Samaa kattelin, osa porukkaa saa parhaat kiksit omien suolaamisesta ennen, jälkeen ja vähän siinä välissä. Kuinkahan syvälle hevonperseeseen tulevat piiloutumaan, kun joskus voitetaan jotain - eihän ne ainakaan muitten kanssa juhlimaan tule?Huhtikuun alussa, kun Rafkin ilmeisesti oli jäänyt ulos HIFK:n kanssa neuvotteluista ja huhut siirrosta Tampereelle (ensin vahvemmin Ilvekseen) alkoivat, häntä pudettiin foorumilla lähinnä aprillipilana. Hasardipakki kriisiseurasta, ylihintainen jne. Näin se mieli muuttuu.
Tämä foorumi ei petä. Oma maa suolattu pelto - muu maa superfood-luomumarjainen niitty.
Foorumi ei petä.Huhtikuun alussa, kun Rafkin ilmeisesti oli jäänyt ulos HIFK:n kanssa neuvotteluista ja huhut siirrosta Tampereelle (ensin vahvemmin Ilvekseen) alkoivat, häntä pudettiin foorumilla lähinnä aprillipilana. Hasardipakki kriisiseurasta, ylihintainen jne. Näin se mieli muuttuu.
Tämä foorumi ei petä. Oma maa suolattu pelto - muu maa superfood-luomumarjainen niitty.
Hyvä pointti. Täällä lytättiin aika reippaasti Rafkin, kun alkoi ne "Ilves neuvottelee EHT:llä pelanneen suomalaisen pakin kanssa" -huhut ja Rafkinin nimi nousi spekulointeihin.Huhtikuun alussa, kun Rafkin ilmeisesti oli jäänyt ulos HIFK:n kanssa neuvotteluista ja huhut siirrosta Tampereelle (ensin vahvemmin Ilvekseen) alkoivat, häntä pudettiin foorumilla lähinnä aprillipilana. Hasardipakki kriisiseurasta, ylihintainen jne. Näin se mieli muuttuu.
Ei tainnut Ilves edes neuvotella Rafkinin kanssa.. huhuja vainHyvä pointti. Täällä lytättiin aika reippaasti Rafkin, kun alkoi ne "Ilves neuvottelee EHT:llä pelanneen suomalaisen pakin kanssa" -huhut ja Rafkinin nimi nousi spekulointeihin.
Nyt onkin yhtäkkiä toooodella kova hankinta, kun menikin Tapuun.
Niinpä. Niitä nimiähän vaan heiteltiin täällä ilmaan, että kukahan olisi voinut olla. Ja Rafkinia pidettiin ihan surkeana vaihtoehtona.Ei tainnut Ilves edes neuvotella Rafkinin kanssa.. huhuja vain
Nyt on Räsänen. Eli ei vieläkään yllätysnimiä Tapparalta.Huomenna 18.5 klo: 10 uusi pelaajasopimus.
Tämä jatkuu niin kauan kunnes Ilves jotain sattuu voittamaan. Näin se vain menee.Hankintana kehutaan, kun menee Tapparaan kuka tahansa. Jos joku näistä olis meille tullut niin Tillun syy olis taas ollut ja ei taaskaan osaisi rakentaa joukkuetta.
Ilvesfoorumi ei petä.
Hankintana kehutaan, kun menee Tapparaan kuka tahansa. Jos joku näistä olis meille tullut niin Tillun syy olis taas ollut ja ei taaskaan osaisi rakentaa joukkuetta.
Ilvesfoorumi ei petä.
Tämä jatkuu niin kauan kunnes Ilves jotain sattuu voittamaan. Näin se vain menee.
Ei sielläkään ole kaikkia julkastu vielä. Helenius, Räsänen ja Mattila (puhetta ollut vielä jostain neljännestäkin?) parantaa keskikaistaa ihan huomattavasti. Lähtijöistä ainakin Kemiläinen vaikutti jo lähes hidasteelta viime kaudella. Kyllä Tapparallakin joka kausi vaihtuvuus ollut melko suurta, mutta ei ole paljon menoa haitannut. Kyllä viime kausi oli se, kun itse veikkasin ettei mestaruutta tule.Mä en tiedä sitten mutta kun nyt katson tuota Tapun rosteria versus viime kausi niin mun mielestä se on heikentynyt?! Tosin tässä ollaan Ilveksen lasit päässä ja voin hyvinkin olla väärässä ja Tappara rallattelee neljänteen peräkkäiseen mestaruuteen ja homma menee kuin kusi lautaa pitkin ja välieristä eteenpäin saamme huomata kuinka tosi fanit kaivautuu poteroistaan seuraamaan jääkiekkoa
Jos nyt siis tulkitsen oikein, joidenkin mielestä on hankkijan vika, jos ennakkoon hyväksi arvioitu pelaaja alisuorittaa? Onko hankkijan ansiota myös se, jos keskinkertainen pelaaja ylisuorittaa tai kehittyy?
Joillakin on vahvat opit Irakin propagandaministeri Bagdad Bobilta.
Kyllähän Tapparalla jälleen ens kaudelle hyvä joukkue on jalkeilla. Mutta tänään itsekin piti "listaa" katsoa, kun täällä mainittiin monsterijoukkueesta tms. En nyt ehkä itse siitä sellaista saa, vaikka hyvä nippu onkin. Itse ainakin omasta mielestäni pystyn kuitenkin peliä/joukkueita katsomaan suht neutraalisti värilaisesta huolimatta.Mä en tiedä sitten mutta kun nyt katson tuota Tapun rosteria versus viime kausi niin mun mielestä se on heikentynyt?! Tosin tässä ollaan Ilveksen lasit päässä ja voin hyvinkin olla väärässä ja Tappara rallattelee neljänteen peräkkäiseen mestaruuteen ja homma menee kuin kusi lautaa pitkin ja välieristä eteenpäin saamme huomata kuinka tosi fanit kaivautuu poteroistaan seuraamaan jääkiekkoa
Esim. Pidän tällä hetkellä Ipan keskikaistaa ja puolustusta parempana kuin Tapparan. Laitahyökkääjät menevät Tapparalle ja valmennus tasan. Huolto Ipalle!