Tapsan tanssit Hämeenlinnassa 26.12.2025

Kyllä tässä FOMO-fiilis on, kun kuumeessa ja köhässä kärvistelen kotosalla.

Upea reissu ja hieno esitys jäällä sekä katsomossa toki itse joudun kesken toisen erätauon jättämään pelin kesken ja sairaalaan olisi todella upeaa kun tulevaisuudessa tälläiset reissut olisivat arkipäivää
Harmi, oli kyllä kiimapeli lopuuunasti

Mikkelissä taas sitten!

Olipas meno tänään, upea ilta! Aika pianhan paikalliset poistuivat paikalta ja halli oli meidän.

Pääsääntöisesti etäfanina toin myös pikkupojan tänään peliin ja sai kyllä sellaisen kokemuksen loppujuhlintoineen, että ei varmasti unohdu. Huusi vielä koko kotimatkan autossa "Il-ves, Tam-pe-re!".

Kannattajamarssi huomioitiin paikallisessa Jodelissakin. Tällä kertaa kissaakin kiinnosti.

1766785222510.png

katso liitettä 16523

"Ilves Ykköseksi" -biisissä laulaa Pate, vaikka Mika Sundqvistille onkin merkitty.

Ja tietenkin Juicen sanoittama ja Paten esittämä kuuluisa Mää ja Tapparan mies -pilkkalaulu kertoo tarinan siitä kuinka divariin pudonneen ja Ilvekselle hävinneen Tapparan mies huuhtoo surkean kauden tuottamaa pettymystään laulajan, eli Paten kanssa ryyppyreissuilla, jos ihan niitä sanoja vaivautuu kuuntelemaan, muutakin kuin kertosäkeistöä. Siis kertoja/laulajahan on siinä "Mää", eikä itse Tapparan mies. Juicehan ihmetteli julkisestikin sitä, että miten Tapparan porukka on niin tyhmää, että soittaa sitä Tapparan peleissä.

RIP legenda
Oon ihan vieressä istunu hakamettässä ku pate oli kattomassa Ilveksen peliä. Ei ollu paikallinen. Yritän kaivaa kuvan puhelimestani, sellainen tuli otettua talteen.

Takaisin