Torski
Tähtipelaaja
No ei ollut kummoinen menetysMoilanen klesana ja ulkona huomenna. Agentti Salmela, tehtävä suoritettu. Palaa vilttiin
No ei ollut kummoinen menetysMoilanen klesana ja ulkona huomenna. Agentti Salmela, tehtävä suoritettu. Palaa vilttiin
Harmillisesti ollu yks alkukauden valopilkuista. On junnu joten motivaatiota löytyy. Tietyltä Jorilta sitä ei enää löydyNo ei ollut kummoinen menetys
Antakaa Myrrä vaan. Osaa ainakin ladata pelaajat. Olispa jo kesä ja sais venata et Grönberg julkistetaan
Anteeksi. Grönborg. Ruotsi on vaikee kieliRaimo Grönberg? Se näyttelijä?
Niin puuttahan teiltä Kemiläinen,Rauhala.Rönni!Meiltä vaan Haapala.Sebok ja JJHarmillisesti ollu yks alkukauden valopilkuista. On junnu joten motivaatiota löytyy. Tietyltä Jorilta sitä ei enää löydy
Ja haet tällä mitä?Voi surku kun ILVES vei Pennasen
Niin puuttahan teiltä Kemiläinen,Rauhala.Rönni!Meiltä vaan Haapala.Sebok ja JJ
Vaihtaisikko päikseen?Minä en!Ja haet tällä mitä?
Ööööööö? En siltikään oo 100% mitä tarkotat, mutta en. Johtuen siitä, että en halua nähdä ipalaisia meillä, tai meitä ipassa.Vaihtaisikko päikseen?Minä en!
No mun puolesta täällä saa kirjoitella myös naapurin kannattaja. Kyllä tällä palstalla keskustelua saa olla. Ymmärrän myös hänen näkemykset oman joukkueensa esityksistä.Hianoa on se että on Tappara Ilveksen seurassa tässä liigassa. Ja taistelu on kovaa ja kiivasta.
Mutta en ymmärrä miksi Tapparan kannattaja kirjoittaa Ilveksen foorumille.
Eikä myöskään kirjoittajalla / Kirjoittajilla käpy kestä tappioita eikä muutenkaan kritiikkiä.
Koska vastaukset menee näin.
Kuka voittaa keväällä.
Koska viimeksi voititte mestaruuden jne jne.
Hävetkää pikku pojat
Mä en ymmärrä miksi sen Tapparahenkisen kirjottajan jokaiseen postaukseen täytyy joka toisen foorumille rekisteröityneen vastata/kommentoida? Ei ole tainnut mikään nimimerkki saada niin paljon huomioo täällä kuin tämä eräs.Hianoa on se että on Tappara Ilveksen seurassa tässä liigassa. Ja taistelu on kovaa ja kiivasta.
Mutta en ymmärrä miksi Tapparan kannattaja kirjoittaa Ilveksen foorumille.
Eikä myöskään kirjoittajalla / Kirjoittajilla käpy kestä tappioita eikä muutenkaan kritiikkiä.
Koska vastaukset menee näin.
Kuka voittaa keväällä.
Koska viimeksi voititte mestaruuden jne jne.
Hävetkää pikku pojat
Jos puhutte nii puhukaa edes nimillä. Herranjestas.Mä en ymmärrä miksi sen Tapparahenkisen kirjottajan jokaiseen postaukseen täytyy joka toisen foorumille rekisteröityneen vastata/kommentoida? Ei ole tainnut mikään nimimerkki saada niin paljon huomioo täällä kuin tämä eräs.
Olisko nyt syytä tulla kaapista ulos kun kovasti viihdyt tällä foorumilla….Ööööööö? En siltikään oo 100% mitä tarkotat, mutta en. Johtuen siitä, että en halua nähdä ipalaisia meillä, tai meitä ipassa.
Tossa oli viikon bannit nii paljon asiaa.Olisko nyt syytä tulla kaapista ulos kun kovasti viihdyt tällä foorumilla….
Tapparalla oli melkein 2 minuuttia 5-3 ylivoimaa 3. erän lopussa, niin arvatkaa kumpia siellä puuskutti ja nojaili polvia vasten erikoistilanteen lopussa? Lehterä vai Kontiola?
[ _] Lehterä
[ _] Lehterä
Iha sama vaikka pelaisit 40 minuuttia. Puolustukseen ei kertakaikkiaan voi tulla selkä suoranaNaapuri tuntuu peluuttavan Lehterää aika paljon. 20min pelissä ja 8min siitä kolmoserässä. Ei ihme, ettei nappaa pahemmin puolustella