Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselle kyllä kerran kerrasta Schnarr, kuin polvivaivainen Roby. Tuon tason senttereitä ei ole joka kevät saatavilla ja Robyn tasoisia pelaajia joka kesä on saatavilla.
Tätä ihmettelen itsekin ihan joka päivä.Joo, ei nyt vaan iloita yhtään, kun voi käydä vielä huonosti! Ollaan ihan hiljaa ja odotetaan paskat housussa ja iloitaan sitten vasta, kun torilta alkaa kuulua ääntä!
Ja vitut. Täydellä höyryllä vaan ja nautitaan.
Ja tyrskähdys tuolle Schnarr-Järventie-vertaukselle. Ensin mainittu tasonsa näyttänyt kärkisentteri Liigaan. Pointtia on ainoastaan tuossa omassa kasvatissa, mutta kun sitäkään ei enää osaa ajatella, kun nyt on Robyn värit nähty.
Et ole ainoa joka ihmettelee.Tätä ihmettelen itsekin ihan joka päivä.
Miksi pitää olla valmiiksi jo hävinnyt? Kaikki, mitä muut tekee on kultaa (Tapsu toki timanttia) ja kaikki, mitä Ipa tekee on vähintäänkin arveluttavaa.
Tätä ihmettelen itsekin ihan joka päivä.
Miksi pitää olla valmiiksi jo hävinnyt? Kaikki, mitä muut tekee on kultaa (Tapsu toki timanttia) ja kaikki, mitä Ipa tekee on vähintäänkin arveluttavaa.
Tämä ja niin helvetisti.Et ole ainoa joka ihmettelee.
Kannattamisen yksi peruspilareista on se, että nauttii juuri siitä nyt tapahtuvasta hetkestä. Eikä mieti huomista tai mitä tapahtuu kuukauden päästä.
Taikauskolle röhönaurua.![]()
Nämä valmiiksi hävinneet kirjoittajat on onneksi vähemmistössä täälläkin, yrittävät kirjoituksillaan pedata sen "määhän sanoin" -kortin jo valmiiksi jos mahalasku tulee.Tätä ihmettelen itsekin ihan joka päivä.
Tämä ja niin helvetisti.
Sille "Tärkein on jo saavutettu" - moni nauroi häpeissään...
Mulle se oli just sitä - TÄRKEIN = Ipa on muuntunut taloudellisesti ja toiminnallisesti kilpailukykyiseksi tekijäksi, joka voi milloin vaan voittaa koko paskan tai olla voittamatta, mutta haastaa aina.
Jos ja KUN tämä saavutettu taso säilytetään ja vakiinnutetaan, niin menestys ja mestaruuden tulevat vääjäämättä. Pakottamalla ne eivät tule, mutta jos kaudesta toiseen taso on kova, niin ei voi myöskään välttyä siltä.Tämä ja niin helvetisti.
Sille "Tärkein on jo saavutettu" - moni nauroi häpeissään...
Mulle se oli just sitä - TÄRKEIN = Ipa on muuntunut taloudellisesti ja toiminnallisesti kilpailukykyiseksi tekijäksi, joka voi milloin vaan voittaa koko paskan tai olla voittamatta, mutta haastaa aina.
Ja jos ennen tätä tietoa/huhua Robyn paluusta väärään päätyyn olisi kyselty Ilves-yhteisöltä Roby vai Schnarr niin sata varmasti Roby olisi kotiutettu. En silti pahakseni pistä jos Ilvekseen saadaan hyvän tason sena. Tälläkin kaudella on vain ollut melko helppo sanoa että sen aloitustaidon lisäksi meilä puuttuu maalintekemisen taitoa ja rajusti.
En viestissäni tärissyt paskat housussa. En myöskään ole pelännyt koko ajan odottaen tappiota. Ja mulle merkityksellisempää on Ilveksen menestys kuin nauttia naapurin konttauksesta. Jos Ilves nöyryyttää naapuria tuntuu se perkeleen hyvältä kyllä, mutta tärkeämpää olisi nyt oma menestys kuin muistella kautta 24-25 kautena jolloin T*ppara ei menestynyt.
Faktaa on että kausi on kesken joten vielä ei voi kuin sanoa naapurin kontanneen runkosarjassa. Siksi en huutelisi naapurin kyykänneen tätä kautta kun se on pahasti kesken. Ei se ole mitään pelkoa. Saman voi sanoa ja olen pari päivää sitten sanonutkin, että olen ollut perkeleen tyytyväinen runkosarjaan. Mutta se on vasta runkosarja. Vittuillaan sitten vasta lopullisesti torilta käsin. Toistaiseksi Ilveksen mestaruus on joka kausi ollut vain paikallis-herruuden voitto, ei paljon muuta.
