Tampereen Tappara

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen

Pääläri

Rivipelaaja
Mitenhän toi nyt menee sitte? Niitten foorumilla oli jotain vikinää että kai tää nyt menee Munchenin voitoksi. En oikee tajunnu. Toivottavasti pelaavat tokan ottelu kerrasta poikki systeemillä

Rouhija

Luottopelaaja
Mitenhän toi nyt menee sitte? Niitten foorumilla oli jotain vikinää että kai tää nyt menee Munchenin voitoksi. En oikee tajunnu. Toivottavasti pelaavat tokan ottelu kerrasta poikki systeemillä

Siellä foorumilla harvoin järkeä käytetään. Ehkä Saksassa pelataan vaikka parin viikon päästä tai sitten tosiaan kerrasta poikki.

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja

Jos menee samaan tapaan kuin Lukko-Bolzano -sarja, niin voisi olettaa että tämä ottelu ikäänkuin päättyi 0-0 ja jatkoonmenijä ratkeaa tuossa Tapparan isännöimässä pelissä, sikäli kun Munchen sen pääsee pelaamaan.

Naapurin forkalla varmaan ennustellaan jo valmiiksi Munchenia jatkoon Tapparan suht huonon kotisaldon vuoksi.

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Sanotaanko näin, että kyllä se silläpuolen taitaa asiallisempi foorumi olla.
Toisaalta mouhareitten foorumi on paljon tylsempi ja menee vähän liian tosikko kerhoksi niin kuin jossain katkoajassa. Ilvesfoorumilla pystyy ajoittain käyttämään vähän rumempaakin kieltä, jolla kirjoittaja pystyy paremmin ilmaisemaan tunnetta ja kirjoituksensa tarkoitusta.

• Tykkää
Reactions: CTS

Pika1

Luottopelaaja
Olipas melkonen Saksanreissu naapureilla.
-Koneen lähtö myöhässä Pirkkalassa rikkoutumisen takia
- laskeutumiskentän vaihto Munchenistä Stuttgartiin
- Tilatakseilla Stuttgart -> Munchen
- Peli peruttu
- Reenit ja hotelliyö Saksassa ja takaisin Suomeen.

Notta sillälailla. Kuulostaa ihan omilta reissuilta. Tosin mulla on mukana vähempi kirveksiä ja enempi viinaksia, mutta kuitenkin.

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Toisaalta mouhareitten foorumi on paljon tylsempi ja menee vähän liian tosikko kerhoksi niin kuin jossain katkoajassa. Ilvesfoorumilla pystyy ajoittain käyttämään vähän rumempaakin kieltä, jolla kirjoittaja pystyy paremmin ilmaisemaan tunnetta ja kirjoituksensa tarkoitusta.

Nauroin ääneen tälle. Kaveri on kyllä pussillinen selityksiä :D

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Mouharibotin suusta kun tämän kuulee niin uskottava se on.

Tässä jatkoa esimerkkien listaan.

Ymmärrystä minulta kyllä löytyy. Olisin erittäin todennäköisesti yhtä katkeroitunut ja huonokäytöksinen kuin muutamat, kun on vuosia joutunut itse korpivaeltamaan toisen juhliessa. Voin kuvitella, että jos se mestaruus eksyy vuosikymmenien jälkeen takaisin Ilvekselle niin on aika euforiset fiilikset. Olen oikeastaan aika kateellinen tästä, kun pitäisi melkoista ristiä kantaa ja kauan, että pääsisi itse kiinni samoihin.

Janko

Luottopelaaja
Tässä jatkoa esimerkkien listaan.

Ymmärrystä minulta kyllä löytyy. Olisin erittäin todennäköisesti yhtä katkeroitunut ja huonokäytöksinen kuin muutamat, kun on vuosia joutunut itse korpivaeltamaan toisen juhliessa. Voin kuvitella, että jos se mestaruus eksyy vuosikymmenien jälkeen takaisin Ilvekselle niin on aika euforiset fiilikset. Olen oikeastaan aika kateellinen tästä, kun pitäisi melkoista ristiä kantaa ja kauan, että pääsisi itse kiinni samoihin.
Mestaruuskortti käytetty heti kättelyssä? Heikoksi on mouhojen provotkin muuttuneet.