Raipen lämäri
Luottopelaaja
Laita klippiä tuleen, mä en ainakaan ole nähnyt vastaavaa mitä Malek tekeeNo älä nyt viitsi. Onhan tuota ollut vuosien mittaan vaikka kenellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita klippiä tuleen, mä en ainakaan ole nähnyt vastaavaa mitä Malek tekeeNo älä nyt viitsi. Onhan tuota ollut vuosien mittaan vaikka kenellä.
Laita klippiä tuleen, mä en ainakaan ole nähnyt vastaavaa mitä Malek tekee
Siinä nyt vaikka yksi.
Se puhu nimenomaan siitä voittojen määrästä.MTV Katsomon lähetyksessä todettiin, että Heljanko on "ylivoimainen ykkönen maalivahtien voittotilastossa" tai jotain sinne päin. Tuo ei taida pitää paikkaansa. koska ylivoimainen ykkönen voittoprosentin osalta on Malek. Voitettujen otteluiden määrässä Heljanko on toki ykkönen määrällisesti, mutta suurin selittävä tekijä tälle on se, että Randelin ei juurikaan ole startteja saanut.
Se puhu nimenomaan siitä voittojen määrästä.
NäinAina voi valikoida tilastoista agendaan sopivan luvun. Samaan tapaan voitaisiin todeta, että Malek on ollut koko sarjan ylivoimaisin maalivahti voittoprosentin perusteella.
Rubin tai Rajaniemi omat valinnat.Aina voi valikoida tilastoista agendaan sopivan luvun. Samaan tapaan voitaisiin todeta, että Malek on ollut koko sarjan ylivoimaisin maalivahti voittoprosentin perusteella.
Tämäkään ei ole totta, vaan oikeasti parhaan maalivahdin titteliä arvioitaessa pitää katsoa kokonaisuutta ja minkä joukkueen suulla tämä torjuu. Rubin lienee tässä mielessä ykkönen.
Kyllä nyt pudotuspelien ja muutenkin isojen pelien näytöillä ottaisin silmiä räpäyttämättä Heljangon.Jos itse valitsisin maalivahdin Ilvekseen "vaihtarina" nykyisiin, se olisi Rubin. Sen jälkeen olisikin hiljaisempaa. Ilman värilasejakin olisi vaikea valita Gunnarssonin ja Heljankon välillä.
Taponen, Kokko, Westerholm tms. eivät tulisi edes kyseeseen.
Siellä menee keskittyminen oikeisiin asioihinSiis kirjoitteleeko tuolla joku 12v noita päivityksiä?
kukaan täysjärkinen ei ainakaanSiis kirjoitteleeko tuolla joku 12v noita päivityksiä?