No perustele nyt sitten miksi Ilveksessä pitäisi erityisesti olla "Pavel rosterissa" kuten haaveilit? Siis niin että olen väärässä tämän "muiden joukkueiden puukäsiä aina haaveillaan" -teoriana kanssa.
Tapparan plusmiinus-tilaston huonoin ja Corsi-tilastossa ylivoimaisesti huonoin. Hyökkääjistä kuudenneksi eniten alivoima-aikaa ottelua kohden, eli ei siis myöskään mikään Tapparan Liigan neljänneksi parhaan alivoiman maestro vaan pieni osa sitä.
Kuten sanoin, ei kukaan kehuisi jos olisi Ilveksessä, mutta nyt kun on Tapparassa niin jopa tällaista puukättä haaveillaan ihanan porkkanahousun ansiosta, että kumpa olisi meilläkin noin loistavia pelaajia.