Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Kutsun saivat kuitenkin Jarkko Varvion, Atte Pentikäisen ja Jussi Halmeen kaltaiset legendat.
Kutsun saivat kuitenkin Jarkko Varvion, Atte Pentikäisen ja Jussi Halmeen kaltaiset legendat.
Mistä tämmöinen on lopulta peräisin? mitään tietoa ei ole, mutta itse vain käsittänyt tämän lähtevän yhden ihmisen heitosta, josta mutkien kanssa huhuksi.Tapparan foorumilla huhuilevat vaihtokauppaa Bertrand Sportiin, Keränen Tapparaan.
Onko täällä mitään tietoa asiasta? Mua ainakin harmittaa, jos toteutuu.
Näin mennyt:Mistä tämmöinen on lopulta peräisin? mitään tietoa ei ole, mutta itse vain käsittänyt tämän lähtevän yhden ihmisen heitosta, josta mutkien kanssa huhuksi.
Vastaus tuohon:“Jos jotain pitäisi veikata, niin se on tuo Keränen → Bertrand vaihtokauppa, koska @teba ei ole kommentoinut asiaa mitenkään :/”
“Enempää en valitettavasti pysty kertomaan mutta olet jäljillä…”
Ilmeisesti jostain Sportin jatkoajan palstalta… tiä sitten niin. Toivottavasti ei toteudu.Mistä tämmöinen on lopulta peräisin? mitään tietoa ei ole, mutta itse vain käsittänyt tämän lähtevän yhden ihmisen heitosta, josta mutkien kanssa huhuksi.
Taidettu laittaa kellokortti koneeseen ja todeta et tää oli tässä.Tapparalta ei twiitin twiittiä ottelun aikana ja pelin jälkeen vain kuva lopputuloksesta.
Tapparalta ei twiitin twiittiä ottelun aikana ja pelin jälkeen vain kuva lopputuloksesta.
Jotenki on naapurin homma lösähtänyt täysin toimarin vaihtamisen jälkeen. Siis tarkoitan että tuntuu monessa asiassa vaatimustaso olevan olematon esimerkiksiTapparan touhu on kyllä jotenkin alistunutta ja pelokasta. Kruunu toheloinnille tuli kun Hietanen valmistautui tulkitsemaan maammelaulua, niin tiskijukka laittoi vapisen sormin hetkellisesti rammsteinia soimaan.
Naapuri on kyllä todella tiukasti Ilveksen kuristus otteessa tällä hetkellä anelemassa armoa. Pikkuveljillähän on usein tapana apinoida isoveljen tekemisiä, näin naapuri toimii tällä hetkellä tietyissä asioissa. Ei muuta kun huomenna kunnon mökää pönttöön ja naapuri entistä tiukemmin povitaskuun.
CAMAAN IPA!
Odotettu tulos telemarkkinointihahmolta.Jotenki on naapurin homma lösähtänyt täysin toimarin vaihtamisen jälkeen.
Voi olla niinkin,MUTTA!Jotenki on naapurin homma lösähtänyt täysin toimarin vaihtamisen jälkeen.
Näin on. Ennenkin oli jos minkälaista suunnitelmaa ja projektia, nyt niitä myös oikeasti toteutetaan eikä vaan puhuta lämpimiä. Näin käy kun on motivoituneet ammattilaiset puikoissa.Sanoisin että aina muistetaan tehdä kaikki vähän paremmin niin kehitys eteenpäin voi jatkua. Ollaan hienoa polkua kulkemassa