Hurjan hyvältä näyttää naapurin sentteristö jos siellä mattila, helenius, räsänen, keskinen johtaa ketjuja.
Olen kuullut että myös Otto Rauhala jatkaisi.. kova on keskikaistaHurjan hyvältä näyttää naapurin sentteristö jos siellä mattila, helenius, räsänen, keskinen johtaa ketjuja.
Mä olen kuullut, että menisi Ruotsiin tai Sveitsiin.Olen kuullut että myös Otto Rauhala jatkaisi.. kova on keskikaista
Otolla ei kyllä Sveitsiin ole mitään asiaa.Mä olen kuullut, että menisi Ruotsiin tai Sveitsiin.
Siihen en ota kyllä kantaa, näin kuulin. Samasta paikasta tuli myöskin tieto Ikosen ja Levtchin siirtymisestä.Otolla ei kyllä Sveitsiin ole mitään asiaa.
Katsotaanhan nyt aluksi edes että kuinka moni noista edes pelaa Atlantin tällä puolella.Hurjan hyvältä näyttää naapurin sentteristö jos siellä mattila, helenius, räsänen, keskinen johtaa ketjuja.
Keskisen NHL-sopimukseen ja etenkin NHL:ssä pelaamiseen on kyllä vaikea uskoa. Helenius onkin toinen juttu ja drafti kertoo siitä paljon.Katsotaanhan nyt aluksi edes että kuinka moni noista edes pelaa Atlantin tällä puolella.
Periaatteessa joo, mutta Columbuksesta ei nyt koskaan voi olla varma. Melkein minkä tahansa muun seuran kanssa olisi toinen tilanne.Keskisen NHL-sopimukseen ja etenkin NHL:ssä pelaamiseen on kyllä vaikea uskoa.
Niin ja miten määritellään tuon dynastian mureneminen? Ei siihen ihan riitä se, että Tappara vaikka kerran putoaisi puolivälierissä jos palaavat finaali joukkueeksi esimerkiksi heti seuraavalla kaudella.Kovasti tääläkin julistetaan kuinka naapurin dynastia murenee mutta ei mikään siihen kyllä viittaa.
Joo oon samaa mieltä, sen verran paljon mitskuja on nyt tullut että sellanen pari-kolme kautta ilman niitä mitaleja niin aletaan puhua ”dynastian kaatumisesta”.Niin ja miten määritellään tuon dynastian mureneminen? Ei siihen ihan riitä se, että Tappara vaikka kerran putoaisi puolivälierissä jos palaavat finaali joukkueeksi esimerkiksi heti seuraavalla kaudella.
Kyllä ton dynastian loppumiseen vaaditaan 3 kautta sillain, että korkeintaan kerran pronssia pujotellaan kaulaan.
Ei riitä pari-kolme kautta. Kärpistäkin kirjoitettiin vuonna 2018 2000-luvun dynastiana, vaikka 2010-13 mahtui neljä kautta ilman mitaleja.Joo oon samaa mieltä, sen verran paljon mitskuja on nyt tullut että sellanen pari-kolme kautta ilman niitä mitaleja niin aletaan puhua ”dynastian kaatumisesta”.
Kumma homma kun Ismo Lehkonen suuressa viisaudessaan kertoi, ettei Tapparan pelaajat juo kesälomallakaan kuin korkeintaan pari saunakaljaa.Granath ulos kisoisa kurinpidollisista syistä
Liikaa märkää.
![]()
Tapparan pelaajan temppu johti hyllytykseen maajoukkueesta: ”Kadun sitä”
Valmentaja piti voimassa hyllytyksen, joka tuli tapahtumista vuosi sitten.www.is.fi
Kolme Ilvestä ensi kaudella naapurissa. Näistä Mattilasta tulee vähiten paha mieli. Kaikki hyökkääjiä. Heistä kaksi kärkiketjujen pelaajia ja yksi korkoa kasvamassa. Onko ketään kuka uskaltaa vahvistaa tai kumota väitteen?
Robyllahan on vielä vuosi sopimusta jäljellä Ottawan kanssa?Eli Mattila ja 2 x Järventie? Roby eniten ketuttais, kun se täällä pelimieheksi kasvatettiin.