Kyllä tuosta iso erityismaininta menee Tepsin onnettomalle viimestelylle. Paikkoja oli kuin hammaslääkärissä. Mutta ihan ok peli hupirosterilla, kai me terveenä haastetaan teidät pudotuspeleissä.Vahvaa peliä ilman senttereitä. Kontiola kun kohta palaa, niin liitää ainakin hetken irtonaisesti...
Kyllä tuosta iso erityismaininta menee Tepsin onnettomalle viimestelylle. Paikkoja oli kuin hammaslääkärissä. Mutta ihan ok peli hupirosterilla, kai me terveenä haastetaan teidät pudotuspeleissä.
Konna tenuttaa ja Lancaster lähtee ulkomaille kuten jo tiedätkin.Lancaster tai Konna vastaan poffeissa, niin varmana onnistuvat...
Jos katsoit pelkän katsomokartan perusteella, siellä näkyi opiskelijoille varattu pitkä lohko harmaana. Liput myytiin muuta kautta sinne. Ihan paikkaansa pitävä lukema on tuo.Alakatsomo puolillaan ja naapuri ilmoo yli 7000 päätä.Vaikka oli opiskelijoita parvella niin ilmeisesti 2 päisiä.
Paska peli. Kolme pistettä kiitos sysipaskan vierasesityksen.Vahvaa peliä ilman senttereitä. Kontiola kun kohta palaa, niin liitää ainakin hetken irtonaisesti...
Paska peli. Kolme pistettä kiitos sysipaskan vierasesityksen.
Esityksen hengellä voi yltää semehin. On mahdollista yltää. Siinä se.
Teillä oli vastassa TPS. Olkaa nyt iloisia vaan niistä pisteistä ja siitä, että vissiin kukaan ei menettänyt elämänhaluaan.Paska peli. Kolme pistettä kiitos sysipaskan vierasesityksen.
Esityksen hengellä voi yltää semehin. On mahdollista yltää. Siinä se.
Tuskin ihan hetkeen palaa. Eikä kyllä ainakaan Konna liidä.Vahvaa peliä ilman senttereitä. Kontiola kun kohta palaa, niin liitää ainakin hetken irtonaisesti...
Onko tietoa, mikä loukki Konnalla on? Nivunen, selkä?Tuskin ihan hetkeen palaa.
Minulla on vain tieto että jalka. Sen tarkemmin en osaa sanoa että onko sitten nivunen vai joku muu.Onko tietoa, mikä loukki Konnalla on? Nivunen, selkä?
No nivunen, krapula, känni, addiktio, mitä näitä nyt on!Minulla on vain tieto että jalka. Sen tarkemmin en osaa sanoa että onko sitten nivunen vai joku muu.
No jos puoli joukkueellista avauskokoonpanon miehiä puuttuu, niin tuskin samaa menoa kannattaa odottaa mitä terveellä rosterilla tulisi.Esityksen hengellä voi yltää semehin. On mahdollista yltää. Siinä se.
Tps on muuten uskomattoman tylsä joukkue: Paskalta näyttävä pelipaita, paskaa(tylsää) peliä, paska tv lähetys(kuvakulma) ja kaiken kruunaa paskat musiikit( hunajat..dirlandaat)Teillä oli vastassa TPS. Olkaa nyt iloisia vaan niistä pisteistä ja siitä, että vissiin kukaan ei menettänyt elämänhaluaan.
Ei oo helppoo Grönborgilla kun pelaajat menee ilman lupaa pelaan sellasta peliä millä on voitettu mestaruus kahtena viime vuotena.Grönborg ole kiltti ja pidä tämä linja loppuun asti.
"Valmentajan mukaan pelaajat lipsuvat paikoin yhä vanhaan pelitapaan. Tätä tapahtuu etenkin väsyneenä, jolloin vanhat tavat herkemmin palaavat."
Rikard Grönborg paljastaa: Jussi Tapolan perintö piinaa yhä Tapparaa: "Sillä on ollut seurauksensa"
Kahden viime kauden Suomen mestari Tappara on ollut tällä kaudella uuden edessä, kun Rikard Grönborg otti joukkueessa vetovastuun päävalmentajana. Tappara on viime viikkoina ollut yllättävissä ongelmissa pelinsä kanssa. Grönborg kertoo, miten umpisolmua on pyritty avaamaan.www.mtvuutiset.fi
Joo pikkusen nauratti kyllä toi juttu.Ei oo helppoo Grönborgilla kun pelaajat menee ilman lupaa pelaan sellasta peliä millä on voitettu mestaruus kahtena viime vuotena.
Niin siis Grönborghan puhuu siinä siitä, että riittää kun yksi tai kaksi pelaajaa ”lipsuu” vanhoihin tapoihin niin peli menee sekaisin. En mä tuosta saa kuvaa, että pitää itse sitä pelitapaa pahana, vaan sitä että osa alkaa toteuttamaan sitä ja osa pelaa sitten nykypelitavan mukaan. Sehän nyt sitten tarkoittaa sitä, että peli ei toimi kun pelaajat ovat ihan eri sivuilla. Jos toinen pakkiparista pyrkii hidastamaan peliä ja lähtemään viivelähtöjen kautta ja toinen koittaa kääntää nopeasti niin eihän siitä mitään tule.Joo pikkusen nauratti kyllä toi juttu.
Sen vanhan ja pahan systeemin tulokset edelliseltä kahdelta kaudelta.
Runkosarjan voitto x2
Liiga mestaruus x2
CHL mestaruus x1
CHL hopea x1
Kaiken lisäksi toi Tapparan rosteri näyttää mun silmiin paljon paremmin sopivalta juurikin siihen vanhaan pelitapaan.
Juu Grönborgin lausunnot ihan järkeviä ja ymmärsin kyllä sen mitä hakee takaa niillä.Niin siis Grönborghan puhuu siinä siitä, että riittää kun yksi tai kaksi pelaajaa ”lipsuu” vanhoihin tapoihin niin peli menee sekaisin. En mä tuosta saa kuvaa, että pitää itse sitä pelitapaa pahana, vaan sitä että osa alkaa toteuttamaan sitä ja osa pelaa sitten nykypelitavan mukaan. Sehän nyt sitten tarkoittaa sitä, että peli ei toimi kun pelaajat ovat ihan eri sivuilla. Jos toinen pakkiparista pyrkii hidastamaan peliä ja lähtemään viivelähtöjen kautta ja toinen koittaa kääntää nopeasti niin eihän siitä mitään tule.