Kiitos nyt huolenpidostasi, mutta luin kyllä sen viestin. En vain löytänyt siitä mitään ongelmaa.
Jos ongelma on siinä, että Tappara ei joka mainoksessa toistele sponsorin nimeä, niin itse en pidä sitä minään maailmanloppuna. Lippujen ostajalle on yksi ja sama kuka ne liput kustantaa ja millä suhteilla kustannukset jakautuvat seuran ja sponsorin kesken. Sponsorin nimen tuominen esiin (missä yhteydessä ja miten) on täysin joukkueen ja sponsorin keskenään sopima asia. On jonkin sortin foliohattuajattelua miettiä seuran jotenkin hyötyvän lippusponsorin nimen piilottamisesta ottaakseen kunnian lipputarjouksista itselleen. Siellä se sponsori kotisivuilla kuitenkin mainittiin. Yhtä lailla pelaajasopimusuutisia voi julkaista joko tuomalla kummiyrityksen nimeä esiin tai olemaan tuomatta ja kumpikin on yhtä lailla oikein.
Ja nyt kun otit tuon lasten päivän esiin, Ilveksellä oli kanssa lokakuun lasten pelin tiedotteessa kotisivulla mainittu Särkänniemi yhteistyökumppaniksi. Kaikissa somemainoksissa ei kuitenkaan toisteltu tätä sponsorikuviota, mainokset pidettiin pelkistetyn yksinkertaisina ja lapsille tarjottiin ikimuistoinen ilta. Kyllähän siitäkin lippusponsorin mainitsemattomuudesta kaikissa mainoksissa olisi voinut mielen pahoittaa, mutta näissä asioissa voi myös jatkaa elämää entiseen tapaan. Elämästä saa vaikeaa, jos jokaisesta pikkuasiaan jää jumittamaan. Hyvä mainos on yleensä yksinkertainen ja lisätiedot voi aina laittaa jonnekin muualle kuin juuri siihen mainoksen välittömään yhteyteen. No big deal.