Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämäpä samaa mieltä jättäkää me Tappara fanit rauhaan! Ps olet aika fiksu Ilves fani.Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Tapparalaiset rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asioihin,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Tämäpä samaa mieltä jättäkää me Tappara fanit rauhaan! Ps olet aika fiksu Ilves fani.
Oon aiva hämmillään mitä ois pitäny pistää si!Näitä hetkiä, kun ei voi olla aivan varma, millä levelillä liikutaan ja sen myötä ei tiedä, kuinka reagoisi.
Oon aiva hämmillään mitä ois pitäny pistää si!
Ohhoh.Tapparan yleisötavoite 6 900
Samaa veikkailen, mutta veikkaan myös että tämä karmea sähkön ja ruoan hinnan nousu näkyy myös muiden joukkueiden yleisömäärissä selvästi, osa talouksista alkaa olemaan todella tiukilla rahan suhteen ja viihde ml. jääkiekkopelit ovat varmasti ne mistä karsitaan kuluja.Ohhoh.
Onhan se hyvä, että tavoitteet on korkealla ja vielä parempi tottakai olisi jos tuohon pääsisivät, mutta jos itse veikkaisin nyt niin tulevat jäämään ~1000 katsojaa tuosta tavoitteesta.
Olemme myös päivittäneet Arenan mediakuution ilmeen ja tuoneet Wisehockeyn osaksi sitä. Kerrotakoon myös että Arenan katossa olevien "show" valojen määrää on lisätty puolella seurojen toimesta.Alla Mika Aron mietteitä ensi kauteen ja vähän pidemmäskin. Tapparaltakin avaus kiekkobusineksen ulkopuolelle, ovat pääosakkaana uudessa kiinteistöhuoltoyhtiö Tampassa (TAMPA – Tampereen Talopalvelut Oy).
![]()
Tapparana nälkäisenä kauteen 2022-2023
Katsaus jääkiekkokauteen 2022 - 2023 sekä Tapparan organisaatioon ja keskeisiin tavoitteisiin.www.tappara.fi
Olis voinu samantien laittaa nimeks TAMPAX.Alla Mika Aron mietteitä ensi kauteen ja vähän pidemmäskin. Tapparaltakin avaus kiekkobusineksen ulkopuolelle, ovat pääosakkaana uudessa kiinteistöhuoltoyhtiö Tampassa (TAMPA – Tampereen Talopalvelut Oy).
![]()
Tapparana nälkäisenä kauteen 2022-2023
Katsaus jääkiekkokauteen 2022 - 2023 sekä Tapparan organisaatioon ja keskeisiin tavoitteisiin.www.tappara.fi
Shots fired ja sen sellasta.
Älkää nyt päästäkö läpsytinlegioonaa sitten ihon alle.
Kyllä se tuote tuntuu kunnossa olevan, ainakin se tärkein osa siitä…Kannattaisi pistää oma tuote kuntoon ennen tämmöistä.