Jotenkin nyt kun ollaan altavastaajia niin ottaa nämä uutiset vastaan paljon rennommin fiiliksin. Pelataan toki säälit ensinIhan hyvin taisi taas nousta sen tamperelaisen puolivälierän todennäköisyys.
Aijjai sentään.
Pelataan pelataan ja sitten katotaan kuka kohtaa kenetkin ja paikallinen aivan oma juttunsa, kuten tiedetään.Jotenkin nyt kun ollaan altavastaajia niin ottaa nämä uutiset vastaan paljon rennommin fiiliksin. Pelataan toki säälit ensin
Supermouhojen selostaja Saari ehti julistaa x:ssä että täsmälleen samanlainen kun Nikkasen taklaus Leskiseen ja täten pitäisi tulla yksi peliOli kyllä todella ruma Nykäsen sikailu. Nikkanen yhden pelin kakun samankaltaisesta, mutta siinä käsivarsi osui Leskistä naamaan. Nyt saatto kyynerpäällä - riittääkö 5 peliä?
Linjan mukaan joo. Mutt ehdottomasti enemmän pitäisi tullaSupermouhojen selostaja Saari ehti julistaa x:ssä että täsmälleen samanlainen kun Nikkasen taklaus Leskiseen ja täten pitäisi tulla yksi peli
Linjan mukaan joo. Mutt ehdottomasti enemmän pitäisi tulla
Saari nyt näkee mitä haluaa. Uskomaton spede. Kyllähän Nykäsen osuma on paljon voimakkaampiSupermouhojen selostaja Saari ehti julistaa x:ssä että täsmälleen samanlainen kun Nikkasen taklaus Leskiseen ja täten pitäisi tulla yksi peli
Jani "puolustelen raiskaria" Saari on eri mieltä.No olihan tuo nyt ihan hemmetisti kovempi isku kyynerpäällä, kuin tuo Nikkasen käsivarsiosuma. 4-5 peliä tulee ja ihan aiheesta.
Minä olen tässä tilanteessa Saaren kanssa samaa mieltä. En usko vieläkään että Nikkasen oli tahaton. Enkä usko että oli tämäkäänJani "puolustelen raiskaria" Saari on eri mieltä.
katso liitettä 13294
Käsivarsi on kuitenkin ihan helvetisti eri asia kun kyynärpää missä on vielä kaiken lisäksi kyynärsuoja.Minä olen tässä tilanteessa saaren kanssa samaa mieltä. En usko vieläkään että Nikkasen oli tahaton. Enkä usko että oli tämäkään
Katsoppa se Nikkasen tilanne uudestaan. Aivan eri voimaMinä olen tässä tilanteessa Saaren kanssa samaa mieltä. En usko vieläkään että Nikkasen oli tahaton. Enkä usko että oli tämäkään
Näen pointtisi. Omani on se, että näen että molemmat yritti samaa temppua. Osumakohta vaan on eriKäsivarsi on kuitenkin ihan helvetisti eri asia kun kyynärpää missä on vielä kaiken lisäksi kyynärsuoja.
Molemmat tahallisia, Nikkanen osui käsivarrella ja Nykänen kyynärpäällä missä on vielä se kyynärsuoja.