Puistola, Savihenkilö, Puhakka, Merelä, Lehtonen, Kinnunen, Leskinen, Larmi, Säterikatso liitettä 10880
Kertokaa ny joku, ketä nää 9 tapparan sälliä on? Kasvatteja vai nyt joukkueessa pelaavia? Tässä siis tämän päivän EHT kokoonpano kyseessä.
Meidän fyysisin pakki Latvala on eniten kirjoittajien hampaissa.Tapparalla on pakisto hyvin kasattu, fyysiseen peliin kykenee moni.. ei ole helppoa mennä heidän maalille. Ainoa mitä itse toivoisin myös meidän pakistoon on lisää fyysisyyttä. Tätä tarvitaan aina.
Thomson myösTuossakin näyttää olevan jo 5 Ilves-kasvattia, Rajala, Koivula, Ruotsalainen, Seppälä ja Ruohomaa.
katso liitettä 10880
Kertokaa ny joku, ketä nää 9 tapparan sälliä on? Kasvatteja vai nyt joukkueessa pelaavia? Tässä siis tämän päivän EHT kokoonpano
Jos vartijat saavat tuon kiinni niin TAYS voi hoitaa pakkokastraation moisille.Tulikin tästä mieleeni, että jäiköhän se joku valopää kiinni siitä kun kävi tosiaan varastamassa noita paitoja sieltä.
Erityisesti Larmilla on legendaarinen Tappara uraVarmaankin sellaisia, jotka ovat joskus olleet Tapparassa: Säteri, Larmi, Puistola, Lehtonen, Kinnunen, Savinainen, Merelä, Leskinen ja Puhakka.
Näköjään olin hidas.
Missä näin?Lauantaina klo 14 julkaisee uuden pelaajan. Vissiin tämä Quenneville
InstaMissä näin?
Meidän fyysisin pakki Latvala on eniten kirjoittajien hampaissa.
Tapparan tillu ainakin tekee töitä!
Missä siellä?Insta
Itse näin X:ssä, kuva pukukopista, jossa Sustrin ja Kärjen paikka sekä vieressä tyhjä paikka.Missä siellä?