Näsijärvi70
Vakiokokoonpanossa
Rautiainen on kuulemma vaihtamassa seuraa ensi kaudeksi.
Rautiainen on kuulemma vaihtamassa seuraa ensi kaudeksi.
On kyllä ja ilmeinen Ilves-sydän miehellä. Korona-aikaan osti Ilveksen peliin lippuja tukemismielessä, vaikka itse kiekkoili jo muualla. Pronssipelissä kävi huudattamassa Ilveksen kannattajapäätyä ja pelin jälkeen kiitti vielä Osastoa twitterissä. Nyt hän tosiaan kertoo, että jos hän jotakin toivoo, niin sitä että Lasse ja J-P saisivat vielä nostaa kannua. Rautiaiseen taitaa päteä erityisen hyvin se, että mies voi lähteä Ilveksestä, mutta Ilves ei lähde miehestä ja Radu uskaltaa sen vielä teoilla ja sanoillaan näyttääkin.https://kiakkoradio.fi/teemu-rautia...se-ja-jp-saisivat-viela-kerran-nostaa-kannua/
Hieno mies!
Rakentaa taloa Tampereelle.
Mä ottaisin kyllä kaverin niiiiiiiiiin mielellään kotiin.On kyllä ja ilmeinen Ilves-sydän miehellä. Korona-aikaan osti Ilveksen peliin lippuja tukemismielessä, vaikka itse kiekkoili jo muualla. Pronssipelissä kävi huudattamassa Ilveksen kannattajapäätyä ja pelin jälkeen kiitti vielä Osastoa twitterissä. Nyt hän tosiaan kertoo, että jos hän jotakin toivoo, niin sitä että Lasse ja J-P saisivat vielä nostaa kannua. Rautiaiseen taitaa päteä erityisen hyvin se, että mies voi lähteä Ilveksestä, mutta Ilves ei lähde miehestä ja Radu uskaltaa sen vielä teoilla ja sanoillaan näyttääkin.
Olis täydellinen luksushankinta nelosketjun duunariksi nykyilvekseen.Mä ottaisin kyllä kaverin niiiiiiiiiin mielellään kotiin.
e: pelaa ihan tuhannesti varmaan logolle joka ikinen ilta.
Ollut samaa jo pitkään, viime kausi ei ollut varsinaista riemumarssia. Itse olen jo päästänyt irti Rautiaisesta.Heikkoa on tekemistä ollut Kouvolassa syystä tai toisesta. Nyt on joukkueen pakkaskuningas -8 tehotilastolla, ja alkaa olemaan jo liipasimella kokoonpanosta.
EP
Ei tuosta äkkiseltään saa mielessään edes säälijoukkuetta. Ehkä kovalla onnistumisella juuri ja juuri sijoilla 9-10.Jos esimerkiksi Kookoo näyttää yllättävän kovalta niin tää Kerho ei kyllä täällä vakuuta. Tietysti hyvä Radulle, että liigaura saa jatkoa.
Kaverin tehot oli muuten 0+1 tällä kaudella ennen tuota peliä ja aika kuraa saanut. Tiedä sitten millainen taso todellisuudessa.Siitä sitten vaan siirtorajalla Ilvekseen takasin hommiin! Kyllä menee nelosketjussa varmasti vielä.
Siitä sitten vaan siirtorajalla Ilvekseen takasin hommiin! Kyllä menee nelosketjussa varmasti vielä.
Jep. Toki vaikeassa paikassa.Kaverin tehot oli muuten 0+1 tällä kaudella ennen tuota peliä ja aika kuraa saanut. Tiedä sitten millainen taso todellisuudessa.
Turun Pullaseura vs Teemu Rautiainen HC: 2-5SM-liigassa hämmästyttävä maalinäytös – neljän osuman Teemu Rautiainen: "Pölijä päivä!"
Teemu Rautiainen, 31, oli SM-liigan illan kierroksen ykköshahmo, kun hän tykitti peräti neljä maalia TPS:n verkkoon. HPK-hyökkääjä oli tuskaillut alkukaudella tehottomuuden kanssa. Nyt hanat aukesivat oikein kunnolla.www.mtvuutiset.fi