Tampereen Tappara

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 287
Miksi täällä ollaan niin katkeria? Sehän on suomalaisen jääkiekon etu, mitä paremmin molemmilla tamperelaisilla menee. Kilpailu Tampereella on aidosti kovaa, Helsingissä mittailtiin lihaksia, mutta niitä ei ollut. Jääkiekon kehto Suomessa ansaitsee kaksi hyvinvoivaa jääkiekkoseuraa, jotka täällä nyt on. Kasvua vaan molemmille!
Missä tämä katkeruus nyt näkyi? Helppo sana heittää mihin tahansa, eikä sitten yleensä kestä tarkempaa tarkastelua. Jos tuo kaikki vitsailu näyttäytyi katkeruutena, niin kannattaa vähän venyttää pipoa.
 

Kolpy

Rivipelaaja
Viestejä
16
Missä tämä katkeruus nyt näkyi? Helppo sana heittää mihin tahansa, eikä sitten yleensä kestä tarkempaa tarkastelua. Jos tuo kaikki vitsailu näyttäytyi katkeruutena, niin kannattaa vähän venyttää pipoa.
Totta, omaan nenään vaan haiskahti turhalta katkeruudelta. Voihan se olla, että kaikki heitelty pilke silmäkulmassa. Heijastaako se silti todellisia tuntoja?

Ilves tullut niin pitkän matkan, että itse ainakin nautin vaan matkasta tässä kohtaa. Parempi toimari meillä taitaa olla tässä kohtaa ja se on hyvä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 718
Missä tämä katkeruus nyt näkyi? Helppo sana heittää mihin tahansa, eikä sitten yleensä kestä tarkempaa tarkastelua. Jos tuo kaikki vitsailu näyttäytyi katkeruutena, niin kannattaa vähän venyttää pipoa.
Käytännössä kaikki kritiikki ja vitsailu naapurista johtaa siihen että vastapuoli lyö katkeruuskortin.
 
Viimeksi muokattu:

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 205
Siis mistä tämä ajatus on syntynyt että Tappara rupeaisi sijoittamaan Tamuun? Siitäkö että onniteltiin noususta somessa? :D Ajattelin että läppänähän tuo on ihan hauska täällä, mutta kun sitä on jo meidänkin foorumilla keretty pohtimaan.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 926
Manse PPta itse olen spekuloinut mahdollisena sijoituskohteena lähinnä sen tähden että siinä saisi (ehkä?) sen pesäpalloareenan hallinnointioikeudet. Sielläkin kuitenkin varmaan ihan mahdollista saada kaikenlaisia tapahtumia tehtyä. TamU sijoitukseen en usko sekuntiakaan koska hyvin pienet mahdollisuudet mihinkään tuottoon ja suuret mahdollisuudet lähinnä rahanmenoon.

Aika näyttää, jotain jääkiekon ulkopuolista kasvua tässä on itse kunkin joukkueen haettava jo edellämainituista syistä.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 839
Varmaan Manse PP oli läppä mutta ei Suomessa kukaan oikeasti bisnes mielessä tule sijoittamaan pesäpalloon mutta mitä Vovlo yllä sanoo vois olla pointti. Silti vaikea nähdä et Kaupissa esiintyis artistit Tammelan sijaan.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 257
Manse PPta itse olen spekuloinut mahdollisena sijoituskohteena lähinnä sen tähden että siinä saisi (ehkä?) sen pesäpalloareenan hallinnointioikeudet. Sielläkin kuitenkin varmaan ihan mahdollista saada kaikenlaisia tapahtumia tehtyä. TamU sijoitukseen en usko sekuntiakaan koska hyvin pienet mahdollisuudet mihinkään tuottoon ja suuret mahdollisuudet lähinnä rahanmenoon.

Aika näyttää, jotain jääkiekon ulkopuolista kasvua tässä on itse kunkin joukkueen haettava jo edellämainituista syistä.

Ilman tapahtumien hallintaoikeutta ei kannata rahaa syytä muihin lajeihin. Hyvä kysymys pesäpallonkin osalta olisi, että saisiko Kauppiin oikeasti rahakkaita tapahtumia.

Kärpillä QStock on ollut suhteellisen hyvä lypsylehmä, mutta täällä päin kilpailu festarivieraistakin on kovempaa, koska tapahtumaa riittää.

Ei tuo helppoa ole, koska hirveästi kiinteitä henkilöstökulujakaan ei haluta. Voihan toki ostaa palveluita, vaikka toimarin oman firman kautta. ;)
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
764
Miksi täällä ollaan niin katkeria? Sehän on suomalaisen jääkiekon etu, mitä paremmin molemmilla tamperelaisilla menee. Kilpailu Tampereella on aidosti kovaa, Helsingissä mittailtiin lihaksia, mutta niitä ei ollut. Jääkiekon kehto Suomessa ansaitsee kaksi hyvinvoivaa jääkiekkoseuraa, jotka täällä nyt on. Kasvua vaan molemmille!
Ei kyllä kiinnosta suomalaisen jääkiekkoilun etu jos se on yhtä kuin Tapparan etu. Mua ei haittais, vaikka koko paska lafka menis konkurssiin.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
5 044
Miksi täällä ollaan niin katkeria? Sehän on suomalaisen jääkiekon etu, mitä paremmin molemmilla tamperelaisilla menee. Kilpailu Tampereella on aidosti kovaa, Helsingissä mittailtiin lihaksia, mutta niitä ei ollut. Jääkiekon kehto Suomessa ansaitsee kaksi hyvinvoivaa jääkiekkoseuraa, jotka täällä nyt on. Kasvua vaan molemmille!
Jep. Samaa mieltä. Mikään ei tuu oleen sen hienompaa kuin voittaa kivikova ja vahva Tappara finaaleissa.

Vaikka tottakai toivon samalla salaa et naapurin välieräputki vihdoin katkeaisi.
 

Don Corleone

Luottopelaaja
Viestejä
2 905
Siis mistä tämä ajatus on syntynyt että Tappara rupeaisi sijoittamaan Tamuun? Siitäkö että onniteltiin noususta somessa? :D Ajattelin että läppänähän tuo on ihan hauska täällä, mutta kun sitä on jo meidänkin foorumilla keretty pohtimaan.
Kesällä joku heitti, ja nyt nousi uudestaan.

Looginen vaihtoehto on, JOS Tappara ostaisi TamUn, niin muuttaisiko nimensä takaisin TBK:ksi?
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 935
Sitä mää vaan mietin että mitenköhän tuo käytännössä toimisi että Tappara Manse PP:n ostaisi, kun Manse PP:n edustustoimintaakin pyörittää muistaakseni ry :D
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
2 293
Siis mistä tämä ajatus on syntynyt että Tappara rupeaisi sijoittamaan Tamuun? Siitäkö että onniteltiin noususta somessa? :D Ajattelin että läppänähän tuo on ihan hauska täällä, mutta kun sitä on jo meidänkin foorumilla keretty pohtimaan.

Varmaan täältä foorumilta. Täältähän Tappara on kaikki toimintatapansa muutenkin "keksinyt" ja imuroinut.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 353
Metsola otti osumaa, varmaan hetken poissa katukuvasta.

468.jpg


 

Keltavihreäpeto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
143
Kai Manse PP:ssä tajutaan, että jos Tappara alkaa siellä operoimaan niin se karkoittaa Ilves-henkiset pois. Karkeasti puolet(?) katsojista. Siinä mielessä eri tilanne kuin Ilves-jalkapallo.
 
Ylös