Keskittyis tuo maskotti olemaan lasten kanssa, sitähän varten kai maskotit on..
Porkkanahenkiset vanhemmat ja lapset luultavasti haluavat
Minun mielestä vihellys kuului hallissa aavistuksen aiemmin kuin mitä tv-lähetyksestä kotona tarkistin, en tosin osaa sanoa, millaiset erot teeveekuvan ja livetapahtumien välillä on. Luulisi kyllä toisaalta, että nykytekniikka osaisi helposti korjata tämän.Heljanko sanoi jotenkin näin, että alkoi liikkumaan kun kuuli vihellyksen ja sen takia kiekko lähti myös liikkumaan.
Paha sanoa oliko näin.
Viiveet pystyisi laskemaan, vielä fiksumpi laittaisi kiinteästi virallisen pelikellon näkymään siihen kattokameraan natiivisti. Mutta kukapa näitä, liigaa vaan pelaillaan.Minun mielestä vihellys kuului hallissa aavistuksen aiemmin kuin mitä tv-lähetyksestä kotona tarkistin, en tosin osaa sanoa, millaiset erot teeveekuvan ja livetapahtumien välillä on. Luulisi kyllä toisaalta, että nykytekniikka osaisi helposti korjata tämän.
Mieti kun tuo on tyttäresi tuomana aamupalapöydässä joskus.
….jaa mtv:llä vai??Luulisi kyllä toisaalta, että nykytekniikka osaisi helposti korjata tämän.
Maskotteja on useita, on hyvä luistelija, voimistelutaustainen ja sitten näitä "käytävien yleistapsuja". Tuttavani naapuri on yksi Tapsuista, olen sitä kautta kuullut näitä maskottiasioita jonkun verran. Yksi henkilö ei hoida tosiaan kaikkea.Maskotti on pehmeessä kuoressa ja painaa 50kg. Ne on 13-15 vuotiaita. Kyllä on Tepsin kevät lyhyt, jos "pelaajat kapinoi Grönnborgia" jälkeen tämä on se Turun juttu, mihin pitää huomio laittaa
Ai niin. Korjataan sana "nykytekniikka" sitten "tekniikaksi". Ja vastataan "ei".….jaa mtv:llä vai??
Maskotteja on useita, on hyvä luistelija, voimistelutaustainen ja sitten näitä "käytävien yleistapsuja". Tuttavani naapuri on yksi Tapsuista, olen sitä kautta kuullut näitä maskottiasioita jonkun verran. Yksi henkilö ei hoida tosiaan kaikkea.
Paskin kauhuleffa ikinä.Maskotteja on useita, on hyvä luistelija, voimistelutaustainen ja sitten näitä "käytävien yleistapsuja". Tuttavani naapuri on yksi Tapsuista, olen sitä kautta kuullut näitä maskottiasioita jonkun verran. Yksi henkilö ei hoida tosiaan kaikkea.
Onko jollain oikeasti näyttöä että Jimi Suomi loukkaantui sen takia kun Tapparamaskotti hieman ennen taklausta hyppäsi laitaa päin? Selvästi kaikki näkee että Tapsu hyppää laitaan vähän ennen taklausta. Eikö sen olisi pitänyt tapahtua aikalailla täsmälleen samanaikaisesti jotta tämä olisi oleellisesti, tai oikeastaan ollenkaan vaikuttanut laidan joustavuuteen? Jos silloinkaan, ei ne laidat kuitenkaan mitään ihan paperia ole.
Tapsulla on omat systeemit. Se ”viihdyttää” yleisöä kesken pelin.Maskottien tehtävä on viihdyttää yleisöä, kun peli on katkolla.
Miksi helvetissä se on hypännyt tollasessa tilanteessa tollasella voimalla siihen pleksiin???
Paskin kauhuleffa ikinä.