Tampereen Tappara

Valker

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
En tiedä kuka vastuussa, mutta oliko muka ensimmäinen antisiionisti- tai Pro Palestiina -tarra, jonka toi bongas katukuvasta? Niitähän on paikoin tiheemmässä kuin Ilves-aiheisia.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 504
Eli kun @Miika Lundin operoi ja virittää keräyksen, mihin fanit lähtee mukaan niin silloin Ilves jakaa ilmaislippuja? :D
Juu ja maksettiin omistamme vielä enemmän euroja per piletti, mitä osa liigaseuroista sai nettona "kaikista myydyistä" aiemmin. Ja vielä ihan mun omalla ajalla - ymmärrän, että alkaa heikompaa/laiskempaa vituttaa. :)
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 504
Eihän siellä puhuta tuosta HOPE:sta (hieno kamppis btw! ) vaan kouluihin jaettavista lipuista.
Hyvä, jos näin.

Yhtä häpäsyä olis, kun olla kateellinen ihmisille, jotka saa ruokajaosta ruokaa ja juomaa.
 

Kolpy

Tulokas
Viestejä
5
Juu ja maksettiin omistamme vielä enemmän euroja per piletti, mitä osa liigaseuroista sai nettona "kaikista myydyistä" aiemmin. Ja vielä ihan mun omalla ajalla - ymmärrän, että alkaa heikompaa/laiskempaa vituttaa. :)
Joo. Täähän menee vähän @Asylum piikkiin, joka ei osannut tai viitsinyt lukea. Sun kamppiksesta tullut netissä vaan positiivista vastaan ja ilmeisesti myös yli seurarajojen kerännyt osallistujia, erittäin upeaa!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 602
Hauskaa kyllä kun ei ole meidän tekosia, mutta peukkua tuon tarran tekijöille ja levittäjille. Jatkakaa samaan malliin!
Ei kauaa kestänyt kun ensimmäinen mouho teitin syyksi heitti.

Ovat kyllä kekseliäitä
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
5 041
Joo. Täähän menee vähän @Asylum piikkiin, joka ei osannut tai viitsinyt lukea. Sun kamppiksesta tullut netissä vaan positiivista vastaan ja ilmeisesti myös yli seurarajojen kerännyt osallistujia, erittäin upeaa!

Kyllä minä luen, mutta en ole tietoinen mistään kouluissa jaettavista lipuista. Vähän liian osuvasti osuu tuon HOPE-kampanjan kanssa, niin nähtävästi sekaannus.
 

Kolpy

Tulokas
Viestejä
5
Kyllä minä luen, mutta en ole tietoinen mistään kouluissa jaettavista lipuista. Vähän liian osuvasti osuu tuon HOPE-kampanjan kanssa, niin nähtävästi sekaannus.
Juu, mutta nopeasti heidän ketjussaan kävi tuo ilmi. Ainakin kun itse kävin vilkaisemassa.
 
Ylös