Les Is More
Vakiokokoonpanossa
No Heljanko no party
On muuten mouho foorumi sekasin tästäOnssien Addutifolle röhönaurua
Munatifo ois voinu toimia paremmin.Onssien Addutifolle röhönaurua
Rafkinille vissiin olis ollut osoitettu?Munatifo ois voinu toimia paremmin.
Ei muuten olen. Tappara saatika Vellu.+ sairastelut ja loukkaantumiset. On iskussa keväällä uskon minä.
Finlex-tifoRafkinille vissiin olis ollut osoitettu?
Jaa siitä kenkien näyttämisestä? Siellä taas oikeinkannattajat vauhdisss mitä lueskelin, väärin ilmaistu mieltäOn muuten mouho foorumi sekasin tästä
Todennäköisesti. Vähän notkuva kausi ja jo huudetaan Grönborgia ulos. Hassua sakkia.+ sairastelut ja loukkaantumiset. On iskussa keväällä uskon minä.
Ei aina voi mennä poissaolijoiden taakse.+ sairastelut ja loukkaantumiset. On iskussa keväällä uskon minä.
Otto totuudentorviPahoittelut kaikille täälä oleville Tapparan kannattajille, en halua kohdistaa tätä teihin, mutta olen lievästi vahingoniloinen, kun sopimusuutinen olikin vain joku Otto "ulostulo" Rauhalan jatkosopimus
Ei, mutta pitkistä sairasteluista pelikuntoon pääseminen ottaa ihan helvetin kauan. Tavalliselle ihmiselle pääseminen ihan normaaliin työkuntoonkin ottaa kuukausia, saati huippu-urheilijan.Ei aina voi mennä poissaolijoiden taakse.
Ymmärsin että vastustaja oli hyväksynyt. Mikähän ylipäätään tämän kättelyn idea on? Levittää tauteja?YLEllä Otto selitteli että koska minipleijarit niin ei kätellä ensimmäisessä pelissä. Ei toimittaja sitten jaksanut kysellä että jäikö vastustajalle kertomatta asiasta Raumalla vai mikä juttu ja miksi Kärppiä vastaan käteltiin. Ehkä se oli silloin sitten eri asia.
Porkkanoilla omat säännöt ja liiga puuttuu tähänYLEllä Otto selitteli että koska minipleijarit niin ei kätellä ensimmäisessä pelissä. Ei toimittaja sitten jaksanut kysellä että jäikö vastustajalle kertomatta asiasta Raumalla vai mikä juttu ja miksi Kärppiä vastaan käteltiin. Ehkä se oli silloin sitten eri asia.
Näinkö luulet tästä mitään muuta tulee kun moitteita?Porkkanoilla omat säännöt ja liiga puuttuu tähän
Tuskin muuta kuin käsky kätellä.Näinkö luulet tästä mitään muuta tulee kun moitteita?