Toppapöksy666
Luottopelaaja
A.Pennanen on huhujen mukaan hyvä koutsi! Suosittelen heille!Tappara.co-liveseuranta:
Uutta valmentajaa siellä kartoittavat. Jouko Myrrä kerää ääniä hurjaa tahtia.
Raportti päättyy toistaiseksi.
A.Pennanen on huhujen mukaan hyvä koutsi! Suosittelen heille!Tappara.co-liveseuranta:
Uutta valmentajaa siellä kartoittavat. Jouko Myrrä kerää ääniä hurjaa tahtia.
Raportti päättyy toistaiseksi.
Minä sanoisin, tai sitten lähtee omalla rahallaan jos pakko on päästä.Aika paljon sellaista voimafantsu-uhoa ketju väärällään, että "meillä kyllä tehtäisiin niin ja näin, jos olisi noin."
Otetaas tällainen skenaario, jossa on tosielämää taustalla. Oma lapsesi pelaa HC Nokian U14 AAA. Lapsella pelit menevät hyvin, joten hän saa kutsun lähteä turnaukseen Tapparan U14 AAA mukana. Kuinka moni ihan oikeasti tässä kohtaa sanoisi, että ei lähde koska "meidän lapsihan ei Tapparassa pelaa"?
Ja komppaan sua. Ei tekisi edes tiukkaa sanoa, että toki meidän lapsi lähtee.
Tää on juuri sitä voimafantasia-uhoa mistä puhuttiin. Vertauskuvasi on kahdella sanalla sanoen vitun naurettava ja kertoo enemmän omasta lapsellisuudestasi kuin mistään muusta. Ymmärrän että ollaan ilvesfoorumilla ja mouhot on perseestä ja kaikkee, mutta jotain järkeä nyt oikeasti näihinkin juttuihin. Ei monella näitä postaavalla taida harrastavia lapsia olla.Minä sanoisin, tai sitten lähtee omalla rahallaan jos pakko on päästä.
Kuvitellaan tällainen skenaario, ei tosielämää taustalla. Lapsesi pärjää hyvin Suomen puolustusvoimissa. Tämän huomaa tietysti venäjän armeija, joka kutsuu hänet omiin joukkoihinsa. Kuinka moni ihan oikeasti tässä kohtaa sanoisi, että ei lähde, koska "meidän poikahan ei ryssän riveissä taistele"?
Tällaiselta tuo skenaario näyttäytyy minun silmiini, joskin hieman maltillisemmassa mittakaavassa.
Todellisuus onkin alkoholin puutteen aiheuttamaa aistiharhaa.Onneks on kaljaa!
Voivoi, tosi ikävää. Ihan harmillista tällainen.Naapurin osiossa jatkoajassa kerrotaan Tanuksen saaneen osumaa silmään harjoituksissa ja voi olla poissa hyvinkin pitkään. Kieltämättä vähän ikävää heille jos paras pelimies on poissa pitkään ja joukkue kyntää muutenkin.
Vihaan venäjän fedaraatiota. Lähes yhtä paljon vihaan myös tapparaa. Ei mitään naurettavaa minun mielestäni. En voisi missään tapauksessa ikinä tukea lastani tapparan paidassa.Tää on juuri sitä voimafantasia-uhoa mistä puhuttiin. Vertauskuvasi on kahdella sanalla sanoen vitun naurettava ja kertoo enemmän omasta lapsellisuudestasi kuin mistään muusta. Ymmärrän että ollaan ilvesfoorumilla ja mouhot on perseestä ja kaikkee, mutta jotain järkeä nyt oikeasti näihinkin juttuihin. Ei monella näitä postaavalla taida harrastavia lapsia olla.
Siellä on vähän sama tilanne kuin meillä Dostalin jälkeen. Kun Liigan paras molari lähti eikä tilalle tullut saman tason maalivahtia, jokainen taakse uponnut veto oli hörppy tmsMetsolaa vedetään surutta kölin ali tapparalaisten toimesta. Onko Metsolan vika, että porkkanapöksyisten peli hänen edessään on täyttä paskaa? Vastustaja pääsee maalille vaivatta, ja joka pelissä odotetaan jotain jumaltason gamesaver-yksilösuorituksia. Tee siinä sitten parhaasi, lopputulos on tänään nähty 360°-hyrräpyöriminen. Toki Metsolalle menee välillä helppoja maaleja, mutta niin meni Heljangollekin. Heljangon aikana sinne maalille ei vaan samalla tavalla päästy.
Parhaassa tilanteessahan muksu on kasvatettu niinkin hyvin että tästä ei edes väännetä, vaan hän itse kieltäytyy oransseista pöksyistäVihaan venäjän fedaraatiota. Lähes yhtä paljon vihaan myös tapparaa. Ei mitään naurettavaa minun mielestäni. En voisi missään tapauksessa ikinä tukea lastani tapparan paidassa.
Esimerkki on liioiteltu, mutta silti minun maailmankuvassani osuva. Kuskaisin lapseni aivan mielelläni vaikkapa Hämeenlinnaan pelaamaan, mikäli paikka ei Ilveksessä aukeaisi. tappara ei olisi vaihtoehto, jos minulla olisi siihen mitään sanottavaa.
Kirjoittajan mukaan huutavat heille. Kysymys kuuluukin, että mitä huutavat?katso liitettä 12750
Mä en kyllä nyt yhtään kaipaisi mitään helvetin tautihullutuksia sotkemaan koko sarjaa tässä vaiheessa.
