Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tuo nyt on jotenkin erikoinen nippu?Huhhu Kyllä Tapsu kasaa aika jäätävän kovaa nippua. Liiga tasolla erittäin kova
Seppälä järjetön hankinta? Olisi liigan parhaimmistoa roolissaan.Seppälälle ei sitten mitään käyttöä. Olisi aivan järjetön hankinta. Ruohomaa menisi varmasti, mutta Räsänen/Rauhala poppareille? Aika omituiselta tuokin kuulostaisi? Silti sentteristö ei lähelläkään laitureiden tasoa.
Laiturit ja veskarit ovat sitten priimaa.
Ollut jotenkin inhottava pelaaja aina, mutta nyt tuosta tuli kyllä entistäkin veemäisempi suhahtelija hassun värisissä housuissa.Simontaival kahden vuoden sopimus naapuriin. Samalla teksti ”tappara lähtee kesän harjoituskauteen seuraavalla kokoonpanolla:”, eli pelaajahankinnat siten tällä erää tässä.
Seppälä järjetön hankinta? Olisi liigan parhaimmistoa roolissaan.
Ottaisin. Galletin soppari purkuun, Andersson 7.pakki ja Jokipakka tippuisi pykälän alemmaksi.No katsoppa tuota Tapparan pakistoa. Ottaisitko muka tuohon vielä Seppälän? Ei se vika ole siis Seppälässä, vaan siinä mitä Tapparassa jo nyt on ja ei ole.
Seppälän hankinnassa tuohon pakistoon ei olisi mitään järkeä. Ei ratkaisisi kätisyysongelmaa ja vaikka Galletin sopimus purettaisiin, siirtyisi Joni Tuulola seiskapakiksi.Molemmilla on ulkomaan optiot. Seppälän uskon jatkavan ulkomailla. Ruohomaan tilanne on auki.
Mikäli Seppälä Tapparaan tulee, lienee Galletin sopimus silppurikamaa.
Ottaisin. Galletin soppari purkuun, Andersson 7.pakki ja Jokipakka tippuisi pykälän alemmaksi.
Ruohomaa menisi varmasti, mutta Räsänen/Rauhala poppareille?
Keskisen huhutaan yhä olevan mahdollisesti lähdössä grindaamaan AHL:ään, en kyllä millään näe, että Räsästä tai Rauhalaa laitettaisiin katsomoon istumaan. Toki Räsänen stunttasi laidassakin viime kaudella, mutta on kyllä silti melko umpisentteri. Tuo mahdollinen Keskisen lähtö nyt ehkä voisi tukea Ruohomaa-huhua, mutta olen kyllä vähän skeptinen sen suhteen, että Ruohomaa lopulta meillä pelaisi.
Eli ymmärsinkö oikein: odotetaan optioiden umpeutumiseen asti, että loikkaavaatko ulkomaille? Jos eivät niin kirvesnuttu it is?Molemmilla on ulkomaan optiot. Seppälän uskon jatkavan ulkomailla. Ruohomaan tilanne on auki.
Mikäli Seppälä Tapparaan tulee, lienee Galletin sopimus silppurikamaa.
Tässä käsityksessä minä olen.Eli ymmärsinkö oikein: odotetaan optioiden umpeutumiseen asti, että loikkaavaatko ulkomaille? Jos eivät niin kirvesnuttu it is?
Ruohomaa on kyllä onneksi ollut ainaki mun silmään aika paska mikä taas auttaa Tapparaa mutta no...Tässä käsityksessä minä olen.
MM-kisat eivät ehkä paranna Tapparan asetelmaa tässä.