Ja jos ennen tätä tietoa/huhua Robyn paluusta väärään päätyyn olisi kyselty Ilves-yhteisöltä Roby vai Schnarr niin sata varmasti Roby olisi kotiutettu. En silti pahakseni pistä jos Ilvekseen saadaan hyvän tason sena. Tälläkin kaudella on vain ollut melko helppo sanoa että sen aloitustaidon lisäksi meilä puuttuu maalintekemisen taitoa ja rajusti.
Ehkä ainoana joku pelaaja luokkaa Eemeli Suomi tai Joona Ikonen menisi pinna per peli sentterin edelle. Niin harvinaisia ne ovat. En kyllä tiedä miksi Schnarri tähän edes otettiin, laituri vs laituri olisi parempi vertailu ja siinäkin voisi ottaa Klingberg vs Järventie. Ennen kautta olisin ehdottomasti ottanut Robyn ennen Klingiä, mutta nyt? Kling ennen tätä omaa kasvattia kerta kerrasta.No tuo on kyllä aivan täyttä paskaa. Jokainen kuka vähänkään ymmärtää jääkiekosta ei laita yhtäkään laituria pinna per peli rightin sentterin tilalle, kuka osaa vielä aloittaa.
Itse en edes vielä "uhraa" ajatustakaan Scnarriin, koska pidän parempia sarjoja todennäköisempänä vaihtoehtona.
Niinpä. Näin minäkin näen asian nyt kun vaihtoehtoja ei ole. Eikä nämä mitään toisiaan poissulkevia ole missään kohtaa olleetkaan.No tuo on kyllä aivan täyttä paskaa. Jokainen kuka vähänkään ymmärtää jääkiekosta ei laita yhtäkään laituria pinna per peli rightin sentterin tilalle, kuka osaa vielä aloittaa.
Itse en edes vielä "uhraa" ajatustakaan Scnarriin, koska pidän parempia sarjoja todennäköisempänä vaihtoehtona.
Kausi on kesken, mutta kyllä toi naapurin runkosarjasijoitus on aikamoinen konttaus, koska joutuvat pelaamaan säälipleijareissa.En viestissäni tärissyt paskat housussa. En myöskään ole pelännyt koko ajan odottaen tappiota. Ja mulle merkityksellisempää on Ilveksen menestys kuin nauttia naapurin konttauksesta. Jos Ilves nöyryyttää naapuria tuntuu se perkeleen hyvältä kyllä, mutta tärkeämpää olisi nyt oma menestys kuin muistella kautta 24-25 kautena jolloin T*ppara ei menestynyt.
Faktaa on että kausi on kesken joten vielä ei voi kuin sanoa naapurin kontanneen runkosarjassa. Siksi en huutelisi naapurin kyykänneen tätä kautta kun se on pahasti kesken. Ei se ole mitään pelkoa. Saman voi sanoa ja olen pari päivää sitten sanonutkin, että olen ollut perkeleen tyytyväinen runkosarjaan. Mutta se on vasta runkosarja. Vittuillaan sitten vasta lopullisesti torilta käsin. Toistaiseksi Ilveksen mestaruus on joka kausi ollut vain paikallis-herruuden voitto, ei paljon muuta.
Aika vitun iso jos, kun puhutaan tällä kaudella kaksi peliä pelanneesta pelaajasta. Lasaretilta on paha tehdä maaleja. Jos Järventien kroppa olisi kunnossa, niin sitten voisin ehkä ottaa hänet ennen Schnarria, mutta silloin hän ei olisi tulossa edes samalle mantereelle pelaamaan.jos Ilvekseen saataisiin NHLään asti breikannut omapoika takaisin takomaan häkkejä
EFM:n alkuperäinen pointti nyt varmaan oli, ettei Tapparaa voi julistaa vielä kontanneeksi. Playoffit määrittää lopulta miten kausi meni.Joo, ei nyt vaan iloita yhtään, kun voi käydä vielä huonosti! Ollaan ihan hiljaa ja odotetaan paskat housussa ja iloitaan sitten vasta, kun torilta alkaa kuulua ääntä!
Ja vitut. Täydellä höyryllä vaan ja nautitaan.
Ja tyrskähdys tuolle Schnarr-Järventie-vertaukselle. Ensin mainittu tasonsa näyttänyt kärkisentteri Liigaan. Pointtia on ainoastaan tuossa omassa kasvatissa, mutta kun sitäkään ei enää osaa ajatella, kun nyt on Robyn värit nähty.
Mikä siinä on, että Tappara pelaajalta kysytään, niin ei vois ikinä pelata Ilveksessä, mutta näitä Ilveskasvatteja menee naapuriin oikeelta ja vasemmalta? Onko kuitenkin niin että raha ratkasee + Ilveksessä tehdään päätökset nykyään enemmän järjellä kuin tunteella?