Tampereen Tappara

Ihan naurettavia kaikki. Siis miksi tähän otteluun oli alun alkaenkin taas otettu aivan erilainen linja yhtäkkiä mitä viime viikkoina on ollut muissa peleissä?
Taitaa @38 Special olla jotenki jyvällä. Ulkkaritaustainen kaveri rupes ottaa heti kaikki rikkeet pois ja sitten sillä linjalla jatkettiin. Ei ollu kaukana, että Grönborg ja Rauhala olis saanu minuutteja, mutta Karlsson ja Popovic rauhoitteli Grönborgia niin maltti pysyi.

Viimeksi muokattu:
Osasyynä saattaa olla, että toinen pää- ja linjatuomari olivat näitä Sveitsin vaihdokkeja, kun Liiga ja NL tekevät tätä tuomariyhteistyötä. En ihan ymmärrä, että ketä tämä palvelee ylipäätään.

Kaikkia se palvelee. Liigan tuomarilinja on ikuisuuden ollut paska. Joinain yksittäisinä hetkinä on ollut pieniä ryhtiliikkeitä, mutta aina valuttu takas siihen iän ikuseen paskaan. Välillä olen jopa uskonut niitä salaliittoteorioita, että liian isoksi paisuneen Liigan liian suuria tasoeroja tasoitellaan sallivalla linjalla. Jos minä päättäsin ja rahaa olisi, niin joka kierroksella jossain pelissä olis tuomareita Ruotsista, Sveitsistä tai Pohjois-Amerikasta. Sama peli. Sama sääntökirja. Linja olisi suunnilleen sama, kuin muualla, kun ukkoja muualta viheltelis täällä tarpeeksi. Ja tietty samoin meidän amatimiehiä muualla. Olis kiva nähdä Suorsaa, Rantasta ja Koistista esim änärikaukalossa...

Kaikkia se palvelee. Liigan tuomarilinja on ikuisuuden ollut paska. Joinain yksittäisinä hetkinä on ollut pieniä ryhtiliikkeitä, mutta aina valuttu takas siihen iän ikuseen paskaan. Välillä olen jopa uskonut niitä salaliittoteorioita, että liian isoksi paisuneen Liigan liian suuria tasoeroja tasoitellaan sallivalla linjalla. Jos minä päättäsin ja rahaa olisi, niin joka kierroksella jossain pelissä olis tuomareita Ruotsista, Sveitsistä tai Pohjois-Amerikasta. Sama peli. Sama sääntökirja. Linja olisi suunnilleen sama, kuin muualla, kun ukkoja muualta viheltelis täällä tarpeeksi. Ja tietty samoin meidän amatimiehiä muualla. Olis kiva nähdä Suorsaa, Rantasta ja Koistista esim änärikaukalossa...

Mäkin haluaisin, että se kauden alun linja säilyisi. Tai mikä tahansa linja otetaan, niin se olisi sitten sama kaikilla tuomareilla ja koko kauden. Tämä, että eri peleissä eri tuomareilla linja on eri ei palvele ketään.

Tappara käytti todella tehokkaasti maalipaikat pelissä, nuoren nousukkaan tuomarin heikkouden, sekä sen luoman SaiPan henkisen kantin pettämisen.
Tappara korosti jäähytilanteita heikon tuomarityöskentelyn avulla, sai SaiPan menettämään joukkueena malttinsa täysin, vaikka ottelu oli jo pelaamalla ratkaistu.
Kokenut tuomari ei olisi ottanut enää roolia lopussa sääntökirjaa pilkulleen tulkiten.

Takaisin