Onko kukaan muu pelannut Ilveksessä kuutta vuotta? Kaudella 17-18 hän taisi voittaa Ilveksen pistepörssin, mutta näinä kausina on parempia pelaajia ollut jokaisena kautena.
Minulle ei tule kuitenkaan ikävä Rautiaista, ja pidän itseäni todellisena Ilveksen fanina. Sinun faniluokitusillasi on merkitystä vain itsellesi, joista voit pitää kirjaa vaikka yksin pimeässä huoneessa istuskellessasi.
Luulen että Rautiainen palaa Kerhoon ulkomaan reissun jälkeen, kauan se sitten kestääkin.
On se hienoa, että tässä epävarmassa ja alati muuttuvassa maailmassa on kuitenkin tällaisia auktoriteetteja, jotka pystyvät muun muassa päättämään, kuka on Ilves-fani ja kuka ei.Ketään ei kiinnosta. Sinunlaisia "todellisia" Ilves faneja ei tule ikävä.
Minäpä taas luulen,että palaa Ilvekseen tai ainakin ensimmäisenä kyselee Ilveksen tarjoukset.Ilmeisen juurtunut Tampereelle perheineen.
On se hienoa, että tässä epävarmassa ja alati muuttuvassa maailmassa on kuitenkin tällaisia auktoriteetteja, jotka pystyvät muun muassa päättämään, kuka on Ilves-fani ja kuka ei.
No jos sinunkin mielestäsi todellisen Ilves fanin terveiset Teemu Rautiaiselle kuuden Ilves kauden jälkeen on "ei tule ikävä" niin kannattaa miettiä kaksi kertaa jatkoa Ilveksen kannattajana. Vaihda vaikka Sporttiin, siellä monta ketjullista paskoja pelaajia joita voit haukkua netissä.
Epäonni jatkuu, suhteellisen varmasta (99,99%) tietolähteestä. Kesätreeneissä spurttiharjotuksessa nivunen olis Rautsilta pamahtanut. Taukoa 6kk. Onko muilla tietoa...
Ja meni siis alkukesästä, kerran kerkis vetää jäät.Epäonni jatkuu, suhteellisen varmasta (99,99%) tietolähteestä. Kesätreeneissä spurttiharjotuksessa nivunen olis Rautsilta pamahtanut. Taukoa 6kk. Onko muilla tietoa...
Alkukesästä? Hänhän teki sopimuksen Heinäkuun 8. päivä.Ja meni siis alkukesästä, kerran kerkis vetää jäät.
Epäonni jatkuu, suhteellisen varmasta (99,99%) tietolähteestä. Kesätreeneissä spurttiharjotuksessa nivunen olis Rautsilta pamahtanut. Taukoa 6kk. Onko muilla tietoa...
Alkukesästä? Hänhän teki sopimuksen Heinäkuun 8. päivä.
Se siitä varmasta lähteestä. Oikea tieto akillesjänne, ja juuri ennen Sveitsiin lähtöä, eli heinäkuun lopulla.
Missä sanotaan että akillesjänne?Se siitä varmasta lähteestä. Oikea tieto akillesjänne, ja juuri ennen Sveitsiin lähtöä, eli heinäkuun lopulla.
Sopimuksen allekirjoitus- ja julkaisupäivät harvoin myöskään kulkevat käsi kädessä.