimittelyllä ja hakea assosiaatioita mahdollisimman kaukaa, joita kukaan ei ymmärrä.