SiniOranssi_Kolmospaita
Luottopelaaja
Harmittaako kun kirkastaa mitalinsa meillä?Kontiola voisi viedä porukan Leville ennen finaaleja.
Harmittaako kun kirkastaa mitalinsa meillä?Kontiola voisi viedä porukan Leville ennen finaaleja.
Hopee ei oo häpeeHarmittaako kun kirkastaa mitalinsa meillä?
Siellä näköjään pari sukupolvea jo kyseista harrasteltu kun vastaukset tuota tasoaHarmittaako kun äiti ja isä ovat sisaruksia?
Eipä tuo toisaalta ole mikään ihme, että viestintä on tuollaista jos löydät voitetun sarjan jälkeen itsesi Ilvesfoorumilta provoilemassa.Siellä näköjään pari sukupolvea jo kyseista harrasteltu kun vastaukset tuota tasoa
Onneksi olkoon Tapparalle suomenmestaruudesta kaudella 2023-2024.
En ehkä kehtaisi huudella muiden viestien tasosta jos olisin itse aiemmin toivonut vastustajan pelaajan kuolemaa paikallispelitappion vuoksiSiellä näköjään pari sukupolvea jo kyseista harrasteltu kun vastaukset tuota tasoa
Tässä on Tappara vielä siirtymäkaudella, osa porukkaa on täysin Grönborgin pelitapaan soveltumatonta Tapolan miestä. Ajattelin ennen kauden alkua, että jos Tappara selviää neljän parhaan joukkoon, olisi se jo hyvä saavutus.Joukkue uudistui.
Valmennus uudistui.
Pelitapa uudistui.
Sentteristö…. no niinpä.
Mua ei ainakaan enää kiinnosta paskan vertaa paikalliset. Niitä pelataan muutenkin ihan liikaa. Oon ihan valmis siihen että hävitään ne kaikki jos keväällä pelataan pidemmälle.Jännäksi menee paikallisvääntö myös ensi kaudella. Ilves aloittaa tuplafinalisti Niemelän johdolla uuden nousun rakentamisen ja Tappara jatkaa siirtymistä täysipainoisesti Grönborgin pelityyliin. Saadaan varmasti hyvät ja kiihkeät paikallisväännöt silloinkin aikaiseksi. Niemelä ja Ilveksen pelaajabudjetti voi olla aika kova yhdistelmä!
Varmasti joo jos se menisi niin, että häviämällä paikalliset menet pidemmälle. Näinhän se ei ole vaan ihan hyvin voi myös hävitä paikalliset ja kausi voi silti loppua ennen Tapparaa. Itseäni ainakin kiinnostaa Ilveksen pelit, eihän periaatteessa kannattaisi edes katsella pelejä ennen kuin mestaruus on katkolla jos noin ajattelee.Mua ei ainakaan enää kiinnosta paskan vertaa paikalliset. Niitä pelataan muutenkin ihan liikaa. Oon ihan valmis siihen että hävitään ne kaikki jos keväällä pelataan pidemmälle.
Näinhän se on nyt mennyt mutta toisinpäin.
Olisihan se koko keinotekoisen välisarjan poistaminen urheilullisesti ainoa oikea ratkaisu. Liiga taitaa kuitenkin pyöriä liikaa pääsylippujen ja oheismyynnin voimin. Esimerkiksi vaikkapa SHL:ssä pärjää tv-rahoilla vaikka Mouhijärven kokoinen kyläpahanen vallan mainiosti, eikä viikonloppua painoteta pelipäiviä suunnitellessa kaljamyynnin takia edes runkosarjassa.Mua ei ainakaan enää kiinnosta paskan vertaa paikalliset. Niitä pelataan muutenkin ihan liikaa. Oon ihan valmis siihen että hävitään ne kaikki jos keväällä pelataan pidemmälle.
Toki, mutta ymmärsit pointin. En saa enää mitään isompia kiksejä siitä että Ilves voittaa Tapparan. Ei jaksa edes työkavereille vittuilla, no ne nyt ei edes seuraa kun vasta välierissä.Varmasti joo jos se menisi niin, että häviämällä paikalliset menet pidemmälle. Näinhän se ei ole vaan ihan hyvin voi myös hävitä paikalliset ja kausi voi silti loppua ennen Tapparaa. Itseäni ainakin kiinnostaa Ilveksen pelit, eihän periaatteessa kannattaisi edes katsella pelejä ennen kuin mestaruus on katkolla jos noin ajattelee.
Toki Ruotsissa saa myös mainostaa rahapelejä ja niistä taitaa tulla aika mukavasti rahaa seurojen kirstuun. Katsellaan tämän suhteen Suomessakin sitten muutaman vuoden päästä.Esimerkiksi vaikkapa SHL:ssä pärjää tv-rahoilla vaikka Mouhijärven kokoinen kyläpahanen vallan mainiosti, eikä viikonloppua painoteta pelipäiviä suunnitellessa kaljamyynnin takia edes runkosarjassa.
Joo, uskoisin tämän olevan merkittävä buusti Liigalle. Siellä pyöritään ihan toisenlaisissa summissa mitä paikallisissa kivijalkasponsorifirmoissa. Liiga tulee olemaan merkittävä markkinointialusta pelifirmoille.Toki Ruotsissa saa myös mainostaa rahapelejä ja niistä taitaa tulla aika mukavasti rahaa seurojen kirstuun. Katsellaan tämän suhteen Suomessakin sitten muutaman vuoden päästä.
Ei ole kesken. Päättyi 29.3Älkää leijuko. Kausi kesken.
Mitä luulet harmittaako kun tinaili täälä viime kaudella pilaten omalta osaltaan koko joukkueen kauden samalla pettäen koko yhteisön?Harmittaako kun kirkastaa mitalinsa meillä?