Eikö tämäkin ketju mennyt lukkoon eilen?Huvittavaa, että maanmainio ja ylistetty Tapparan keskustelupalsta on laittanut Heljankoa ja Vainiota käsittelevän ketjun lukkoon.
"Ikävä aihe. Ketju kiinni." Näin kai toimii hyvä keskustelupalsta. Onneksi täällä ei ole moista kulttuuria.
Meni vähäksi aikaa, kun täältä siivottiin viestejä. Ei siksi, ettei asiasta saisi keskustella.Eikö tämäkin ketju mennyt lukkoon eilen?
Minun asiallinen viesti oli poistettu.Meni vähäksi aikaa, kun täältä siivottiin viestejä. Ei siksi, ettei asiasta saisi keskustella.
Älä huoli, multakin poisteltiin iso kasa niitä. Eikä olla ainoita.Minun asiallinen viesti oli poistettu.
Ei näitä kukaan täysijärkinen voi edes tosissaan heitellä. Eli vitsi, tai vähäjärkinen ihminen.Aikanaan nähdään miten tarina päättyi.
Noista Ilves "kaiken takana" jutuista ei kannata provosoitua. Aina ei kannata laskeutua idioottien tasolle väittelemään.
Eli noin 170 viestiä ehdit kirjoittamaan ennen ensimmäistä asiallista viestiä ja sekin poistettiin heti. Ikävää jos näin.Minun asiallinen viesti oli poistettu.
Kyllä täältä asiallisiakin viestejä poistettiin. Tehtiin linjaus, että itse tapahtumien selvittäminen jätetään poliisin hommaksi, ja siksi viestejä poistettiin paljon.Eli noin 170 viestiä ehdit kirjoittamaan ennen ensimmäistä asiallista viestiä ja sekin poistettiin heti. Ikävää jos näin.
Varmasti poistettiin juu, en sitä sano. Kyseinen kirjoittelija nyt vaan on keskittynyt lähinnä provoilemaan ja huutelemaan naapurileiristä. Siihen mä kantaa otin. Eroa on kuin yöllä ja päivällä jos verrataan useaan muuhun Tappara-kirjoittajaan.Kyllä täältä asiallisiakin viestejä poistettiin. Tehtiin linjaus, että itse tapahtumien selvittäminen jätetään poliisin hommaksi, ja siksi viestejä poistettiin paljon.
On tuttu nimi kyllä. Hän palasikin juuri jäähyltä ja sen jälkeen on tähän asti kirjoittelu ollut ihan hyvätasoista.Varmasti poistettiin juu, en sitä sano. Kyseinen kirjoittelija nyt vaan on keskittynyt lähinnä provoilemaan ja huutelemaan naapurileiristä. Siihen mä kantaa otin. Eroa on kuin yöllä ja päivällä jos verrataan useaan muuhun Tappara-kirjoittajaan.
Minun asiallinen viesti oli poistettu.
Minusta tämä oli tässä kohtaa erinomainen linjaus ylläpidolta! Itseltäkin lähti muutama viesti, jotka ainakin mielestäni olivat asiallisia, mutta ei haittaa sitten vähääkään.Kyllä täältä asiallisiakin viestejä poistettiin. Tehtiin linjaus, että itse tapahtumien selvittäminen jätetään poliisin hommaksi, ja siksi viestejä poistettiin paljon.
Tässähän ei niin tekemistä ole ketjun aiheen kanssa. Tappara palstalla määräajaksi ketjun lukkoon laittaminen ei ole mitenkään poikkeuksellista. Mikäli aiheesta ei ole lisätietoa ja se pyörii kymmenettä kertaa ympyräänsä, niin rasittavaahan sitä on lukea. Lisäksi joskus ketjuja lukotetaan, koska esim pelinjälkeisten tunnekuohujen annetaan tasaantua. Tälläisenä toimii myös asetus, joka voi olla vaikkapa maksimissaan yksi viesti tunnissa / kirjoittaja.Huvittavaa, että maanmainio ja ylistetty Tapparan keskustelupalsta on laittanut Heljankoa ja Vainiota käsittelevän ketjun lukkoon.
"Ikävä aihe. Ketju kiinni." Näin kai toimii hyvä keskustelupalsta. Onneksi täällä ei ole moista kulttuuria.
Ei nyt liity aiheeseen Tappara, mutta kun täälä nyt asiasta keskustellaan niin annan oman mielipiteeni.Tuo oli hyvä että täälläkin tämä ketju laitettiin lukkoon ja poistettiin turhia viestejä. Tuo meidän foorumin linja että laitetaan ketju lukkoon jos jutut pyörii ympyrää on mielestäni toimiva, koska ensimmäisen sadan viestin jälkeen juuri tuo ketju oli ihan täyttä paskaa. Eli sitten taas se ketju auki jos tulee jotain uutta.
Tuo on aivan totta, ikinä ei löydy sellaista linjaa joka kaikkia miellyttää. Tuo päivän polttavien aiheiden ketjujen lukkoon laitto toimii ainakin meidän foorumilla ja itse tykkään siitä, jää turha vänkääminen ja juttujen paikallaan pyöriminen pois. En ole seurannut kuinka täällä avataan uusia ketjuja jos on päivän polttavia asioita, joten en tiedä kuinka herkästi täällä ketjuja laitetaan lukkoon mutta tuo eilinen lukitus oli hyvä.Ei nyt liity aiheeseen Tappara, mutta kun täälä nyt asiasta keskustellaan niin annan oman mielipiteeni.
Se on oikeesti yllättävän hankalaa löytää sitä "linjaa" joka miellyttäisi kaikkia. Kun ei haluta kuitenkaan hiljentää keskustelua, mutta ei myöskään suvaita sellaista turhaa jauhamista missä kukaan ei tuo enää mitään uutta keskusteluun. On todella vaikea miellyttää kaikkia. Joidenkin mielestä kuitenkin meidän toiminta on hiljentämistä ja sitten joidenkin mielestä me ei hoideta moderointia kun annetaan keskustelun jatkua. Enkä nyt tarkoita sitä eilistä tapausta vaan yleisesti aina kun keskustelu käy kiivaana.
Salainen operaatio: Näin alaikäinen Iida Vainio pääsi tähtimaalivahdin hotellihuoneeseen – Christian Heljanko antoi yksityiskohtaiset ohjeet
Tapparan tähtimaalivahti Christian Heljanko viis veisasi koronarajoituksista viettäessään illan kultamekkoblondin kanssa.www.seiska.fi
Jos oltetetaan että homma on edennyt näin miten jutussa on kerrottu, täytyy ihmetellä Heljangon käytöstä.
Korona kiertää ja joukkueen kanssa on yhteisesti sovittu säännöt, miten tulee toimia jotta tauti pysyisi kopista poissa. Hieroja vieläpä päivystää käytävällä ja vahtii että sääntöjä noudatetaan. Silti joukkueen ykkösvahti antaa henkilökohtaisten himojensa mennä joukkueen edun edelle ja pyytää ulkopuolisia huoneeseensa.
Ei kovin loppuun asti ajateltua. Ei toki yllätä Tapparassa, jos muistelee vaikkapa Rautakorven koronatreenejä yms.
Itse en tuollaista joukkuekaveria arvostaisi pätkääkään.