Kikuka
Vakiokokoonpanossa
Ymmärrän että Tappara kannattaja puolustaa omiaan."Jos sanon, että tuo menee samaan kategoriaan, niin se menee"
Ok, selvä homma hei
Sama tapa on käytössä monella valmentajalla, ja Grönborgilla ollut aina ja on sillä tavalla menestynyt, mutta sä oot tehnyt siitä asian, joka on automaattisesti väärä ja verrattavissa joihinkin asioihin, joihin se ei oikeasti ole verrattavissa ollenkaan. Ja kun sulle työnnetään eteen ilmiselviä argumentteja siitä, että sekin tapa on toiminut, niin sivuutat ne ja vastailet, että näin se on koska mä sanon niin. Todella lapsellista.
Mä heitä sulle ajatuksia ilmoille.
Huippu-urheilu on työtä, siinä missä tavallisen Pertin tehdas työt. Työnkuva on tietty eri.
Joka työpaikassa pätee ihan samat asiat.
Työntekijän ja työnantajan välillä tulee olla sellainen oikeanlainen suhde, jotta työtä tekevä antaa sen parhaan työpanoksen itsestään työnantajan käyttöön.
Työilmapiiri, työnantajan tulee huolehtia omalta osaltaan että työntekijöillä koko yrityksessä on hyvä olla ja näin pystyvät keskittymään työntekoon.
Jos ilmapiirisissä on ongelmia, asioiden nopea käsittely, jotta voi mennä eteenpäin.
Keskittymällä siihen mihin itse voi vaikuttaa, eikä laittamalla energiaa sellaiseen mihin itse ei voi vaikuttaa, vaikkapa naapuri yrityksen asioiden puimiseen.
Huippu-urheilu on hyvin pitkälti mentaalipuolen asiaa, jos siellä on pientäkin klikkiä, se näkyy työpanoksessa.
Nuo pari osa-aluetta esimerkkinä vaikuttaa aivan hemmetisti pääkoppaan joka työpaikalla, jo nuo asiat laittamalla kuntoon, kummasti asiat menee eteenpäin.