Noo, tämä tapparapaitainen tyttö ei taida itsekään paljon 10v vanhempi olla. Kyllä mun huomio meni tuohon mustapaitaiseen aikuiseen äijään joka heiluttaa keskaria pikkulikan niskaan.
Mun silmään näytti kyllä yli 10-vuotta vanhemmalta. Ja kyllä, pitäis olla sen verran älliä päässä, että antaa pikkutytön viettää synttärihetkensä. Mutta tää kertoo kaiken oleellisen tuosta itseriittoisesta porukasta.
Mun silmään näytti kyllä yli 10-vuotta vanhemmalta. Ja kyllä, pitäis olla sen verran älliä päässä, että antaa pikkutytön viettää synttärihetkensä. Mutta tää kertoo kaiken oleellisen tuosta itseriittoisesta porukasta.
Jotain sustakin kertoo se että tämän(kin) tapauksen perusteella julistat että kaikki tapparalaiset on mulkkuja. Mutta ymmärrän sinua, koska nyt tiedän että tuo 16 nimimerkissä kertoo sinun ikäsi.
Eipä yllätä taas ketkä ovat puolustamassa tätä tappara-kannattajan tekoa. Mutta kun Ilveksestä tehdään samanlainen uutinen niin kyllä ollaan heti aukomassa päätä.
Onnea mestaruudesta Tappara! Paras voitti ei kahta sanaa.
Ainut kenelle tätä mestaruutta en soisi Tapparasta on Tapola.
Kaikille muille hurjasti onnea!