En olisi yllättänyt jos Tappara sieltä tuliaisia koronan muodossa nappaisivat, sen verta tarttuva muunnos. En tietenkään toivo mutta tällaisessa matkustelussa se voi tarttua.Tapparalle shokkiuutinen Saksassa: Mestarien liigan trilleri peruttiin viime hetkillä koronan vuoksi – ”Meillä on nyt aika kova kiire”
Tapparan joukkue matkusti Saksaan maanantaina. Perutun pelin jälkeen joukkue suuntasi harjoittelemaan.www.aamulehti.fi
Mitenhän toi nyt menee sitte? Niitten foorumilla oli jotain vikinää että kai tää nyt menee Munchenin voitoksi. En oikee tajunnu. Toivottavasti pelaavat tokan ottelu kerrasta poikki systeemillä
Mitä vielä, pääsevät varmasti suoraan finaaliin.Korona pelleily kääntyy pissiin omille nilkoille.. hmmm...
Mitenhän toi nyt menee sitte? Niitten foorumilla oli jotain vikinää että kai tää nyt menee Munchenin voitoksi. En oikee tajunnu. Toivottavasti pelaavat tokan ottelu kerrasta poikki systeemillä
Siellä foorumilla harvoin järkeä käytetään. Ehkä Saksassa pelataan vaikka parin viikon päästä tai sitten tosiaan kerrasta poikki.
No siellä ei olekaan tunnetta.Sanotaanko näin, että kyllä se silläpuolen taitaa asiallisempi foorumi olla.
Jos viitataan .co foorumiin niin on se ainakin rajusti ja jopa kyseenalaisesti moderoitu.Sanotaanko näin, että kyllä se silläpuolen taitaa asiallisempi foorumi olla.
Toisaalta mouhareitten foorumi on paljon tylsempi ja menee vähän liian tosikko kerhoksi niin kuin jossain katkoajassa. Ilvesfoorumilla pystyy ajoittain käyttämään vähän rumempaakin kieltä, jolla kirjoittaja pystyy paremmin ilmaisemaan tunnetta ja kirjoituksensa tarkoitusta.Sanotaanko näin, että kyllä se silläpuolen taitaa asiallisempi foorumi olla.
Nyt kun voittoputki liigassa pamahtaa poikki kerhon käsittelyssä lauantaina on selitykset valmiinaOlipas melkonen Saksanreissu naapureilla.
Toisaalta mouhareitten foorumi on paljon tylsempi ja menee vähän liian tosikko kerhoksi niin kuin jossain katkoajassa. Ilvesfoorumilla pystyy ajoittain käyttämään vähän rumempaakin kieltä, jolla kirjoittaja pystyy paremmin ilmaisemaan tunnetta ja kirjoituksensa tarkoitusta.
Jaa selityksiä??? Itse vaan pidän katkoaikaa ja t#pparan foorumia aika tylsinä.Nauroin ääneen tälle. Kaveri on kyllä pussillinen selityksiä
Mouharibotin suusta kun tämän kuulee niin uskottava se on.Sanotaanko näin, että kyllä se silläpuolen taitaa asiallisempi foorumi olla.
Mouharibotin suusta kun tämän kuulee niin uskottava se on.
Mestaruuskortti käytetty heti kättelyssä? Heikoksi on mouhojen provotkin muuttuneet.Tässä jatkoa esimerkkien listaan.
Ymmärrystä minulta kyllä löytyy. Olisin erittäin todennäköisesti yhtä katkeroitunut ja huonokäytöksinen kuin muutamat, kun on vuosia joutunut itse korpivaeltamaan toisen juhliessa. Voin kuvitella, että jos se mestaruus eksyy vuosikymmenien jälkeen takaisin Ilvekselle niin on aika euforiset fiilikset. Olen oikeastaan aika kateellinen tästä, kun pitäisi melkoista ristiä kantaa ja kauan, että pääsisi itse kiinni samoihin.