Tampereen Tappara

Varmaan Tapparalaiselle.
Poikkeus vahvistaa säännön?

Toimiston erinomaisuudesta sen verta että vuodesta 2013 naapuri pelannut 9 kertaa finaaleissa.
Tuosta 12 vuoden jaksosta 5 kultaa, 4 hopiaa, pronssi.

Meitä ei voi olla kuin kateellisia tai katkeria.
Kuulun itse ensin mainittuihin.

Otteluseurannassa olikin eilen kummallisen hiljaista kun Ilveshän perhana voitti. Mutta täällähän hän on kertomassa kuinka naapuri kyykyttää Ilvestä jollain merkillisellä tavalla. Ei se ole budjetti, ei se ole yleisömäärä, ei se ole menestys, ei se sponssitulot mutta naapuri se vaan Ilvestä kyykyttää tavalla jonka vain ipa70 ja muut tosi-ilvekset tietää ja ymmärtää. Kuulostaa ihan Honkalehdolta markkinoimassa omaa erinomaisuuttaan kuinka asioista oikeasti perillä olevat tietää hänen työnsä arvon ja osaa sitä arvostaa.

No mutta olepa kerrankin osa ratkaisua äläkä vain ulise ongelmista ja mene tuonne!: Sieltä saat KAIKEN!!!! mistä olet täällä vuosia ulissut. Menestyvän organisaation, arvoilla johtavan suomalaisen kapteenin, Ilvesläisiä luop.... palkkas.... siis päähänpotkittuja raukkoja jotka ei mitään muuta haluaisi kuin pelata Ilveksessä jos vain paha-Timo antaisi, ammattilaisen utj:n, tamperelaisen joukkueen ja kaikki mikä Ilveksessä on pielessä onkin Tapparassa niin ihanaa. Sinne vain ja parilla klikkauksella Live is Life soi ikisulosointujaan.

Naapurin peli melkosen vakuuttavaa.
Rosterin kotimaisuus ja ”tutut” nimet sataa urheilullisesti ja taloudellisesti isosti näiden laariin tällaisella alkukaudella.

Tapparan kotiavaus 8300. Ilveksen kotiavaus 8600. Vaikka tamperelaiset haluaa nähdä tamperelaisen joukkueen eikä Ilveksen kaltaista sielutonta muukalaislegioonaa?

Tuu ny ipa1970 itte selittään tää homma hei!
Ja mitä vittua Blichfeld yhteen iltaan 3+2?? Henman sanoo moikka vaihdellessaan pelistä toiseen eri roolissa ja kentässä. Kunnon täsmä hankinnat sieltä ykköskorista maistuu. Onko yhtään hutia hommattu tähän kauteen?

Török 1+4. Hitto kun meilläkin olisi utj. Joka osaisi hankkia hyviä pelaajia.

Tapparan kotiavaus 8300. Ilveksen kotiavaus 8600. Vaikka tamperelaiset haluaa nähdä tamperelaisen joukkueen eikä Ilveksen kaltaista sielutonta muukalaislegioonaa?

Juu, onhan mellä surkeat pelaajat...
1758388518053.png

Taitaa meidän onneksi valtaosin kotiavauksen liput hankittu jo hyvissä ajoin.

Olisikin sellainen utj joka pystyisi itse scouttaan liigaan huippu- ulkkeja.
Toki hyvä että Timo pystyy rahalla ”varastaan” näitä muiden liigaan tuomia Löökeä, Törökkiä, Jasekkia, Kucerikkiä meille.
Onneksi nyt on rahaa millä saa jos ei itse näitä löydä.

Eikös tää ole vaan hyvä asia? Jengi ostaa liput hyvissä ajoin ennen kauden alkua.
Toki hyvä että Timo pystyy rahalla ”varastaan” näitä muiden liigaan tuomia Löökeä, Törökkiä, Jasekkia, Kucerikkiä meille.
Tappara varastaa muilta kotimaisia pelaajia: ”Kyllä käy kateeksi”

Ilves varastaa muilta ulkomaalaisia pelaajia: ”Kaikki on paskaa paitsi kusi”

On tää sun logiikka vaan 5/5.

KooKoo muuten voitti tänään. Nauti illasta!

Ei uskois sinua Ilveksen kannattajaksi, kun tuo Oranssi paistaa niin läpi kirjoituksista.

Ja tämäkö nyt sitten on aivan kusipaska toimintatapa?

Kaikki kärkiseurat harrastaa tuota.
Ihan loogistahan se on hommata jo sarjassa näyttöjä antanut pelaaja kuin hakea täysin ulkopuolelta uusi pelaaja.

Takaisin