Metsolaa vedetään surutta kölin ali tapparalaisten toimesta. Onko Metsolan vika, että porkkanapöksyisten peli hänen edessään on täyttä paskaa? Vastustaja pääsee maalille vaivatta, ja joka pelissä odotetaan jotain jumaltason gamesaver-yksilösuorituksia. Tee siinä sitten parhaasi, lopputulos on tänään nähty 360°-hyrräpyöriminen. Toki Metsolalle menee välillä helppoja maaleja, mutta niin meni Heljangollekin. Heljangon aikana sinne maalille ei vaan samalla tavalla päästy.
Kyllä, ja tähän tähtäänkin jos joskus perheelliseksi ryhdynParhaassa tilanteessahan muksu on kasvatettu niinkin hyvin että tästä ei edes väännetä, vaan hän itse kieltäytyy oransseista pöksyistä![]()
Tämä on totta. Mehun tilastot laskeneet samalla tahdilla kuin koko joukkueen. Itse näin jo Tampere cup:ssa ettei Mehu ollut entisensä ja kummasti osuin oikeaan.Metsola on ollut todella huono hyvän alkukauden jälkeen. Nämä eivät ole mitään jokotai-tilanteita, joissa joko maalivahti on huono tai joukkue on pelannut huonosti tai maalivahdin huonous johtuu joukkueesta, vaan tässäkin tapauksessa sekä Metsola on pettänyt että Tappara ollut heikohko.
Tilanne on samanlainen kuin Karhusen kanssa. Pitkään moni kärppäläinen puolusteli Karhusta, koska puolustus on niin huono. Samaan aikaan ihan jo tilastoistakin nähtiin, että Karhunen pelaa aivan karmealla tasolla riippumatta Kärppien kenttäpelistä.
xGAE-tilasto käytännössä huomioi maalivahdin onnistumisen mittarina sen, millä tasolla joukkue pelaa. Ei sekään mikään koko totuus ole, mutta erinomainen tilasto silti. Siinä tilastossa voi pärjätä huononkin joukkueen maalivahti. Tappioita tulee ja maaleja menee selän taakse paljon, mutta jos maalivahti torjuu kuitenkin "enemmän kuin pitäisi" paikkoihin nähden, niin xGAE näyttää hyvältä. Erityisen selkeä analyysi tämän tilaston pohjalta saadaan, kun vertailukohtana on Metsola vs. Metsola.
Nimittäin Metsola torjui tällä kaudella viime vuoden puolella pelastaen maaliodottamaa vastaan 13,76 maalia. Kun taas nyt vuonna 2025 Metsola on päästänyt maaliodottamaan nähden 12,85 liikaa. Ero on aivan käsittämätön, eikä jätä siltä osin mitään sijaa selittelyille, että siitä voidaan joka tapauksessa todeta Metsolan tason romahtaneen täysin kauden aikana.
katso liitettä 12756
katso liitettä 12755
Ei se mikään täydellinen KooKoon yliajo ollut. Siitä kertoo tilastotkin. Aika tasaista muutoin, mutta Tapparan puolustuspelaaminen oli luokkaa täysi vitsi.Kyllä oli Grönborgilta kerrankin suoraselkäinen myönnytys lehdistötilaisuudessa. Kouvolalaiset olivat parempia kaikessa, ja Tappara ei onnistunut oikein missään. Hattua päästä hän jopa sanoi ja kehui vastustajaa, mikä on poikkeuksellista. Lisäksi hän myönsi, että ovat täysin itse aiheuttaneet ja ansainneet sen paikan sarjassa, missä tällä hetkellä ovat.
Peliä en katsonut, mutta sain viestiä että lehdistötilaisuus kannattaa katsoa, koska Rike on varmasti sairaana tai saanut osuman päähänsä. Oma analyysini on, että joko hän on saanut rajua mediakasvatusta tai noottia johdolta, vaihtanut lääkitystään tai sitten Tapparan peliesitys oli vaan yksinkertaisesti niin paska kaikilla osa-alueilla, että perinteinen venkoilu, marmatus ja muiden syyttely alkoi tuntua tontusta itsestäänkin jo naurettavalta lähestymistavalta. Siihen tosin varmasti tarvittaisiin melko paljon, joten oliko Tappara tänään niin paska? Yhden maalin erolla tappio tuli, joten lukemien perusteella ei mitään murskaavaa.
Klippejä voin pelistä toki katsoa, mutta en ehdi sitä kokonaan katsoa kun nukkuakin pitäisi. Ja kokonaiskuvan, tunnelman, intensiteetin ja valtassuhteet pystyy hahmottamaan vain siinä tapauksessa, että katsoo pelin kokonaisuutena eikä vain maalikoosteita tai muita valittuja paloja.
Varmasti, sulaminen on jo alkanut. Itse pidän epäreiluna tuota molarin dissaamista, ainakin siinä mittakaavassa jossa sitä nyt moni Metsolan kohdalla tekee. Häntä verrataan ihmemies Heljankoon, joka on kuitenkin itsekin tulossa häntä koipien välissä maitojunalla takaisin. Peliesityksiin ei olla oltu maailmalla tyytyväisiä, joten myös hänen tähtensä on laskussa. Ihmisiä kaikki pelaajatkin ovat. Jos Tappara on näin huonossa kunnossa, sekaisin ja sarjassa puolivälin heikommalla puolella, ei sitä Heljanko yksin pelasta. Eikä myöskään tänä keväänä Metsola yksin upota. Kokonaisuudessa on vikaa, ei niinkään yksilöissä.Eli voidaan todeta, että Metsola sulaa aina keväällä. Ei mitään uutta siis.