Tampereen Tappara

Puujalka

Luottopelaaja
Olet oikeassa ja , meinasin viestissäni lähinnä liigaa, reilusti voin tunnustaa ettei ennen tätä kautta ole tullut yhtäkään sen kilpailun pelejä eikä kauheasti tuloksia nähtyä.

Tästä olen kanssasi täysin samaa mieltä, välillä yksinkertainen on kaunista. Olemme molemmat varmasti sitä mieltä että kiekollinen pelaaminen ei kuulu miehen vahvuuksiin joten mitä ”helpompi” tapa avata peliä, sitä helpompi miehelle. Enkä tarkoita että tapparan peli olisi jotenkin hirveän simppeliä ja sen osaisi kuka tahansa höntsäilijä vaan mitä sinäkin tarkoitat että silloin moni pääsee käyttämään vahvuuksiaan. Paineen purku ja omista lähteminen on asioita joita haluaisin Ilveksen toteuttavan paremmin, ehkä voisi naapurista napata pari oppia että ei olla joka kerta kusessa paineen alla. Ilveksen nykyinen pelitapa on altiimpi virheille ja siispä jokaiselle pakille sattuu paikoin virheitä, tästä kärsii ehkä eniten nämä ns oman pään luudat.
Kiitos kun avasit vähän enemmän viestiäsi
Juu, olemme samaa mieltä, fyysinen peli on Tapparan ydin myös, Seppälä ehkä liigan top3 fyysisin pelaaja.

Toutain

Luottopelaaja
En tiedä muista, mutta kyllä tää @Kirvesrinnat on mun ihan lemppari XD
Naurattaa aina aina kun kaveri laittaa näitä videoita ja aloittaa ihan omat keskustelut aivan puskista xD
Jokaiselta löytyy se yksi vähän erikoisempi serkku niin tämä on se ;)

Mainio epeli on. Haastaa legendaarisen pelikaanileirin vierailevan tähden Singaalin.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Tää on Tappara ketju ja liittyy Tapparaan noi niin ei se paha ole jos pistän ainakin minusta.
Kyllä nuo aikalailla nollaviestejä on, ei herätä muuta keskustelua muuta kuin pään aukomista sinulle koska kohdeyleisö on näille ihan väärä. Ei Tapparan foorumillakaan jokaikistä Ilveksen somepostausta katsella. Tykkään, että koitat aloittaa keskustelua, mutta ylläpito on koittanut näistä sanoa jo aikaisemmin. Koita vähän rauhoittua.

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Voisin luopua vaikka taivaspaikastani jos pääsisin kerran kokemaan Ilveksen mestaruusviirin noston. Mutta mahtaakohan tuota tapahtua? Tänään nousee ensimmäinen mestaruusviiri Nokia Areenassa ja aion mennä itse tuota tunnelmaa aistimaan.
Hetkonen, onko ipalaisia tulossa meidän peliin!?

IhanJuniori

Junioripelaaja
En ollut muuten ihan varma Jori Lehterän tasosta kun en ole nähnyt peliäkään hänen KHL taipaleelta, mutta siis odotin, että on kova pelimies edelleen.
Nyt kun olen katsonut kaikki Tapparan CHL pelit täytyy todeta, että Lehterä yllätti. On meinaan sitten vielä parempi mitä ajattelin alun perin.
Että jos joku on "ylikylä" tähän sarjaan se on kyllä Jori Lehterä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tappara oli kyllä rakentanut ihmeellisen melankolisen muistotilaisuuden viirin noston ympärille. Kaurismäen Aki oli ilmeisesti ollut konsulttina.
Tappara trilogia.

Kauas viirit karkaavat.
Viiri vailla menneisyyttä.
Laitakaupungin viirit.