Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Christian Heljanko sivussa, Tappara hävisi rumasti kotonaan – Jussi Tapola: "Maalivahtimme eivät olleet parhaimmillaan"
Tappara kaipaa perjantain perusteella kipeästi jääkiekkoliigan viime kauden parasta maalivahtia Christian Heljankoa takaisin kokoonpanoon. Vilho Heikkinen päästi keskiviikkona neljä kiekkoa taakseen KooKoota vastaan, perjantaina hän jätti tontin tilanteessa 0–3 Ässiä vastaan.www.mtvuutiset.fi
Hienosti Tapsa sieltä nakkasi molemmat märkäkorva-veskarit bussin alle, vaikka häviöön suurimmat syyt löytyivät kenttäpelaajista, jotka eivät saaneet kahteen erään yhtään kunnollista paikkaa Ässien päähän. Savinainen, Lehterä, Kuusela, Merelä etunenässä olivat AIVAN KARMEITA.
Vähän asian vierestä mutta kun luin ukrainan sodasta englanninkielisiä twiitttejä niin putkahti poju zabludowicz nimi esiin joka voi mahdollisesti joutua Pakotelistalle.. Onkohan myynyt tykkejä Venäläisille?
Olis kyllä Tapparalle kova isku jos pääomistajan rahat jäädytetään.. en tiedä oliko taustalla faktaa vai jonkun omia spekulaatioita.. Elämme mielenkiintoisia aikoja..
Niillä molareilla oli yhteensä mitä, 2 liigapeliä alla ennen eilistä? Varmaan tekee tosi hyvää itseluottamukselle tuollaiset jutut päävalkulta.![]()
Christian Heljanko sivussa, Tappara hävisi rumasti kotonaan – Jussi Tapola: "Maalivahtimme eivät olleet parhaimmillaan"
Tappara kaipaa perjantain perusteella kipeästi jääkiekkoliigan viime kauden parasta maalivahtia Christian Heljankoa takaisin kokoonpanoon. Vilho Heikkinen päästi keskiviikkona neljä kiekkoa taakseen KooKoota vastaan, perjantaina hän jätti tontin tilanteessa 0–3 Ässiä vastaan.www.mtvuutiset.fi
Hienosti Tapsa sieltä nakkasi molemmat märkäkorva-veskarit bussin alle, vaikka häviöön suurimmat syyt löytyivät kenttäpelaajista, jotka eivät saaneet kahteen erään yhtään kunnollista paikkaa Ässien päähän. Savinainen, Lehterä, Kuusela, Merelä etunenässä olivat AIVAN KARMEITA.
Ei ole tapolalle juur tullut mieleen voisiko tuo heljangon 98% peluuttaminen olla syy näiden korvaajien epävarmoille otteille. Tapola itse heljangon peluuttamisella tekee muista märkäkorvia. Toivoisi että tuollainen loukki tulisi vasta pleijareihin niin olisi vielä opettavaisempaa.Monestikohan Tapola on Heljangon heittänyt tällä tai viime kaudella bussin alle?
Ei ole tapolalle juur tullut mieleen voisiko tuo heljangon 98% peluuttaminen olla syy näiden korvaajien epävarmoille otteille. Tapola itse heljangon peluuttamisella tekee muista märkäkorvia. Toivoisi että tuollainen loukki tulisi vasta pleijareihin niin olisi vielä opettavaisempaa.
Jotain pientä huhua näin netissä, että Manner menisi heille.No nyt, kun Pennanen tuli meille, niin kukas meinaa sitten naapuria valmentaa ensi kaudella?
Me saatiin se ykkösnimi markkinoilta. Mihinkäs naapuri sitten tyytyy. Jokiseen?![]()
Haluaisin tämän nähdä jo senkin takia että Sihvonen halusi nähdä Pennasen Tapparassa ja Mannerin Ilveksessä ja nyt se olisikin toisinpäin. Noh, ei siinä. Manner on varmasti pätevä valmentaja, mestarismies.Jotain pientä huhua näin netissä, että Manner menisi heille.
Se on pakko olla Jukka Jalonen, jos edes Pennanen ei kerran kelvannut.No nyt, kun Pennanen tuli meille, niin kukas meinaa sitten naapuria valmentaa ensi kaudella?
Me saatiin se ykkösnimi markkinoilta. Mihinkäs naapuri sitten tyytyy. Jokiseen?![]()
Nyt, kun avasti, niin kerro vaan lisää.Kuulin aikas hurjia huhuja , mikä selittäisi myös tämänpäiväisiä uutisia.
Lähteen luotettavuus näissä jutuissa on hyvin ohkainen, eikä minulle ole ikinä ollut oikeita lähteitä luotettaviin huhuihin.
Voitko hivenen avata, jotta et pidä hullua uteliaisuudessa?Kuulin aikas hurjia huhuja , mikä selittäisi myös tämänpäiväisiä uutisia.
Lähteen luotettavuus näissä jutuissa on hyvin ohkainen, eikä minulle ole ikinä ollut oikeita lähteitä luotettaviin huhuihin.
Mielestäni nämä ”olen kuullut huhuja, mutta en kerro mitä” -jutut voisi kokonaan jättää kirjoittamatta, jos huhua ei muka pysty avaamaan millään tavalla. Nyt kuulostaa lähinnä egoilulta, toivottavasti ymmärrät pointin.Kuulin aikas hurjia huhuja , mikä selittäisi myös tämänpäiväisiä uutisia.
Olisi kyllä mehukas juttu noin niinkuin median kannalta.No kerrotaan nyt. Mutta korostan, että itse en edes usko tähän ja lähde, mistä minä kuulin ei ole mistään sisäpiiristä eikä minulla ole hajuakaan, mistä on huhunsa kuullut.
Tämän huhun mukaan Myrrä ja Ojanen jatkaisi Tampereella ensi kaudellakin...