Tampereen Tappara

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 376
Mää alan kallistuun sen puoleen, että on melkein se ja sama kuka Tapparaa valmentaa.

Joukkue on vuodesta toiseen sitä luokkaa, että eihän sillä voi kun onnistua. Ja pelaajia hommataan lisää just niin paljon kun valmentaja haluaa.
Viimekaudella grönborin kykyjä ei kunnolla jouduttu edes ulosmittaamaan. Hyppäsi todella hyvässä tilassa olevan joukkueen peräsimeen ja muiden mestarikandidaattien taso oli heikko. Tuntui, että viimekausi oli muutenkin uuden kokeilua Tapparassa, mutta mestaruus tuli syliin.

Grönborg voi hyvinkin olla Liigan paras koutsi, mutta viimekauden mestaruuden olisi voittanut sellaisellakin koutsilla, joka hyvinkin on korvattavissa. Ehkä tällä kaudella se grönborin arvo mitataan
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
Olen sitä Mieltä Ville Niemisestä (Jota olen seurannut hänen D-Juniori ajasta alkaen) ,että Villestä ei tule koskaan Tapparan Valmentajaa,
Toki ymmärrän ,että Raunolla saattoi olla "Ketunhäntä kainalossa"
Juu näin ajattelinkin asian olevan hassuttelun suhteen ja tosiaan Villestä en näe itsekään Tapparan valmentajaa, mutta Raipen paluu Ilveksen peräsimeen voi jopa olla mahdollinen jossain vaiheessa. Kyllä Raipe näistä nuorukaisista selkeästi se lahjakkaampi valmentaja on. Ei mahdoton tilanne siis, vaikkakin epätodennäköinen.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 575
Juu näin ajattelinkin asian olevan hassuttelun suhteen ja tosiaan Villestä en näe itsekään Tapparan valmentajaa, mutta Raipen paluu Ilveksen peräsimeen voi jopa olla mahdollinen jossain vaiheessa. Kyllä Raipe näistä nuorukaisista selkeästi se lahjakkaampi valmentaja on. Ei mahdoton tilanne siis, vaikkakin epätodennäköinen.
Moro ,Kaikille.
Olen sitä Mieltä Ville Niemisestä (Jota olen seurannut hänen D-Juniori ajasta alkaen) ,että Villestä ei tule koskaan Tapparan Valmentajaa,
Toki ymmärrän ,että Raunolla saattoi olla "Ketunhäntä kainalossa"
Itse kuulun siihen porukkaan, kuka ei haluaisi Raipea pääkäskijänä nähdä Ilveksessä. Apurina kyllä. Eli varmaan vähän samat fiilikset mitä teillä Nemosta.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
Itse kuulun siihen porukkaan, kuka ei haluaisi Raipea pääkäskijänä nähdä Ilveksessä. Apurina kyllä. Eli varmaan vähän samat fiilikset mitä teillä Nemosta.
Ollaan vähän väärässä ketjussa, mutta minusta Raipe on mennyt eteenpäin siitä edellisestä Ilveksen visiitistä. Nemo ei juurikaan ja en kelpuuttaisi nykyisen Tapparan apuvalmentajaksikaan. Vaikka olisi kuinka joukkueen muotoinen sydän, pitää siltikin olla osaaminen kunnossa. Se sydän ei ole vanhojen aikojen tapaan mikään vapaalippu.
 
Ylös