Tampereen Tappara

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Mää alan kallistuun sen puoleen, että on melkein se ja sama kuka Tapparaa valmentaa.

Joukkue on vuodesta toiseen sitä luokkaa, että eihän sillä voi kun onnistua. Ja pelaajia hommataan lisää just niin paljon kun valmentaja haluaa.
Viimekaudella grönborin kykyjä ei kunnolla jouduttu edes ulosmittaamaan. Hyppäsi todella hyvässä tilassa olevan joukkueen peräsimeen ja muiden mestarikandidaattien taso oli heikko. Tuntui, että viimekausi oli muutenkin uuden kokeilua Tapparassa, mutta mestaruus tuli syliin.

Grönborg voi hyvinkin olla Liigan paras koutsi, mutta viimekauden mestaruuden olisi voittanut sellaisellakin koutsilla, joka hyvinkin on korvattavissa. Ehkä tällä kaudella se grönborin arvo mitataan

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Olen sitä Mieltä Ville Niemisestä (Jota olen seurannut hänen D-Juniori ajasta alkaen) ,että Villestä ei tule koskaan Tapparan Valmentajaa,
Toki ymmärrän ,että Raunolla saattoi olla "Ketunhäntä kainalossa"
Juu näin ajattelinkin asian olevan hassuttelun suhteen ja tosiaan Villestä en näe itsekään Tapparan valmentajaa, mutta Raipen paluu Ilveksen peräsimeen voi jopa olla mahdollinen jossain vaiheessa. Kyllä Raipe näistä nuorukaisista selkeästi se lahjakkaampi valmentaja on. Ei mahdoton tilanne siis, vaikkakin epätodennäköinen.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Juu näin ajattelinkin asian olevan hassuttelun suhteen ja tosiaan Villestä en näe itsekään Tapparan valmentajaa, mutta Raipen paluu Ilveksen peräsimeen voi jopa olla mahdollinen jossain vaiheessa. Kyllä Raipe näistä nuorukaisista selkeästi se lahjakkaampi valmentaja on. Ei mahdoton tilanne siis, vaikkakin epätodennäköinen.
Moro ,Kaikille.
Olen sitä Mieltä Ville Niemisestä (Jota olen seurannut hänen D-Juniori ajasta alkaen) ,että Villestä ei tule koskaan Tapparan Valmentajaa,
Toki ymmärrän ,että Raunolla saattoi olla "Ketunhäntä kainalossa"
Itse kuulun siihen porukkaan, kuka ei haluaisi Raipea pääkäskijänä nähdä Ilveksessä. Apurina kyllä. Eli varmaan vähän samat fiilikset mitä teillä Nemosta.

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Itse kuulun siihen porukkaan, kuka ei haluaisi Raipea pääkäskijänä nähdä Ilveksessä. Apurina kyllä. Eli varmaan vähän samat fiilikset mitä teillä Nemosta.
Ollaan vähän väärässä ketjussa, mutta minusta Raipe on mennyt eteenpäin siitä edellisestä Ilveksen visiitistä. Nemo ei juurikaan ja en kelpuuttaisi nykyisen Tapparan apuvalmentajaksikaan. Vaikka olisi kuinka joukkueen muotoinen sydän, pitää siltikin olla osaaminen kunnossa. Se sydän ei ole vanhojen aikojen tapaan mikään vapaalippu.

Supin tukit

Luottopelaaja
Nemo Tapparan apuvalkuks ja sitä ennen Raipe Ipan. :cool: Saattaisi olla aika lämpöset paikalliset.

Sitten jotkut "pelikirjadiplomaatti-Hölöt" hoitaa pressit kun ovien takana paiskotaan roskiksia ja palastellaan pöytälevyjä. Tämä on mun visio... :D
Tämä isosti. Tampereen paikalliset on upeita pelejä, ja joukkueiden keksinäinen kunnioitus on niissä suorastaan kosketeltavaa. Mun mielestäni niissä kuitenkin on sitä kunnioitusta ehkä vähän liikaakin, joka näkyy siinä, etteivät ne kentällä ole aivan yhtä tulisia kohtaamisia kuin kannattajien keskuudessa.

Luuta ja verta, isoja tunteita ja draamaa. Mitään yliampuvia sikailuja en missään nimessä halua, mutta tunnetta noihin matseihin tarvittaisiin lisää. Raipen ja Nemon kaltaiset pitkän linjan seuran miähet toisivat sitä. Paikalliskilpailijoiden pitää vihata ja kunnioittaa toisiaan tasaisessa määrin.

Kevinkö

Vakiokokoonpanossa
Onko "Rehu Metsola" aina ollu lempinimi vai brändinimi juuri Tapparan kanssa? Waheeb sellaista käytti. Hyvin kyl sopii seuran brändiin ja mukavasti tuo mielikuvia Mouhijärvestä!

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Onko "Rehu Metsola" aina ollu lempinimi vai brändinimi juuri Tapparan kanssa? Waheeb sellaista käytti. Hyvin kyl sopii seuran brändiin ja mukavasti tuo mielikuvia Mouhijärvestä!
Mää kuulin et olis sanonu Mehu-Metsola

Blackhawk

Luottopelaaja
R.I.P. Mouhijärven palloseuran häviämättömyys Nokia Areenalla Hifkiä vastaan
Oli naapurilta herrasmiesmäisesti hoidettu kolmen kannun jälkeen antaa IFK:n saada kokea areenassa voittaminen niin meidän ei tarvinnut.

Toutain

Luottopelaaja
Oli naapurilta herrasmiesmäisesti hoidettu kolmen kannun jälkeen antaa IFK:n saada kokea areenassa voittaminen niin meidän ei tarvinnut.

Ketä kiinnostaa Tapparan kannut. Tätä kautta tässä pelataan ja juuri nyt Tappara on vain se joukkue, jolta HIFK haki ensimmäisen voittonsa Nokia Arenassa.

R.I.P. Tamperelaisten häviämättömyys Nokia Areenalla Hifkiä vastaan

Hyi. Tästä tulee sellainen fiilis niin kuin oltais yhdessä jotain tamperelaisia, jotka häviää jotain.

Janko

Luottopelaaja
Screenshot_20240920_232948_com_twitter_android_ProfileActivity.jpg

Blackhawk

Luottopelaaja
Dynastia päättyy tällä kaudella jos Tuomenoksa ei vedä hatusta 3-4 oikeasti kovaa Liigapelaajaa.
Tuomenoksan onnistumista en tässä vaiheessa kautta vielä uskalla epäillä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Itse veikkaan, että jos ei kohta Tapparan peli lähde kulkemaan niin Rikard Fucking Fuck Grönborg tilaa Tuomenoksalta pikkubussillisen pelaajia.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Tiktokissa ilmeisesti pyörii video, missä näkyy kun Tapsu istuu hallissa joidenkin edessä ja he joiden edessä Tapsu istuu tönäsee Tapsua sivuun niin alkaa hän näyttämään jotain käsimerkkejä. Tarkemmin en tiedä noista käsimerkeistä kun videoo en ole nähnyt mutta en usko niiden olevan kummoisempia.