Tampereen Tappara

Blackhawk

Luottopelaaja

Vito

Rivipelaaja
Ihan kiva tuo kaunoluistelu. Ei välttämättä samaa, mutta edes jotain vähänkään mielenkiintoista meidän alkushowssa voisi olla. Edes satunnaiskävijänä ei paljoo kiinnosta tulla tänä vuonna kuuntelemaan niitä tylsiä biisejä ja viime vuotista tylsempää, ylitotista animaatiota. Eikä Ilvesstruckiakaan enää soiteta.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Ihan kiva tuo kaunoluistelu. Ei välttämättä samaa, mutta edes jotain vähänkään mielenkiintoista meidän alkushowssa voisi olla. Edes satunnaiskävijänä ei paljoo kiinnosta tulla tänä vuonna kuuntelemaan niitä tylsiä biisejä ja viime vuotista tylsempää, ylitotista animaatiota. Eikä Ilvesstruckiakaan enää soiteta.
Samaa mieltä että siitä että aikalailla kaikki mielenkiinto vietiin kun se Hölön puhe otettiin pois. Mutta ei me nyt mitään taitoluistelijoita sinne kyllä tarvita eikä kaivata.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa

Tapparan uus alkushow, tykkään oikeestaan jopa aika paljon. Kakkosekshan se tietysti jää, mutta esim tuo taitoluistelun lisäys on hyvä lisä.

Verrattuna tän kauden aikasempaan niin kyllä tää hyvä on. Ihan muutenki toki. Pelaajaesittely paras mitä olen nähnyt. Sisääntulobiisi Tapparalla on mielestäni myös hyvä.

Taitoluisteluhypeä en ymmärrä. "Ihan kiva"

Vito

Rivipelaaja
Samaa mieltä että siitä että aikalailla kaikki mielenkiinto vietiin kun se Hölön puhe otettiin pois. Mutta ei me nyt mitään taitoluistelijoita sinne kyllä tarvita eikä kaivata.
Kuten sanottu, niin ei välttämättä samaa. Kuitenkin ainakin mielestäni tuollainen rauhallinen musiikki ja jokin kiva visuaalisuus voisi tuoda lisää pelitapahtuman alkuun kontrastina Deutchlandiin pelin alkaessa tuon nykyisen edgyrokkiräpin sijaan. Naapuri tietenkin pilaa tunnelman EDM-tykityksellä.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Kuten sanottu, niin ei välttämättä samaa. Kuitenkin ainakin mielestäni tuollainen rauhallinen musiikki ja jokin kiva visuaalisuus voisi tuoda lisää pelitapahtuman alkuun kontrastina Deutchlandiin pelin alkaessa tuon nykyisen edgyrokkiräpin sijaan. Naapuri tietenkin pilaa tunnelman EDM-tykityksellä.
No ei helvetissä mitään rauhallista musaa. Tuon shown tarkoitus on nostaa KIEKKOMATSISSA tunnelmaa niin pelaajien kuin yleisönkin taholla ja silloin pitää olla kyllä vauhdikasta musaa eikä mitään sellaista joka saa luulemaan että ollaan kirkossa.

Reborn Lynx

Luottopelaaja

Tapparan uus alkushow, tykkään oikeestaan jopa aika paljon. Kakkosekshan se tietysti jää, mutta esim tuo taitoluistelun lisäys on hyvä lisä.

Mun mielestä toi oli aika sekava. Ja tuo Hans Zimmerin teknolla raiskattu kappale ei oikein sopinut yhtään. Alkuperäinen on hieno kappale, mutta ei sekään sopisi rauhallisuutensa vuoksi jääkiekkopeliin, missä pitäisi nostaa räväkkää tunnelmaa. En toki ole nähnyt edellistä alkushowta, niin en tiedä onko tuo siihen nähden parannus.

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Sekavaksi minäkin sanoisin, joskin vähän vähemmän sekava kuin nuo naapurin alkushowt on yleensä olleet.

Ensiksi meininkiä ylös - sitten pojat pelasi ja meininkiä alas tuon luistelijan myötä kunnes sitten joku lyö karvanoppa-amistelut päälle, vähän jotenkin irrallinen tämä palikka - sitten tuo sisääntulobiisi onkin taas ihan hyvä. Hyviä aihioitahan tuossa on, mutta kokonaisuus ei mielestäni ainakaan noin toimi.

