Tampereen Tappara

Niin no tuossahan lukee vain, että ensimmäisenä kertoi Urheilucast. Ei ole kovin uskottava lähde usein tuo, mutta takuulla näillä suurilla medioilla on muitakin lähteitä.
Tämä uutinen pitää kutinsa.

katso liitettä 15568
No täähän on ihan saletti

Niin no tuossahan lukee vain, että ensimmäisenä kertoi Urheilucast. Ei ole kovin uskottava lähde usein tuo, mutta takuulla näillä suurilla medioilla on muitakin lähteitä.

Harvemmin IS luottaa urheilucast:iin sokkona….

Tässä tuo Urheilucastin mainitseminen ei tosiaan tarkoita muuta kuin hyvän journalistisen tavan noudattamista, eli sitä, että ensimmäisenä asiasta uutisoinut mainitaan. Se ei siis tarkoita, että IS uutisoisi Urheilucastin juttujen perusteella, vaan kyseessä on IS:n oma juttu ja läpäissyt IS:n(Hoffrenin) seulan.

Ihan hyvä fiilis tästä uutisesta Ilveksen kannattajan näkökulmasta. Tapola olisi ollut painajainen.

Ei tällaista itsepetosta pliis.

Onhan Nokka Jalonenkin ihan saatanan kova koutsi. Vaihtaisin silmänräpäyksessä Hölöön. On menestynyt joka paikassa, missä on valmentanut.

Ei tällaista itsepetosta pliis.

Onhan Nokka Jalonenkin ihan saatanan kova koutsi. Vaihtaisin silmänräpäyksessä Hölöön. On menestynyt joka paikassa, missä on valmentanut.

Heh. Eli jonkun sun mielipiteestäsi eroava mielipide on oltava itsepetosta.

Mä oon tismalleen samaa mieltä @Cigaro kanssa. Tapola olisi "pelottavampi" nimi.

Enkä missään nimessä vaihtaisi itse Hölöön nykypäivänä, (mistä @Cigaro ei tosin sanonut mitään), mutta ymmärrän myös eriävät mielipiteet.

Heh. Eli jonkun sun mielipiteestäsi eroava mielipide on oltava itsepetosta.

Mä oon tismalleen samaa mieltä @Cigaro kanssa. Tapola olisi "pelottavampi" nimi.

Enkä missään nimessä vaihtaisi itse Hölöön nykypäivänä, (mistä @Cigaro ei tosin sanonut mitään), mutta ymmärrän myös eriävät mielipiteet.

Ei, vaan ennemmin viittasin siihen, että tästä tulisi jotenkin "hyvä fiilis" Ilves-kannattajan näkökulmasta.

On mielipidekysymys kumpi on parempi Tapola vai Jalonen, mutta Kojo on silti yksi kaikkien aikojen suomalaisista jääkiekkovalmentajista. Tappura tulee tehtaan takuulla olemaan sarjan kärkipäätä ensi kaudella.

Ei, vaan ennemmin viittasin siihen, että tästä tulisi jotenkin "hyvä fiilis" Ilves-kannattajan näkökulmasta.

On mielipidekysymys kumpi on parempi Tapola vai Jalonen, mutta Kojo on silti yksi kaikkien aikojen suomalaisista jääkiekkovalmentajista. Tappura tulee tehtaan takuulla olemaan sarjan kärkipäätä ensi kaudella.

No eiköhän @Cigaro :kin tiennyt, että vaihtoehdot ovat vähissä, eikä sinne mitään villepeltosia palkata. Ehkä suhteutti näkemyksensä siihen, tai vertasi vain juuri siihen Tapolaan. Tehtaan takuilla voi toki pyyhkiä perseensä. Sellaisia ei ole olemassakaan tässä kontekstissa, mutta varmasti on lähtökohtaisesti taas yksi vahvimmista.

Takaisin