kirvesrinnassa
Luottopelaaja
Olikos tämä täällä jo?
katso liitettä 12332
Nyt oli kyllä Halmeelta hyvä kuitti, pakko myöntää.
Olikos tämä täällä jo?
katso liitettä 12332
Tapparna suurin ongelma se, että he luulevat tietävänsä kuinka luodaan itse hype. Tappara kertoo omalle yleisölleen kuinka tehdään.
Ilveksessä on tehty toisella tavalla… Otetaankin niitä tuttuja kannattajien luomia elementtejä osaksi omaa toimintaa. Kas… se tuottaa aivan megalomaanista kierrettä.
Esimerkiksi.
Yksi Rakkaus - Yksi Seura. Se lähti kannattajista. Ja nyt se on osa Tapahtumaa jne. Esimerkkejä on lukuisia…
Asiasta moottorisahaan. Saako sulta kommentteja liittyen tohon teidän uuteen logoon jossa selvästi Ilves hotelli näkyy?Olen samaa mieltä. Esimerkiksi kun areenalle siirryttiin, julistettiin että nyt tehdään pohjoisamerikkalainen versio ottelutapahtumasta, sillä sitä nykypäivän kuluttaja kaipaa ja vaatii. Kysymykseni onkin, vaatiiko todella? Ja keneltä tuollaista on muka kysytty?
Jos meiltä aktiivisilta hallissa kävijöiltä kysyttäisiin, niin vastaus kyllä olisi monen suusta ihan päinvastainen, varsinkin nyt kun kannattajatoimintaa viety eteenpäin. Toiveena olisi perinteinen eurooppalaistyylinen ottelutapahtuma, jossa kannattajat luovat tunnelman ja shown, ja tapahtuman suunnitellut taho tukee tätä niiltä osin kuin on mahdollista.
Tuli vähän sellainen fiilis, että nyt joku herra iso herra taas tietää mitä kuluttaja haluaa paremmin kuin kuluttaja itse.
Asiasta moottorisahaan. Saako sulta kommentteja liittyen tohon teidän uuteen logoon jossa selvästi Ilves hotelli näkyy?
Olikos tämä täällä jo?
katso liitettä 12332
Mua jäi vaivaamaan, että minkä ihmeen takia se vaari on ollut ikänsä naapurin pyörätuolissa? Ja milläs se naapuri sitten itse liikkuu? Etenkin nyt, kun vaari jätti ilmeisesti pyörätuolin Nokia Arenalle.
Red Bull antoi siivet?Mua jäi vaivaamaan, että minkä ihmeen takia se vaari on ollut ikänsä naapurin pyörätuolissa? Ja milläs se naapuri sitten itse liikkuu? Etenkin nyt, kun vaari jätti ilmeisesti pyörätuolin Nokia Arenalle.
Kempeen olen tyytyväinen, mutta Klingbergin menemiseen ohi suun tietenkään en. Mielestäni hieman turhaan on näistä kahdesta pelaajasta luotu jotakin opponentteja.
Lainaan toisesta ketjusta tänne.
Sä olet asiallinen kirjoittaja, eikä mun kysymykseni ole vittuilua, vaan olen aidosti utelias. Muistan, kuinka vähän aikaa sitten kehuit Rafkinia, kun joku täällä moitti miestä. Sen jälkeen sulta kysyttiin, että ketkä pakeista ovat olleet heikompia, niin taisit vastailla jotain, ettei kukaan ole ollut erityisen heikko. Nyt kun tuli vielä tämä Kempe-kommentti, niin melko positiivisena näyttäytyy sun näkemyksesi Tapparan pelaajista. Kun kuitenkin tilanne on mitä on, eivätkä kaikki pelaajat kai ole voineet pelata edes tyydyttävällä tasolla, niin haluaisin kuulla, ketkä Tapparasta ovat mielestäsi olleet heikoimpia ja/tai suurimpia pettymyksiä?
Granath ja Gallet ei ilmeisesti ole edes 5 peliin mahtunut pelaamaan tai en ole kuullut mistään loukista ja eipä tuolla ole kenenkään tilallekkaan noita helppo laittaa. Kai tuo jonkin tason pettymyyksin viitta. Molemmat kuitenkin suht rutinoituneita Liiga pelaajia jo.Joo, ehkä ainakin Kempen kohdalla näkemykseeni vaikuttaa se, että en olettanutkaan mieheltä ihmetekoja loukkaantumishistorian myötä, vaan enemmänkin asennetta ja perusvarmaa pelaamista. Mukava kaveri myös siviilissä mitä olen jutellut.
Heikoimmista pelaajista odotuksiin nähden on helppo nostaa Metsola, tuskin tarvitsee kamalasti eritellä syitä miksi näin.
Kenttäpelaajista Aapeli Räsänen on ollut sellainen kaveri, kenestä on helppo pitää, mutta pelillinen anti on ollut pettymys, vaikka jo viime kausi antoi hieman osviittaa laskevasta trendistä hänen kohdallaan. Yksi pettymys on myös ollut Granath kenen olen odottanut ottavan sen seuraavan ison stepin, mutta ei ole oikein nopeiden jalkojen ja pörräämisen lisäksi kamalasti tuonut peliin lisää.
Granath ja Gallet ei ilmeisesti ole edes 5 peliin mahtunut pelaamaan tai en ole kuullut mistään loukista ja eipä tuolla ole kenenkään tilallekkaan noita helppo laittaa. Kai tuo jonkin tason pettymyyksin viitta. Molemmat kuitenkin suht rutinoituneita Liiga pelaajia jo.
Kyllä ainakin Rafkinin esitykset ovat palstallanne saanut sen verran kovaa arvostelua, että eiköhän Gallet hänet pysty korvaamaan.Granathilla on käsi ollut hetken aikaa kipsissä, Gallet puolestaan ei ole päässyt pelaamaan syystä tai toisesta, mutta hän ei loukkaantuneena ole. Mutta se on kyllä totta, ettei kumpikaan kyllä oikein terveenäkään mene viime peleissä pelanneiden tilalle, ehkä Galletia voisi kokeilla seiskapakkina tms. jos se jotain parannusta toisi peliin.