Vito

Rivipelaaja
No ei helvetissä mitään rauhallista musaa. Tuon shown tarkoitus on nostaa KIEKKOMATSISSA tunnelmaa niin pelaajien kuin yleisönkin taholla ja silloin pitää olla kyllä vauhdikasta musaa eikä mitään sellaista joka saa luulemaan että ollaan kirkossa.
Niin, tätä asiaa ajaakin jo Deutschland, joka virittää yleisön tunnelmaan. Ei ne ihme nevahööd rallit nykyshowssa kyllä nosta tunnelmaa sitten yhtään.

hanhenkaula

Vakiokokoonpanossa
Taitoluisteluhypeä en ymmärrä. "Ihan kiva"
Mitä isommat edellä, sitä pienemmät perässä...
Monilajiseura, Ilves365, mitä näitä nyt olikaan...
Kova on tarve vastata Ipan futishuutoon!

Mutta pakko sen verran kehua, että mielestäni hyvä nosto tuo taitoluistelu.
Kyllä mielestäni alkushowssa voi yhden osion antaa muulle kuin kiekko-organisaatiolle - tietenkin olettaen että se toinen (tässä tapauksessa taitoluisteluorganisaatio) lunastaa odotukset. Hyvää mainosta teidän skideille, kun näkee että täällähän voi tehdä muutakin kun pelata kiakkoo!

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Mitä isommat edellä, sitä pienemmät perässä...
Monilajiseura, Ilves365, mitä näitä nyt olikaan...
Kova on tarve vastata Ipan futishuutoon!

Mutta pakko sen verran kehua, että mielestäni hyvä nosto tuo taitoluistelu.
Kyllä mielestäni alkushowssa voi yhden osion antaa muulle kuin kiekko-organisaatiolle - tietenkin olettaen että se toinen (tässä tapauksessa taitoluisteluorganisaatio) lunastaa odotukset. Hyvää mainosta teidän skideille, kun näkee että täällähän voi tehdä muutakin kun pelata kiakkoo!
Mä oon ihan kiven allaa Ilveksen futishommista. Ei kiinnosta potkupallo sitten olleenkaan, mutta ite oon ollu siinä ymmärryksessä, että Tappara on tätä globaalistumista miettiny jo CHL mestaruuden aikoihin ja nyt sitä aletaan kunnolla käynnistellä etten sillee tiiä paljonko joku Ilveksen futis siinä painaa. Jos se ny o uhka ni varmaa seki jonku verran.

Iha sama mulle mitä Ipa dunaa futikses. Joskus siä oon tainnu itekki junnuna pelata ku en osannut luistella :D. Mun sydämeen ei oo ikinä jääkiekon lisäks muu urheilu ikinä mahtunut.

Taino kiinnostaa Ipa futis siinä mieles et jos Ilves saa siitä Liigaan kilpailuetua nii no. Respect. Hyvin tehty ja voi vittu

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Meidän alkushowsa on kokoajan hallin valot, värit ja kaikki visuaalisuus yhtenäistä. Näyttääkin ihan ilvesluolalta väreineen. Itse tykkään kyllä kaikesta siinä alkushowsa. Musiikkeja todella paha mennä vaihtamaan, että saisi paremmaksi. Ainakin se jonkun kauden alun kokeilu ilman rammsteinia onneksi loppu lyhyeen.

Ässälläkin ollut ainakin 20v sama sisääntulo biisi. Odottaahan sitä aina sen hallissa kuulevan.

jäämies-70

Luottopelaaja
Nyt vasta sain katsottua tuon ”alkushöyn”.
Mieleen nousi isosti kysymys, mitä helvetin sekametelisoppaa tässä on lähdetty hakemaan?!?
Sekava oli kokonaisuus.
Vesisadetta, taitoluistelua, huonosti valittua musiikkia, huh heijaa Häijää!

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Muusiikissa volyyminäppylää reilusti vastapäivään meillä - kilpailijan soitannoista en tiedä mitään. Nykyinen huudatus resonoi rintakehässä ja kallossa.