Teme-74
Luottopelaaja
Noo, onhan se tietysti niinki että siellä katotaan eri näkökulmasta asioita ja täälä toisesta. Ehkä ne asiat voi tuntuakki sen vuoksi kärjistetyimmiltä mitä oikeesti onkaan. Se varmaan mua tos enemmän hämmästytti,Joo nyt kyllä hieman liikaa nostetaan Ilves ja ilvesläiset joka asiaan vertailukohdaksi tai muuten vain esille, ymmärrän että Ilves toki naapurina ja yhtenä mestarisuosikkina on looginen vertailukohta mutta rajansa kaikelle. Itse kun tässä Tapparaa olen koko elämäni seurannut läheltä ja nähnyt muutoksia monissa asioissa niin olen tietoisesti päättänyt että on asioita missä haluan vertailla asioiden tolaa eri aikakausien ja vaiheiden välillä ihan oman seuran sisällä enkä lähteä vertailemaan muihin kun tilanteet ja lähtökohdat ovat melko erilaisia monessa asiassa.
Varsinkaan en halua lähteä aukomaan päätä asioista joista siinä ei ole mitään järkeä, kuittia annan jos paikka on niin kuin kuuluukin mutta jos esimerkiksi juuri Tapparan yleisömääristäkin puhuttaessa ensimmäisenä mielessä on rääpiä päätä Ilvekselle niin minusta se on aika väkisin väännettyä.
että tosiaan käsitys vanhemmasta ihmisestä jolla on ymmärtääkseni tämmönen "tolkumpi" katsonta asioihin yleensä, ja triggeröityy niin pahasti, että lähtee lapsenomaseen leikkiin mukaan. Eikä se tarkota että näitä olis ainoostaan yhdessä leirissä, vaan luultavasti kaikissa.
Tottakai terve vastakkain asettelu kuuluu tähän, ja olihan Ilves vuosikaudet tilanteessa jossa ei paljo vertailukohtia voinutkaan olla. Tai sit se vertailu tyssäs siihen ku toisella orkesteria johti Leinonen ja toisella shortsipoijjaat jne..
Nyt on tietysti tilanne täysin eri, koska kilpailutilanne ilman saivarteluja on hyvinki tasaväkinen. Jos tässä nyt vielä yleisömääristä pitää puhua, ni monikaan ei varmasti kuvitellu että Ilveksen Ka, voi olla tätä päivänä Liigan piikkipaikalla.