Miika Lundin
Luottopelaaja
Pakko rakastaa. Sanoko siellä kukaan vielä, että väärin autettu?Tappara.co:ssa geenialtaan matalan päädyn asukit kertoo kuinka Ilves matkii Tapparaa näissä HOPE-lipuissa.
Pakko rakastaa. Sanoko siellä kukaan vielä, että väärin autettu?Tappara.co:ssa geenialtaan matalan päädyn asukit kertoo kuinka Ilves matkii Tapparaa näissä HOPE-lipuissa.
Kukas näistä vastuussa
Osasto41 tekosia
Katsotaan kauanko menee kun saadaan Osaston viaksi
Kukas näistä vastuussa
Eli kun @Miika Lundin operoi ja virittää keräyksen, mihin fanit lähtee mukaan niin silloin Ilves jakaa ilmaislippuja?Tappara.co:ssa geenialtaan matalan päädyn asukit kertoo kuinka Ilves matkii Tapparaa näissä HOPE-lipuissa.
Hauskaa kyllä kun ei ole meidän tekosia, mutta peukkua tuon tarran tekijöille ja levittäjille. Jatkakaa samaan malliin!Osasto41 tekosia
Katsotaan kauanko menee kun saadaan Osaston viaksi
Eihän siellä puhuta tuosta HOPE:sta (hieno kamppis btw! ) vaan kouluihin jaettavista lipuista.Eli kun @Miika Lundin operoi ja virittää keräyksen, mihin fanit lähtee mukaan niin silloin Ilves jakaa ilmaislippuja?
Juu ja maksettiin omistamme vielä enemmän euroja per piletti, mitä osa liigaseuroista sai nettona "kaikista myydyistä" aiemmin. Ja vielä ihan mun omalla ajalla - ymmärrän, että alkaa heikompaa/laiskempaa vituttaa.Eli kun @Miika Lundin operoi ja virittää keräyksen, mihin fanit lähtee mukaan niin silloin Ilves jakaa ilmaislippuja?
Hyvä, jos näin.Eihän siellä puhuta tuosta HOPE:sta (hieno kamppis btw! ) vaan kouluihin jaettavista lipuista.
Joo. Täähän menee vähän @Asylum piikkiin, joka ei osannut tai viitsinyt lukea. Sun kamppiksesta tullut netissä vaan positiivista vastaan ja ilmeisesti myös yli seurarajojen kerännyt osallistujia, erittäin upeaa!Juu ja maksettiin omistamme vielä enemmän euroja per piletti, mitä osa liigaseuroista sai nettona "kaikista myydyistä" aiemmin. Ja vielä ihan mun omalla ajalla - ymmärrän, että alkaa heikompaa/laiskempaa vituttaa.
Ei kauaa kestänyt kun ensimmäinen mouho teitin syyksi heitti.Hauskaa kyllä kun ei ole meidän tekosia, mutta peukkua tuon tarran tekijöille ja levittäjille. Jatkakaa samaan malliin!
Joo. Täähän menee vähän @Asylum piikkiin, joka ei osannut tai viitsinyt lukea. Sun kamppiksesta tullut netissä vaan positiivista vastaan ja ilmeisesti myös yli seurarajojen kerännyt osallistujia, erittäin upeaa!
Juu, mutta nopeasti heidän ketjussaan kävi tuo ilmi. Ainakin kun itse kävin vilkaisemassa.Kyllä minä luen, mutta en ole tietoinen mistään kouluissa jaettavista lipuista. Vähän liian osuvasti osuu tuon HOPE-kampanjan kanssa, niin nähtävästi sekaannus.
Tapparan Tillu alistaa ja näyttää hauista.
En ole Tapparan pelejä tällä kaudella seuraillut niin en itse osaa ottaa kantaa.Kenties Järventietä on kaavailtu hänen paikalleen, niin meidän Tillu todellakin näytti hauista.
Aihetta sivuten, Emil on muuten ollut yllättävän hyvä sen minkä on pelannut, poika on ottanut kehitysaskelia.
Tapparan Tillu alistaa ja näyttää hauista.