Naapurissa taitaa kohta olla seuraava valmentaja joka monoo saa. Vanha viisaus pätee kun aluks hossuu niin vässyy.... Tämän iltainen M Keränen olis kai kelvannut meillekkin....
Ylipäätään yksittäisten otteluiden sijaan kannattaa ajatella sarjaa ottelurypäleittäin.Nytkin on Jukurit,HIFK ja Ässät vastassa ja jos näistä kaksi,ihan sama mitkä kaksi,voitetaan niin hyvin on viikko mennyt.
Taitaa olla pelaajamarkkinat suht tyhjinä jos suht varakas Tappara kaivelee ECHL-jyriä.Huhut kanadalaishyökkääjästä pitivät paikkansa: Steven Iacobellis liittyy Tapparan vahvuuteen välittömästi.
Steven Iacobellis Tappara-hyökkäykseen | Tappara
www.tappara.fi
Niinpä, tavallaan olisin toivonut, että tuon pelin Tappara olis voittanut. HIFK on pelottavan kovassa kunnossa nyt ja Helsinki ei ole ihan helpoin paikka pelata. Itse iloitsin ainoastaan siinä, että kolmesti kolahti kun Blood oli kentällä. Ehkä se nöyryytys laski tuon miehen jalkoja vähän alemmas.Naapurille ilkkumisen sijaan kiinnittäisin huomiota siihen että HIFK on todella kovassa kunnossa tällä hetkellä ja miettisin miten tuo porukka pysäytetään torstaina. Runkosarjan 1. ja 2. kaataminen perättäisinä iltoina tuskin on sattumaa.
Eilisen Tappara-Pelicans pelin lehdistötilaisuudessa Rautakorpi piti puheenvuoron jääkiekon säännöistä ja niiden uudistamisesta jotta eilisen kaltaisilta taklauksilta yms.vältyttäisiin.
Ymmärrän tuon näkökannan siinä mielessä toki, ettei kukaan halua kenenkään vakavasti loukkaantuvan. Mutta.. Rautakorpi sanoi, että seuraavaksi meillä on käsissä uusi Otevrel-tapaus jos mikään ei muutu. Täysin käsittämätön kommentti tuolta Urpolta, Otevrel halvaantui menetettyään tasapainonsa ja polvillaan törmäsi JYP-puolustajan kanssa traagisin seurauksin.
Siis Rautakorpi käyttää esimerkkinä kaukalo-väkivallasta tapausta, jossa oli mukana helvetin huonoa tuuria ja jossa kukaan ei tehnyt mitään väärää. Ei saatana, Rautakorpi ratsastaa halvaantuneen pelaajan avulla kohti parempia sääntöjä. URPO!!
Samalla toivotan pikaista paranemista Puistolalle ja Mäntylälle sekä erityisterveiset Jaroslav Otevrelille!!
Kiitos ja anteeksi.
Eilen olin Rautakorven kanssa ensimmäistä kertaa samaa mieltä. Vauhdit ovat nykylätkässä niin järkyttävän kovia ja varusteet isoja, että jos 187cm 90kg ukko painaa lanaa täydellä vauhdilla toista päin, jälki on rumaa.
Jos on irti laidasta niin vielä rumempaa. ”Pidä pää ylhäällä” ja muut sanonnat kuuluvat ysärille. Itse en tänä päivänä kaukaloon uskaltaisi mennä edes polttareiden sumopuvussa. Mutta olenkin varmaan ”neiti” ja ”vässykkä”
Liikettä ja taitoa, pikkuisen johtajuuttakin on toivelistalla. Pianhan se alkaa paljastua mihin tässä liigassa riittää. En tiedä mitä Tapparan scouttaajat ovat nähneet, mutta itse ajattelen tässä mahdollisesti löytyvän hitunen Maccellia, mutta sentterinä. Ei Iacobellis missään tapauksessa Morleytä korvaa, mutta jos tois edes hieman laajuutta rinkiin.Iacobellis on pienikokoinen yliopistopelaaja. Isoin kynnys lienee, riittääkö liike kompensoimaan kokoa, eli löytääkö liigavauhdissa tilaa ja aikaa.
Mäntylän tapauksessa kyseessä oli myöhästynyt taklaus. Vaikka kuinka muistutetaan "taklattavan vastuusta", niin tuossa tilanteessa Mäntylällä ei sääntöjen mukaan ollut enää velvollisuutta varautua taklaukseen.
Eilen olin Rautakorven kanssa ensimmäistä kertaa samaa mieltä. Vauhdit ovat nykylätkässä niin järkyttävän kovia ja varusteet isoja, että jos 187cm 90kg ukko painaa lanaa täydellä vauhdilla toista päin, jälki on rumaa.
Jos on irti laidasta niin vielä rumempaa. ”Pidä pää ylhäällä” ja muut sanonnat kuuluvat ysärille. Itse en tänä päivänä kaukaloon uskaltaisi mennä edes polttareiden sumopuvussa. Mutta olenkin varmaan ”neiti” ja ”vässykkä”